7.9.08

Türkiye Blog Star Vol 1

Yazan: Ukturk | 7.9.08 | Kategori: |
Yazı: Türkiye Blog Star Vol 1

Evett efendim.Son dakika yazımızdır bu yazı.Yani önceden karar verilmiş bir yazı deil.Biliyorsunuz ben yetenek avcısı gibi adamım..Yine bugün öle kendi kendime uslu uslu kızlarla konuşurken hayranlarında birisi olan Yejades denen şahıs bana dedi ki.Ukturk ukturk benim demo videom var onu blogunda yayınlasana diye ısrar etti.Bende aslında böyle şeyler tarzım değil ama baktım kız çok istiyor.Bir de içindeki cevheri gördüm ışığı gördüm yayınlayayım dedim:P:p Ayrıca menejeri de ben oldum.Kaset yapacağım ona.:D:D

Evet yeni yeteneğimiz,süper yetenek..Yejades'in bir de blogu var.Onun için ise burada link vardı artık yok. Kaçırdınız oğlum şansınıza küsün. Bence ağlamak iyi olabilir :P



Video hakkındaki yorumlarınızı esirgemeyin eeefendim.Yorumlarınız Yejades2in gelişiminde daha iyi videolar yapmasında yol gösterici olacaktır:P:p

Kendi notum:Bu kız Deli,Ukala ve Şımarık:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ne senin hayranın mı... ay yalanlara bak ya... ukala sensin adndan belli ukalaturk :D... sen dedin gel bizim bloga koyalım diye.. tabi hit yapacak ya :P .... :D

  2. süper; hem çok güzel bir kız hemde çılgın bu durumda onu meşhur etmek zorundasın erol kösele :)

  3. yok ben meşhur olmayıveriyim böle iyim ya :D bir de erol köseleden olmaz o hiç olmaz :D canımı sokakta bulmadım ben :D böle blog köşelerinde idare ediyorum :D :P...

  4. türk olduğuna inanamıyorum bu kızın.. çok şirin bir de odasına bayıldım.

  5. has Türk'üm... :D Hatta kökenim laz... Tam bir deli Karadenizliyim... :D
    Odamı ben de seviyorum ama istanbula taşınıyorum diye her şeyi boşalttım.. Özleyecem... :D... :)

  6. hehh ay bu tatlı kıza bayıldımmm ya bir alem valla :):):)

  7. istanbulda da aynı potansiyeli görürüz canım :)

  8. açık konuşayım mı? :) Her karesi aynı göz hareketleriyle dolu olunca sıktı açıkçası. Bi o mesajlar hoşuma gitti bı de son kareler ;)

    ama blogunu beğendim bak :D Ben hiç böyle çılgın olmadım olamadım belki de o yüzden sevdim bilemiyorum

  9. @cicim... :) bakalım bi istanbula gidelim

    @gulsah... tabi ki de açık konuşun :) önceden planlı değil hiçbir karesi öyle yazın sıkılında açtım webcamı o an ne yaptıysam kendimden. tabiri caiz senaryo falan olsa daha bir anlamlı olurdu... :) ilk defa yapıyorum böyle bir şeyde :)

    ama teşekkürler gene de .. :) blguma da her zaman beklerim :)

  10. bu kız deli :))
    ukela ve şımarık olan ukturk olabilir katılınabilir o zaman katıldım :)


Leave a Reply