25.10.08

Blogger'a Girmek için Çalışan Dns Adresleri

Yazan: Ukturk | 25.10.08 | Kategori: |
Yazı: Blogger'a Girmek için Çalışan Dns Adresleri

Çalışan Dns Adresleri

Şimdi eğer blogunuzdan gelir elde etmiyorsanız okuyucularınız genelde bloggerlardan oluşuyorsa benim gibi şimdi aşağıda vereceğim dns adreslerini uygulayın bloglarınıza rahatça girip çıkabilirsiniz.



67.138.54.100
207.225.209.66

Ben en aşağıda olanı kullanıyorum.Çalışıyor.Kontrol panelinize rahatça girebilirsiniz bu sayede ktunell la falan uğraşmayın.Eğer dns adresimi nasıl değiştiririm diyorsanız şu başlıktan yardım alabilirsiniz.

http://www.blograzzi.com/ForumDetay.aspx?discussionid=1471

http://www.dnsserverlist.org/
Adresinden güncel dnsleri bulabilirsiniz.An ve an güncelleniyor orası.

Edit:Yukarda verdiklerimin yanısıra yani şunlardan başka
67.138.54.100
207.225.209.66
şu dnslerde işinize yarayabilir.

66.76.175.71
69.111.95.106
ve
66.234.185.2
77.220.15.4

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Evet ben de senin gibi en sonda olan değerleri girdim ve çalışıyor. Çok teşekkürler "ukturk". ;) Ben de bu şekilde kalıp yazmaya ve diğer arkadaşlarımı takip etmeye devam edeceğim.

  2. efendim öncelikle teşekkürler..sorunu sayenizde hallettim..yalnız benim bir sorunum daha var..eski minima leftly strech temasını bulamıyorum..hani şu puccada ve osuruktanteyyaredeki gibi tarihi olan ve başlığı büyük temayı..şu anki temada başlık oldukça küçük bir çare bulursanız sevinirim..:D

  3. evcilpanda dedi ki...

    evet ama öyle seçince başlık olabildiğince küçük oluyor..Yazı tipi ve renklerden büyümüyor:D:D

  4. ya ben yapamadım bunu yha
    ktunnelden giriorum ama ordanda yazıfalan ekleyemiyorum deli olcam yha

  5. çok teşekkürler takır takır giriyo her bloga. gerçi her site kapatılmasından sonra dns leri değiştire değiştire yalama oldu bilgisayar ama du bakalım.

  6. süpersin... çok teşekkürler..

  7. kahramanımız :)


Leave a Reply