25.10.08

Alametifarika Blog Star

Yazan: Ukturk | 25.10.08 | Kategori: |
Yazı: Alametifarika Blog Star

alametifarika's webcam
Efendim yasağa inat yazılarımı daha da yoğunluştarark yayınlamaya devam edeceğim.Lütfen bir önceki postta anlattığım işlemleri yapın sorunsuzca girmyeye devam edin blogger'a.Neyse konumuza gelelim.Bu postu çok uzun süre önce yazmaya karar vermiştim ama araya birçok kişiye girdi.Hem az sonra yayınlayacağım foto sahibesinden izin almak için mesaj atmıştım yeni cevap geldi.Önerimizi kabul ettiği için burdan teşekkür ediyoruz kendisine.

Peki niye bu fotoları yayınlamak istedim.Öncelikle çekilen resimler gerçekten çok güzel sanatsal bence.Bir de fotoğrafları çekilen hanımefendi çok güzel bence.Çok güzel pozlar vermiş.Herkes görsün istedim.HAdi bakalım beğenecek misiniz bakalım:p:P








Diğer fotoğraflar için şusayfayı ziyeret edin.
http://alametifarika.deviantart.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 1 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. buraların blog starı benim gençler.. tescilliyim hemi de :D


Leave a Reply