16.10.08

Malın Gözü:Ultra Geyiksel Oluşum

Yazan: Ukturk | 16.10.08 | Kategori: , |
Yazı: Malın Gözü:Ultra Geyiksel Oluşum

Merhabalar efendim.Ne diyorum biliyor musunuz.Nerden bilceksiniz bendedeki de laf hani:P:p.İyiki bloguma melek gibi olan sevgili muhterem blogger dünyasının meleklerini almışız yahu:P:p Şimdi bunu birçok yararı var.Ama ben birini söyleyeceğim:P:p Ben bu aralar iş güç yoğun bir adam oldum çıktım eve nasıl ekmek götüreceğim diye uğraşıyorum:P:p Çoluk çombalak baba bana şeker al diyor.İşte bu yoğunlukta Prenses,Teyyare,M.Martle olmasa yanardık animallah.(İku nerdesin İku:P:p)Bomboş bişe yok blogta.Dün gece boyunca önce M.Martle'la (onla bu konuyu konuşmadık) sonra benim kuzenle(onla da bunu konuşmadık) en sonda yatana kadar ben bilmem kaç saat Prenses'le msn'de konuştum(Prenses ile bu konuyu konuştum:P:p)Dedi bana bırakma boş boş ne ayaksın sen yaz adam gibi.Ben de diyecektim sen kendine bak ama diyemedim boğazıma düğümlendi o an.Çünkü son yazdığı yazı ortada 26 yorum almış yazı maşallah.Patron o artık:P:p Neyse bugün blog tanıtacağız.Bu tanıtacağım blogu Blograzzi denen yerde bulamamıştım sonra biraz baktım varmış:P:p Hıı işte;

Blogun Adı:Malın Gözü

Son zamanlarda gördüğüm en matrak bloglardan.Blogta iki yazar birden var.Rectoa ve İsmael.Ama son zamanlarda İsmael'in yerinde yeller esiyor.Rectoa serzenişlerde.Gel çoluk çocuk perişan olduk diyor.O yüzden burdan İsmael'e sesleniyoruz İsmael gel ne olursan ol geri gel kabulumüzsün:P:p Evet bu sosyal mesajdan sonra blogumuza devam edelim.

Bu blogu Siminya'nın zamanında verdiği linklerden tanımıştım.İlk gördüğümde her zamanki gibi fazla ilgilenmemiştim.Ama sonra yalnış yaptığımı anladım.Ama bu kez fazla kısa sürmedi bu süreç:P:pBlogun içeriğine bir girdik süper gerçekten.Her türlü geyik var burda.Geyik Mühendisi var hani onun tadında bence hatta ondan daha iyi gibi.Ama bu çizgisini bozmaması lazım tabi.Okuyucu kitlesi artacaktır kesinlikle zamanla.

Malın Gözü her türlü konuda geyik yapma ahkam kesme yeteneğine sahip gerçekten.Her konuda kesinlikle birşeyler söyleyebileceklerini düşünmeye başladım.Neden böyle bir kanıya vardım bloga girince anlayacaksınız beni.Böyle zekice ince kalın espriler yapan insanların çok zeki insanlar olduğunu düşünüyorum.Bundan dolayı (noktalı virgül) herşey beklenir bu tiplerden:P:p

Blogun temasına değinelim blogun teması beyaz arka plan üzerine ekose desenler uygulanmış desem inanmayın:P:p Evet beyaz arka plan üzerine yazılar sıralanmış.Blogun sağ ve sol sütunlarında çeşitli geyiksel oluşumlar mevcut.Bunlarda takdire şayan gerçekten.Ama bu geyiksel olşum sadece bir tane.Sayısını arttırın kardeşim:P:p

Şuna da değineyim sonra blog için denilenleri de paylaşayım bitireceğim.P:p Buna değinmeden edemedim.İsmael zamanın birinde Scarlett ablamızla ilgili bir yazı yayınlamış.Hocama burdan katılıyorum.Yürü be kim tutar seni diyorum.Ben de Cony Depp ve Scarlett ile alakalı bir yazı yazmayı düşünüyorum.Çok dertliyim bu konuda:P:p

Son olarak Malın Gözü blogu basında nasıl yeralmış bir de ona bakalım bir hacı.

Sıradanlıktan sıyrılıp fezaya uçan bir blog.-"Daily Planet"
Derinlemesine imgelemleri o kadar güçlü ki...- "The Günlük Post"
Hava toplarında çok etkili.- "Erman Toroğlu"
Gülmekten altıma kaçırdım.- "Osman Abi"

Ever böyle demişler.Yorumsuz:P:p Nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. aman bu ne şeref, ismael gelemedi yine, teşekkür konuşmasını yapmaya ben geldim.

    sağolun övgüleriniz için, takip edildiğimizi bilmek hoş gerçekten. bu blog tek başına oluşmadı elbet, binlerce kişilik bir ekip var arkamızda. tanımıyoruz kendilerini ama blogger ve dolayısıyla google çalışanlarından bahsediyorum....vi lav yu.

  2. Rectoa'nın yazılarına tee ezelden galu beladan beri hastaydım.Onpunto'da gizli gizli okur hayranlık beslerdim ama ne o duydu ne de yerin kulağı.
    Sonra Blogger'da yazmaya başladığımda bana kendimi ailemin yanında hissettirdi, çok yanlızdım, karanlıkta kalmıştım pöööö neyse edebiyata basıp kaymayım :)seviyorum onu ve ismail'in tarzını, bloğunu, dilini, falan.

  3. teşekkürler siminya, blog alemine girdiğimde de ilk sen karşılamıştın beni zati. senle ilgili düşüncelerimi de blog tanıtımlarımda yazmıştım, ailecek severek izliyoruz :)

  4. aaa ben geçende birinin blogundan zıplamıştım bu bloğa
    ukturk güzel seçim tebrikler
    blog sahiplerininde eline sağlık efenim (:

  5. yettim gariiii :p yakinda yazicam bir yazi patron merak etme :)))

  6. ya benim kafam çok güzel ve algılama sorunu çekiyorum yada öldümde benimle dalga geçiyorlar.
    aman tanrım sidebar'da bulunan bileşenler yer değiştiriyor, kafama göre özelleştirebiliyor ve sıralıyabiliyorum.

    ps.bu yorumu bahsi geçen site ile ilgisi alakası yoktur. tamamen benim şaşırabilitemle doğru orantılıdır.

  7. seviyorum bu çocuğu ben :)


Leave a Reply