19.10.08

Blog Çeşitleri / Bölüm -2-

Yazan: Üfürükten Prenses | 19.10.08 | Kategori: , , |
Yazı: Blog Çeşitleri / Bölüm -2-

Merhaba..
İlginizi esirgemediğiniz Blog Çeşitleri konusunda ikinci bölüme geldik..Arkası yarın diyerek yaklaşık bir hafta sonra yazmak gerçekten bir yüzsüzlük örneği fakat yapacak birşey yok :P

dilerim ilk bölümde kendini bulamayıp gerilen tüm arkadaşlar bu bölümde kendilerini bulurlar.
zira kimse açıkta kalsın istemeyiz,"senin saydığın blog çeşitlerine girmek zorunda mıyım,cacık?" diyen ve pek de kibar olmayan arkadaşlara da tavsiyem terapist olacaktır,zira bu cümle onların bu olayı çok ciddiye aldıklarını gösteriyor :P
durmak yok yola devam(işte burada bana küfür edebilirsiniz bu cümleyi kullandığım için,bunu dilimize dolayana ... neyse :P )



6-Kopyala-Yapıştır Tüm Salakları Kandır Blogları:Tamamen beleşçi yazarlardır..hani okulda hazır notun üstüne konan ona buna benim notum diyen,iş yerinde sizin projenizi patrona benim diye anlatan,başkasının yaptığı yemeğin tarifini kendisine mal eden tipler işte bunlardır.. cinsiyet ayrımı yapmadığımız bloglardan,her cinsten kimseler vardır.. blogları çingene çadırı gibidir artık kimden çarpıldığı bilinmeyen hikayeler,yazılar,resimler hepsini toplarsam süper hit alırım mantığıyla yola çıkar fakat nedense hiç faydasını görmezler.. yazar zaten pek piyasa da yoktur 10-15 postu bir anda atar çeker gider..en iğrenç blog çeşiti budur.. bu çeşite sahip olup da bu yazıyı okuyan varsa kendisine "sıkıyorsa al bu yazıyı da yayınla da göreyim diyorum :P" bir tarafımdan uydurduklarım :

evetçaldımfakatsorbakalımniyeçaldımkıvamındayüzsüzbiriyimben.blog..

7-Bunalım Kızları Düşüreceğim Diye Saçmalıyoruz Lan Galiba Blogları :yazarken bile daraldım ya Rabbim.. konuya giremedim yani o kadar daraldım.. bu çeşit bloggerların amacı yazılanın anlaşılmamasıdır.. anlaşılmadıkça bohem bir havaya sahip olan blog,anlaşılmadıkça klasikleşir.. "ya eee,şeyy pardon,pek anlaşılmıyor yazılarınız "deme gafletine düşen olursa "sığsın anlamazsın" cevabı alınabilir.. konular genelde zihin dünyasının kişiye oyunlarıdır.. en büyük özellikleri temanın siyah tonlarıdır.. bu tarz blogları aynı türde yazanlar bile okumaz amaaaa kesinlikle herhangi bir blogun blog listesinde bir adet vardır.. listesine eklediği blog sahibine acaip bir hava katar.. blog listesine bu tür blogları ekleyen kişi "yazan adamın bile kendi yazısını anlamadığı bu blogu ben hergün okuyorum" ayağına yatar.. bloggerlar erkektir.. blog isimleri çoğunlukla türkçe değildir,malum türkçe pek aşağılık bir dildir..bir tarafımdan uydurduklarım:


8-Çakma Puccalar Cenneti Blogları: televizyonda da bir program tutunca,ben de yaparım lan aynısını bunun beden ne fazlası var mantığıyla yapılmıştır..oysa ortada herkesin gözardı ettiği bir gerçek vardır" orjinallik" pucca'yı okuyup aman kız başına geleni yazıyor işte ben yazsam bundan çok okunurum iki de küfür yazdım mı on numara olurum mantığı tutttmaazzz..yazarımız elbette bayandır.. bazen kelimesi kelimesine pucca'ya benzer ama o etkiyi bırakmaz.. çünkü muhtemelen bir kaç gün sonra senaryo yazmaya başladığı için blogun içine eder.. zaten uzun ömürlü de olmaz.. pucca kendini 5.çeşite yakın hissediyor ama onun tarzıyla, çakmalarının oluştuğu ayrı bir çeşit yarattığı kesin..bir tarafımdan uydurduklarım:


9-Yattık,Kalktık Yazmazsak Niye Yattık? Blogları: yazar bayan veya erkek olabilir.. temel nokta cinsel hayattır.. kiminle nasıl beraber olunmuş,niye olunmuş ,ne kadar verim alınmış tane tane anlatılır.. kaynak oluşturmak isteyenlere çok faydalı olabilir.. "aman hergün başka biriyle yatıyor, ben yoruldum haa "diyenleri bir süre sonra sıkabilir,zira aktivite hep aynıdır:P hergün okumak değilde ara ara ziyaret etmek keyifli olabilir..bence blog sahipleri blogun yazar sayısını arttırarak çeşitlik kazandırabilir:) herkes bir şekilde ziyaret etmiştir veya ediyordur.. bu sebeple ilgi de çoktur..uydurduklarım:



10-Teknoloji Benden Sorulur Blogları:
azıcık ingilizce ile birkaç yabancı site gezintisi sonunda yapılabilir bloglardır.. yazar erkektir..kopyala yapıştırdan ne farkı var çözemiyorum zira,genelde gazete ve dergi haberleri kopyalanıp-yapıştırılır.. blogger bunu yaparken kendini gelişmenin bir parçası sayar..her teknoloji haberi heyecanlandırır beni..ama bu sitelere girince öyle sanki herkes uzmanmış da bir tek ben malmışım gibi kalıyorum..sen dene,tavsiye et daha güzel olmaz mı? listeler boyu teknolojik gelişmenin kime ne faydası var..chorme çıkmış diye haber geçeceğine "yükledim berbattı" de,yorumla kıymeti olsun..deneyemeyeceğin mevzuda bile bir fikrin olsun.. yanlış mı düşünüyorum sevgili okuyucu? bir tarafımdan uydurduklarım:


bitti demeyi sizlere ohh dedirtmeyi çok isterdim fakat bitmedi.. hiç düşünmeden bile zihnimde dolaşan birkaç blog çeşidi daha var.. sanırım 3. bölüme de geçeceğiz..

hoşçakalın efendim ;) dilerim güzel günler sizinle olur,dilerim mutluluk tüm ruhunuzu esir alır(sevgi pıtırcığı blogları gibi oldu,bunu yazmadım değil mi henüz :P)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 15 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ateşligecelerinsoğuknevalesi.blog..
    haha.. favorim bu blog .. yaratılsınn!!! :)

  2. prenses sen bu konuda tamamen ayri bir platform olustur bence:D
    süper yaaa gülmekten yarildimmmm

  3. puccayı seviyorum tam bir çatlak :))) yazı üslubu hoşuma gidiyor çok şirret :D ama hiç taklidine rastlamadım :)))

    bunalım bloglara gelince binlercesini görüyorum ve hepsine kusuyorum.. ne öyle şiirler gönül adamı entelim rockerım bunalımım dünyayla kavgalı ergen zümbüğüm pozları... ha beni düşüremezler :) başka kızları düşürürler mi bilemem? :D

    kopi-past blog.... hiç rastlamadım doğrusu.. ztn böylelerini ortaya çıkartmak için utanç duvarı gibi birşey yapmışlar deşifre ediyorlar :D varsa bildiğiniz hemen şikayet edin utanç duvarına

    yattık kalktık... hmmm dünyada da pek çok örneği olan bloglardan :))) ama türkiyedekilerin çoğu palavra bana sorarsanız

    teknolojik blogları seviyorum bazen çok işime yarar şeyler buluyorum.. ama düzenli olarak da takip etmem yani :D :D o kdr robotik olamadım hiç...

  4. Yattık,Kalktık Yazmazsak Niye Yattık? Blogları'na bittim ben :D hakkaten var böyleleri ya, sanal alemde çetele tutuyorlar resmen :)

  5. anacım nası bi gözlem yeteneğidir pes diyorum yok bitmedi dahası var diosun bi daha pes diorum :)))

  6. en az 1. si kadar keyifli ama ondan daha başarılı bir yazı/aktarım bence.

    eline sağlık üfürükten prenses.

  7. Ben en çok çakma puccalara sinir oluyorum,duygularıma tercumaan olmuşun pirenses:)

  8. Süpersin ya valla blog editörüne damganı vurdun kuyruğumu bacağımın arasına kıstırtıp bu diyarı terkediyorum senin eline su dökebilen yokdır o kadar :)mıyuhh mıyuhhh

    Birde benim kendi kategorim var kendimi sokuyorum ona.:D Nörikantarveailesiköydeninmişehireblogspot.com

  9. Yeni bloğum kopyala yapıştır bloglarına benzedi:)
    Hayırlı olsun bana:),eski bloğumdan postları kopyalayıp kopyalayıp yapıştırdım,hiç utanmadım:)

  10. ahahah çakma pucca blogları ha :PpP
    nan dötüm feci kalktı valla...

  11. binkadınlayattımhiçbirinihatırlamıyorumarayaerkekkarışmışbileolabilir.blog

    haha

  12. Valla benimkisi 9,1 ve 5 karışımı bir şey gibi görünüyor. Muhtemelen bu işte yeni olduğum, herkese bilgeçlik taslamam ve burnumun safsoy bir ingiliz kadar havada olması bunun nedenleri içinde gibi görünüyor. Ama yani ne yapalım azizim, biz böyle bir bokuz işte :)

  13. prenses sen kendini hangisine dahil ediyorsun merak ettim:)

  14. ahaha çok güzelmiş bu ya :D:D

  15. Adsız dedi ki...

    yattik kalktik yazmazsak niye yattik basligi altina pucca gunluk de eklenebilir.


Leave a Reply