10.9.08

Ukturk Hoca İle Hayat Sohbetleri Vol 1

Yazan: Ukturk | 10.9.08 | Kategori: |
Yazı: Ukturk Hoca İle Hayat Sohbetleri Vol 1

Evettt.Biliyorsunuz blogumuzda Ramadan Sohbetleri veriyoruz elimizden geldiğince.Hıı işte bu sohbetleri verirken çeşitli sorularda alıyoruz.Sanırsam bizim manita tavlama teknikleri ile bu sohbetleri birbirine karıştırıp çeşitli sorular soranlar oldu.Mailim kotasını doldurdu o kadar yoğun talep oldu yani.Çeitli sorular gelmiş yok efendim erkekler bayanlar gibisinden.Bende dedim madem öyle halkın isteğini geri çevirmeyelim diye size bundan sonra Hayat Sohbetleri aldı bölümümüzden de sesleneceğim.Blogumuz zaten çok sesli bir koro edasına büründü.Hayırlısı olsun bakalım:P:p

Her yazımızda bir konuyu yani bir soruyu işleyeceğiz.Bugünkü sorumuzu İzmir'den cixKız rumuzlu bir bayan göndermiş.Sorusu şöyle;

Kadınlar Komik Erkeklerden mi Hoşlanır?


Evet bu sorudan çeşitli türevlerde çok geldi.Bende hemen önsıraya aldım.Şimdi konuya önce erkekler açısından bakalım isterseniz.Şimdi erkeklerde iki grup var.Bir grup diyor ki bunlar ağır abilerimiz Polat Alemdar tarzı yani.Neyse işte bunlara göre ;komik erkek olur mu hiç.Adam mı ki o..Delikanlı adam orda burda şaklabanlık yapmaz...gibisinden serzenişlerde bulunuyorlar...Yani bunlar komik erkeği yarım erkek gibi düşünüyorlar biraz:P:p (Allah muhafaza)

Diğer grupta tahmin edebileceğiniz gibi komik erkek iyidir diyenler.Bunlarda komik erkek şaklaban,şebek,zibidi demek değildir medeniyettir komiklik diyor.Bende bu grupta yer alıyorum.Ama yerine göre de ciddi oluruz.Alırız aşağı yani:P:p Mesela Pamela Anderson'ın bir sözü var bu konu hakkında..Pamela ablamız diyor ki 'Siz erkekler bizi güldürebildiğiniz sürece yalnız uyumazsınız..!! 'Ne güzel de söylemiş deil mi:P:p Erkek arkadaşlara burdan bir sır vereyim karşınızdaki kız espirilerinize gülüyorsa o kızı tavlayabilirsin..Yani içiniz rahat olsun:P:p

Bayanlar açısında da yukardaki iki durumun aynısı söz konusu.Onlarda erkek dediğin ağır olur ve komik iyidir rahatlatır diye ikiye ayrılmış durumdalar.

Şimdi bu durumda ne yapmak gerekiyor.Biliyorum iki arada bir derede kaldınız.Merak etmeyin yarı yolda bırakmayacağım sizleri.Şimdi yukardaki iki durumda bize göre değil beyler.Aklınızı başınıza alın.Biz tam ortası olacağız..Ortası derken yanlış anlamayın aman:P:p Yani ortama göre şerbet vereceğiz.Yerine göre komik yerine göre ağır olacağız..Komiklik yaparken de zor durumlara düşmeyeceğiz..Eğer espri yeteneğin yoksa hiç yapma daha iyi kardeşim.Yoksa karşı tarafın gözü önünde bir Çarli canlanacaktır.Bu da tüm hayallerinin suya düşmesi demektir.

Bir de sakın şu yanlışa düşmeyin çekirgeler..Okan Bayülgen ve Cem Yılmaz komik ama yakışıklı değil.Kadınlar o güzelim hatunlar onlarla komik oldukları için değil bence ceplerindeki paraları için birlikte oluyorlar..O zaman neymiş komik olmak iyidir.Karşı tarafa sempatik gözükmenizi sağlar.Ama başlıca amacımız bu olmamalıdır.İdeali hem zeki ve hem komik hem yakışıklı hem de zengin olanıdır.Bunların hepsi bende var.Sonuç beni örnek alın:P:p

Şimdi sizinle nette bulduğum bir videoyu paylaşıyorum.Bilgilerimizi pekiştirelim deil mi? Hadi selametle çekirgelerim.Bir de bir hatırlatma BlogcuForum diye bir forum açılmış ben girdim beğendim isteyen girsin baksın.Nokta.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. erkeğin zeki ve kariyer sahibi olması gerekir sn Ukturk...asıl bunlar yoksa komiktir:)

  2. hülyanın realist yapısına hayran kaldım ukturk hoca :)) polat model adamları kollarına takıp gezdiren bayanlar varsa aramızda bizimle aralarında geçen diyaloglardan bir bölüm paylaşabilirlermi acaba? insan bir ağaç gövdesiyle ne denli sohbet edebilir merak ediyorum :))

  3. her yazıda bir ukturk reklamı olum senin hiç kusurun yokmu bir tane kusurunu bulsam hayranın olacağım valla "erkeğin şapşal olanıda sevilir"

  4. Komik olmaya çalışan erkekten ziyade doğal komik erkekler tabi ki pek çok bayan için çekicidir =)

  5. benim komikligim, sakarligim, gelgeçligim ikimize de yeter sanirsam :)). ama beni melankolik hallerimde guldurebilecek erkekte cok makbule gecer :)


Leave a Reply