21.10.08

Ah Ayrodinamik Yar

Yazan: Ukturk | 21.10.08 | Kategori: , |
Yazı: Ah Ayrodinamik Yar


Merhaba.Yine Prenses'in olay yaratan yazı dizisi Blog Çeşitleri 2 den sonra beraberiz.Bir o yazıyor bir ben:P:p Bugünlerde neşeli mi neşeliyim nedense.Allah bozmaz inşallah.Trabzon'uda yendik daha ne isteyeyim.Hem geçen gün ruh ikizimide buldum daha ne isteyeyim:P:p(İki oldu) Neyse bu kez fazla uzun tutmayacağım girişi hemen konuya giriyorum.Bugün Blograzzi sunucularında barınmayan bir blogu tanıtacağm sizlere.Kendisini ilk gördüğümde tamam bu demiştim:P:p

Blogun Adı:..Ah Ayrodinamik Yar...

Gel pisi pisi.Sizi böyle çağrıyor bloguna Ah aerodinamik yar:P:pGeri çevirmeyin bence.:D Neyse,Aerodinamik yar süper bir blog gerçekten.Kendisinin de dediği gibi sanki klavyesine bal damlatmış o kadar tatlı içten yazıları:P:p İnsan sıkılmadan okuyabilir gerçekten.Bir de anlatım tarzı çok güzel.Böyle konuşma sohbet havasında yazan bloggerlar hep hoşuma gitmiştir zaten.Aerodinamik yar da sanki msn de veya telefonda konuşur tarzda olayları anlatışı ile bizi bloguna doğru çekiyor.

Biraz böyle olayları anlatış tarzı bana Osuruktan Teyyare'yi anımsatıyor sanki.Ama fazla değil biraz biraz.Sanki aynı yerde yetişmiş aynı sofradan yemek yemiş gibiler:P:p İkisini de seviyoruz bundan.Çok yakın bence blog olarak.Olaylar değil anlatış tarzları lütfen:P:p

Ah aerodinamaik yar'ın temasına da bir değinderelim.Aslında bildiğiniz klasik blogger temalarından.Ama sevgili bloggerımız bu temayı güzel mi güzel cici bir hal haline sokmuş.Blogu sol sütununda bilmem kaç tane resim var.Hepsi de birbirinden tatlı ve güzel.Blogun içeriğine uyum göstermiş bence.İyi gitmiş yani dekarasyın güzel:P:p

Aeorodinamik'te yeni bir blogcu Eylül 2008 de yazmaya başlamış.Ama kısa sürede belli bir okuyucu oluşturmuş.Daha da fazla olacağını düşünüyorum eğer böyle devam ederse.Özellikle şu yazısı okuyun benim çok hoşuma gitti.P:p Dur bi.. çözem yazının adı.Aslına böyle yeni blogları baştan başalayıp hemencecik okumak lazım.Daha yolun başında yani ondan.Zaman kaybetmeden okuyun ziyaret edin bence:P:p

Aerodinamik yar kendini nasıl ifade etmiş bakalım onada bakalım."Mavi rengin her tonu severim. fırat sonrası cem dinlenmişe gülerim. kedi göbeği öperim. cakkıdı cukkudu sakız çiğnerim. (falım koyu mavi), öleyim Ned bana dokunsun hortliim beraber turta yiyelim isterim. gezegenimin adamıyım. yaprak dökümü artık beni döker oldu ama izlerim. sahil kenarında yengeçlere mistır crab derim. tüm dizilere inat gossip girl seyrederim. g.o.r.a replikleri ölme sebebim. emre aydın içimi baydın. recep in dı haağğuss. diceyyy.. gimmii dı muuğziiik......." diye devam ediyor.Geri kalanı için bloga girip bakın bir zahmet:P:p

Son olarak blogun en altında dumanlarla bize bana sana:P mesaj vermek istemiş ben aldım mesajı bende seni diyoruz burdan:P:p Nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bu tanıttığınız bloglar sayesinde ufkum gelişti :) blog okumaktasn başka bişey yapamaz oldum net ortamında :) can sıkıntım geçti bi nebze... bu arada tanıttığınız blogları blogmania listesinde sergilerseniz iyi olur.. söz uçar yazı kalır dicem olmayacak :)

  2. deli gız pek severiz kendisini :)))

  3. deli gız pek severiz kendisini :)))

  4. oyy benim ayrodinamikim tanıtılmış
    bu gızceyiz gelip bana yorum yaptıydı vakti zamanında o gün bu gündür çıkmam blogundan
    sıradan konuları çok eylenceli hale getirmekte üstüne yoktur
    ayrıca onu önce ben keşfettim huh :P

  5. hihi o esnada takıldı etti pc bişe oldu 2 kere basmışım:D

  6. ayyy ben bunuu bugün mü göreceğğdimm.. :( ya çömez zamanıma denk gelmiş daha burayı bulamadığım zamanlarda yazılmış ama bu yazı..:( böhüğğğ..
    ama ne gösel tarif edilmişim yihuu.. öptüm çook.. ve çok çok çok teşekkür ettim.. :) çok sevindim gece gece.. bi mutlu oldum.. saolun var olun..

  7. Aerodinamik yar evet çok önceden yazmıştık bugüne kısmetmiş :P:p


Leave a Reply