6.10.08

Ölmeden Önce 7 Fırça Darbesi

Yazan: Ukturk | 6.10.08 | Kategori: |
Yazı: Ölmeden Önce 7 Fırça Darbesi

Efendim merhaba nasılsınız acaba..:P:p Valla ruhsal olarak ben çok iyiyim bu aralar nedense..Allah bozmasın amin:P:p Aranızda farkedenler olmuştur sağ tarafta bana doğru parlayan Yazarlar bölümümüz iyice kabardı..2 tane daha kaliteli bloggerımız artık bizimle..Onlarda bizi seçti:P:p Prenses ve Teyyare'ye selamlar burdan efenim:P:p

Scout ekibim blog kürede transfer çalışmalarını son hızla sürdürmeye devam ediyor bu arada.Dünkü yeni transferlerimizden sonra bir bloggerla daha transfer görüşmeleri son hızıyla devam ediyor.Burdan adını vermiyorum o kendini biliyor..Bir ipucu vereyim.Blog aleminin en güzel blogcusu kendiler..Vuruldum ben şahsen kendisini görünce:P:p Neyse konuyu dağıtmayalım.Sonuç olarak blog olarak çok mesuduz efenim..

Bir mimimiz vardı sevgili Evcil Panda paslamıştı bize sağolsun:P:p Miminde şöyle diyordu Panda..Ölmeden önce en çok yapmak istediğiniz 7 şey gibisinden.Aslında tam olarak öyle değil ama ben mutasyona uğrattım o mimi:P:p İdare edeceksiniz artık..Başlıyorum neymiş bakalım..

1.Jessica Alba,Jennifer Aniston ve Alicia Silverstone ablalarımla tanışmak ve onlarla yemek yemek istiyorum.Yemekten sonra onları evlerine bırakayım onlarda bana bir kahve içmezmiydin demelerini istiyorum.Ben de neden olmasın şekerim diyerek yanağından bir makas aldıktan sonra beraber yukarı çıkmak istiyorum..:P:p

2.Japonya'ya gidip japon hatunlar nasılmış görmek istiyorum.Onlarla aynı evde kalıp acaba hep dedikleri gibi erkeklerine çok nazik ve nezaketli mi onu görüp tecrübe etmek istiyorum.Onlarla Sushi yemek istiyorum beraber.

3.Biliyorsunuz Dubai'den herkes ev falan alıyor ben de bir ada bir de gökdelen almak istiyorum.İsmi'de Burj El Ukturk olsun gökdelenin..Adaya ise daha tam bir isim biçmedim ona da bizim gelecekte ki hatunun ismini verirdim.Evlenme teklifi edecekler ellerini çabuk tutsunlar ada gidiyor bak:P:p

4.Bir tane rap kasedi çıkarmak isterim..Aslında çok fazla rap dinlemem ama nedense özenirim böyle elleri kollar başlar ayrı bir şekil oynamasına..Yeah yeah diyerekten elimde teyple magazinlere çıkmak isterim.:P:p

5.Erkek güzellik yarışmasına katılmak isterim..Orda kesin birici olacağımdan sonrada dünya şampiyonasına da katılırım..Orda da birinci olduktan sonra 4 tane hatunla evlenerek Mısır veya Hawai'ye yerleşmek istiyorum..P:p

6.Güzel bir hatunla evlenerek 1 kız bir erkek çocuk yapmak istiyorum.Kız sarışın olsun oğlan esmer olsun..Kızın gözleri mavi saçları ise ne siyah ne kahverengi olsun.Arada olsun yanar döner birşey.Erkek ise bana benzesin yeter..

7.Ben hiç İzmir'e gitmedim.Bir keresinden gidecektim sınav içindi galiba bahane hazırdı.Ama o zamanlar yurtdışındaydık gelemedik:P:p Ölmeden kesin gidceğim ahdım var..Bakalım dedikleri kadar güzel mi bu kızlar.İstanbul'da da çok ama İzmirli ama birde yerinde yurdunda görmek istiyorum..

Evet biraz saçma sapan uçuk hayaller ama olsun artık idare edin..Bu mimi paslıyorum kime yeni bloggerlarımız Prenses ve Teyyare'ye gitsin bu mim.Mimin Üstünde istedikleri gibi oynayabilirler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Tamkarışık dedi ki...

    ya sen ne kadar sapık herifsin ya hehehe :))) cevaplarının yarısı karı kız. Ay yarabbim ya. Valla çok güldüm :))))))

  2. ölmeden önceki fantazileri sormamış ukturk :P
    yanlış anlamışsın mevzuyu :P

  3. allahım ya tüm istekleri dişiler zerine kurulu, hani evimin erkeği olacaktın?

  4. 7side hatunlar üzerine kurulu maşallah (:

  5. o kendini biliyor nedengeri dönmüyor dıdıdıd diye bi şarkı vardı :PpP

    bu arada haremi kurduğun yetmiyo dileklerin bile hep karı kız üstüne :PpP

  6. evcilpanda dedi ki...

    şimdik ne diyeceğimi bilemedim..hepsi birbirinden acayip dilekler..ben son 7 gün demiştim ama sen biraz fazla almışın galiba:D..neyse..güzel istekler olmuş..şu japonyayı bide ben düşünüyüm..(cevap için teşekkür)


Leave a Reply