10.10.08

BabeGazelle

Yazan: Ukturk | 10.10.08 | Kategori: , |
Yazı: BabeGazelle



Merhaba güzel yurdumun güzel insanları..Biliyorsunuz son günlerde blogumuz bir hareketlenme içinde.3-4 güne kadar 3 kişiydik şu koca blogta.Ama şimdi Osuruktan Teyyare,Prenses,Kraliçem Martle,İku'un katılımıyla 7 kişi olduk.Diyebilirsiniz Ukturk bu nereye kadar ne yapmaya çalışıyorsun diye.Evet 1-2 arkadaşımız daha var aramızda görmek istediğimiz onlarıda katarsak transfer sezonunu kapatacağız Allah'ın izniyle:P:p

Geçen gün Gonca Hanım manyak hatunlar diye olağanüstü bir yazı karalamıştı.Bu manyak hatunlar içerisinde uzun süredir tanıtmayı planladığım ama bir türlü fırsat bulamadığım bir blog vardı.Bu blog kim derseniz.Hıı işte o blog bu blog şu blog..:P:p

Blogun Adı:BabeGazelle

Valla BabeGazelle şahsına münhasır bir blog gerçekten.İlk girdiğimde bu bloga böyle güzel bloggerımızın kulaklarında küpelerle karşılamıştı beni.Dedim hımm takı tasarımı dükkanı var galiba burda çıkayım bana göre değil.Ama sadece bundan ibaret olmadığını farkettim sonra.(Bu çok uzun sürmedi ama:P) Hem takılarda hoşuma gitmişti.İlgilenenler için güzel bir örnekti çünkü..

Neyse işte böyle başladı Ceren'nin bloguyla ilişkimiz.Seviyeli bir ilşkimiz var bu blogla gerçekten:P:p BabeGazelle blogunda sadece Osuruktan Teyyare'nin dediği gibi annesinin diktiği ekose etekleri,takıları sergilemiyor tabi ki.Gündelik yaşamda yaşadığı olayları gözler önüne seriyor.Seçtiği konular üzerine duygu ve düşüncelerini hiç bir kalıba girmeden ezilmeden büzülmeden bağıra bağıra söylüyor.Özellikle sohbet vari anlatımıyla sizi kendine çekiyor gerçekten:P::p Bu sayede sanki onunla birlikte sizde olayları yaşıyor gibi oluyorsunuz.Yazıyı okurken kafa bir milyon oluyor.Bir milyon derken kendi aleminizden BabeGazelle'nin alemine geçiş yapıyorsunuz bu arada.Yazı bittiğinde yanınızda mutlaka birileri olsun.Nedeni ise siz çimdik atmak suretiyle yeniden kendinizin sıradan normal dünyanıza geri dönmeniz için tabiki:P:p Anlayacağınız eğer monoton sıkıcı bir hayatınız varsa önce BabeGazelle'yi sonra da bizi okuyun:P:p

Babegazelle kendini nasıl ifade ediyor bir de ona bakalım isterseniz.

-Evet arkadaşımız Stelyo Atina'dan bildiriyor.Evet Stelyo.
-Sayın Ukturk aldığımız haberlere göre BabeGazelle kendini şöyle ifade etmiş

"Hafiften estirikli mood swingli:),hemen hemen herşeye heves etmiş ve etmekte sabah bi karar alıp akşam tersini yapan bi maymun iştahlı,sevdimmi tam severim sildim mi bir kalemde hüleynnn mottosuyla yaşayan,illaki kendi doğruları olan,dibine kadar özgür kız yay burcu sendromundan muzdarip,kedisine aşık,kitap kurdu, abesle iştigali pek seven aslında daha kendisi bile kendisini anlayamamış ama iyi bi insan walla bak"


-Stelyo Atina'dan bildirdi.
-Muhabirimiz Stelyo'ya teşekkür ediyoruz.Kaldığımız yerden devam ediyoruz....

BabeGazelle'nin hatırı sayılır bir okuyucu kitleside mevcut bu arada.Bazı bloggerlar tarafından kıskanılcak düzeyde bu gerçekten.O yüzden burda sesleniyoruz kurşun döktürsün bloguna veya blogun bir tarafına Karınca Duası,Nazar ayeti falan koysun kem gözlere torba ağızlılara karşı:P:p

Belki de BabeGazelle'de tek hoşunuz gitmeyen şey tema olacaktır.En azından benim sadeece o hoşuma gitmedi..Sanırsam kendisi bu konuda biraz tecrübesiz.Üfürükten Prenses ona yardımcı olur diye düşünüyorum.Çünkü kendisi epey birşey öğrenmiştir temasını değiştirirken:P:p Ama tabiki tema yazılardan,içerikten önemli değil.O kadar güzel yazılar var ki tema fazla da göze batmıyor bu sayede.Lütfen bardağın dolu tarafına odaklanalım lütfen:P:p

Evet galiba bitti yazacaklarım.Nokta(.)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. güsel bir tanıtım ve doğru bir blog tanıtımı olmuş hocam..

    babegazelleyi takip edenlerdenim.. yetenekli,sıcakkanlı vew keyifli biri tanıdığım kadarıyla..

    tema sıkıntısı olanlar için 0505 9.... :P bana buradan ulaşıp her türlü yardımı alabilirler :P

  2. amaneeeey noluo burda,blogmania'da hizmette sınır yok walla,şımarası gelior insanın :))))Efenim walla ne desem nası teşekkür etsem,çok güzel bi sürpris oldu ikinci defa.Ukturk beni benden güzel çok samimi anlatmışsın teşekkür ederim:))))Tema konusunda yüzde yüz haklısın ama teknik konularda berbatım,bi iki kere niyetlendim aman dedim bozarım ederim şimdi vazgeçtim :(

    üfücüğüm sana da teşekkür:)))

  3. çok haklı bi tanıtım olmuş (o ne demek lan) yani hakediodu diyorum :D
    şu south park yazısını çok beğendim babegazellin okuyun mutlaka
    tema konusunda dilerse yardımcı olabilerim
    du bakim başka ne vardı
    he bu sayede adını örendik bide burçdaşmışız :P
    çok severim kendisini ve tebrik ederim (:

  4. Babagazelle popüler,sempatik,cıvıl cıvıl,zekii ve artiz olacak kızdır bloğun temasını yemişim kıza bak kıza ;)

  5. ya kendi bloğum gibi yorumlara cevap verio gibi olcam ama napiim,ukturk mazur görsün beni:)))

    teyyare yemin ederim ilk girdim bloğunu okumaya başladım bu kızda bi yaylık var garanti dedim,gözünden anlarım:))temayı bilahare danışcam üfüyle sana du bakalım,sevgiler karşılıklı bacıım

    siminyaa o senin sempatikliğin zekiliğin cıvıllığın datlım saolasın:))))

  6. Yeni yeni keşvettiğim ve çok sevdiğim bloggerdır...
    Görünce onunla ilgili yazı mutlu oldum valla:)

  7. İsabetli bir tanıtım olmuş. Kendisini bu yakınlarda tesadüfen keşfetmiş olup bundan da çok büyük bir mutluluk duymuş biri olarak bu tanıtım karşısında da çok mutlu oldum. Beğenerek okuyorum bu kızın yazılarını... Yaşasın babegazelle, yaşasın BlogMania! =D

  8. içime mi doğmuş nedir :) dün tessadüfen blogunu inceleme fırsatı bulmustum ve gerçekten şahsına münhasır biri Babegazelle... tebrikler canım. :D

  9. regl partisi ve dip boya ile ilgili yazılarını okudum azönce:)

    keyifli bir blog.

    güzel bir tanıtım olmuş herzamanki gibi UKturk.

    sevgilerimle.


Leave a Reply