24.10.08

Blogger Erişime Engellendi

Yazan: Ukturk | 24.10.08 | Kategori: |
Yazı: Blogger Erişime Engellendi

Yasakçı Zihniyete bir ören daha.Blogger'a engel gelmiş bugün şu saat itibariyle.Burdan göbeğini kaşıyarak oğlum bugün hangi siteyi kapatalım bak bakayım kim rahat durmuyor.Şu blogcularda fazla oldu artık çok bağırıyorlar herşeye diyerekten kapattı bu gerzekalı hukuk sistemi güzelim blogları.Madem ceza vereceksin neden herkese veriyorsun.Yasadışı içerik yayınlayan blogu kapa.Hepsini neden kaparsın a salak.Bir de hep geyik konusu olmuştur bizi bu kafayla Ab'ye giremeyiz diye.Valla doğru zor valla kurtarmıyor hakime Bey:P:p

Allah belenızı versin diyorum burdan.Ne bu böyle oyuncak mı? Hep Tayyip Erdoğan hükümeti başa geldikten sonra olmaya başladı bunlar.Türkiye nereye gidiyor.Elbet hesabı sorulacak herşeyin.Bu siteleri kapattırdığınız hakimler sizi de yargılayacak.

YUH BE.!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. google a kapatsınlar bu iş kökten çözülsün :)

    millet aya biz yaya...

  2. Çok üzgünüm ukturk. Bildiğin gibi değil yani. Üzüntüden yemek bile yiyemedim. :( Doğru diyorsun. Dün youtube, imeem, vs..., şimdi blogger... Ya yarın? Yavaş fakat emin adımlarla, sinsice ilerliyorlar. Savaşmak lazım!

  3. Bende yazılarıma devam etmeyi düşünüyorum...Esasen blogcuda eski bloğum duruyo ama blogspotu çok sevdim ben...Aynen devam edeceğim...Bakmak isteyende ktunnelden fln bakar::)..hıh:)


Leave a Reply