27.10.08

Blogger Hareketi Engellenemez.!

Yazan: Ukturk | 27.10.08 | Kategori: |
Yazı: Blogger Hareketi Engellenemez.!

Biliyorum başlık biraz siyasi bir partinin sloganı gibi oldu ama şuanki duruma cuk oturuyor bence:P:p Yeni yasayla birlikte artık ona yasa denilebilirse tabi bazı internet sitelerine sürekli erişim egelleme kararları geliyor.Bu yasaklamalarda sınır tanımıyor.Wordpress,Youtube ve şimdi de ailemizin bir ferdi olan 9 yaşındaki bir çocuk için herşey belki.Hamile bir anne için çocuğuna yazdığı mektuplar.Sevgilisinden ayrılan bir kız için dert ortağı.Bazıları için gelir kapısı,ekmek parası.Benim için ise büyük bir hobi yeni dünyalar yeni arkadaşlılıklar olan blogger engellendi.Ama bunların hepsi bir çırpıda bir mahkemenin kapattım uleynn demesiyle engellendi.Burda hakimleri suçlamamak lazım bence.Burda suçlu olan o yasayı çıkaran ve içerisinde bilmem kaç tane boşluk barındıran yasa.

Ama onlar engellediklerini sanıyorlar.Bence bizim halkımız dünyanın en çok dns ayarı değiştiren insanları.Teknik bilgi açısından bu engellemelerle birlikye iyice donanımlı biri olduk.Bu engellemelerden önce kaçımız biliyordu dns nedir diye.Ama artık standart bir internet kullanıcısı bile bu ayarları yapabiliyor.Blog üzerinden para kazanmayan arkadaşların bence bir yere taşınmalarına gerek yok.Yapacakları dns ayarlarıyla rahatça girmeye devam edebilirler.Sanırsam birçok kullanıcıda yaptı bu ayarları.Eee o zaman? Devam edelim yazmaya.Kabullenip oturmaktan iyidir.

Burdan yetkililere sesleniyorum sizin yasaklarınız bize gelmez.Sadece sizin gibi olan koyun sürüsüne etki eder.Bizlere etki etmez biz yolumuza devam ederiz.Eyvallahımız yok kimseye.Onlara kalsa zaten girilecek tek site haber7.com diğerleri caiz deil derhal kapatılmalı:P:p

Şimdi biryerlerde sevgili Hasan Kaçan'ın bir karikatürüne rastladım.Bence herkes safını belli etsin.Bir tarafta bu yangınla mücadele etmek isteyen,ben biryere gitmiyorum hazırım diyenler.Bir tarafta da sansürcülere boyun eğenler,başka mecralara yönelenler.Seçim sizin:P:p (Damardan girdim:P)



Facebook Grubu
http://kampanya.org.tr/sansur/
http://www.sansuresansur.org/
http://www.bloghareketgunu.com/
http://www.serbestyazarlar.com/
http://blogspotacilsin.wordpress.com/

Yukarda verdiklerimde yapılan tepki hareketleri.Buralardan yapılacak olan eylemleri.Tepki gösterilecek yerleri öğrenebilirsiniz.İyi bloglamalar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 2 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Çok haklısın... Bi ara ben de niyetlendim, bi başka adres bulayım diye... Vazgeçtim... Aynı yerden vurmaya devam...

  2. Evet bizde aynen öyle evlerimizde bekliyoruz, ayrılmayacağız...


Leave a Reply