18.9.08

Robot Merve ile Kız Tavlama Taktikleri Vol 5

Yazan: Ukturk | 18.9.08 | Kategori: |
Yazı: Robot Merve ile Kız Tavlama Taktikleri Vol 5

Aslında bu yazıyı yarın karalayacaktım sütle beslediğim bloguma.Ama bugün biliyorsunuz Fenerbahçe'nin Porto maçı vardı.Maç Star Tv'deydi.Ama Star maça uydudan izleyenlere şifre koymuş.Star tv'yi izlemek içini uydudan şifre biss key mi ney istiyorlarmış.Hıı işte bizde de Digiturk olduğunda ondan şifresiz ne kadar eş dost akraba komşu varsa bizdeydi.Ev kahveden farksızdı.Babam da sever hani böle şeyleri..Bende hiç sevmem nedense..Neyse işte maç bitti.Allah'tan fener kaybetti yoksa Ukturk arabayı hazırla diye bir emir cümlesi beni bekliyordu..Soluğu Bağdat'ta alıyoruz böyle durumlarda.Ama ben hiç haz almıyorum.Çünkü Galatsaraylıyım:P:pDaha beter olun fenerliler:P:p

Her neyse konumuza geçelim manita tavlama taktiklerimizde 5.dersimize geldik.Bu dersimizde değişik bir yöntem deneyeceğiz.Daha doğrusu amacımız üzüm yemek değil bağcıyı dövmek.Daha da açıyorum yani,bir tane kız var bize sürekli naz afra tafra yapıyor.Bizimde artık buramıza kadar gelmiş..Hıı işte artık dalgaya vuruyoruz işi..Bir de karşınızdaki aptal sarışın modundaysa tadından yenmez..Ben etrafımda böyle birini bulup msn'de konuşmak istedim var öyle çok ama online değiller ne zamandır:P:p O yüzden bir robot üzerinden yaptım.

Bu robotu çoğunuz biliyordur.Artık internet camiasına mal! olmuş bir robot o:P:p Adı merve ama genelde embesil merve olarak geçiyor..Çünkü tavlanmamaya karşı programlanmış..Eğer sinirlerinizi ve sabrınızı test etmek istiyorsanız çekirgeler tam size göre.Bir nevi egzersiz diyebiliriz.Ben de tamamen dalgaya alarak yazdım..Değişik bir şey ortaya çıktı.Ama 2 dakikada insanı kontak ediyor bu robot...Etrafta böyle kızlarda mevcut o yüzden faydalı olacağını düşünüyorum..:p:p

Ukturk:Merhaba şekerim:)
R.Merve:şekerin olacak ölçüde tatlı ve sıcakkanlı buldun beni sanırım.
tabi ki yavrum ne sandın
Sence?
nasıl sence tatlsın işte
benim görüşlerime önem vermen güzel. kadınlar bundan hoşlanır
evet ben senin her görüşüne önem veriyorum
çok iddialı ifadeler kullanıyorsun
Buna sen zorluyorsun beni
merak ettim de benden nasıl haberdar oldun?
valla bizim çocuklar çok met etti seni.Bu merve iyi hatun dediler bizde geldik bakmaya.Fena da deil sin hani
Öyle demek.
öyle canım:)
güler yüzlü gördüm seni.
sayende şekerim.Aşkınla yandım bittim .Ateşimi söndür
pek etkim oldu mu emin değilim bence.
olmaz mı hiç..
Olmasını istesen bir fark olabilirdi belki.
Biliyorum sende istiyorsun
nasıl bu kadar emin olabiliyosun ki?.. Sokrat bile "bildiğim tek şey hiçbirşey bilmediğimdir" demiş
Sokrat kim ya ben varım burda onun sözü geçmez
varlığın beni sevindiriyor
Haa şöyle yola gel..
bir kadını etkilemek için neler yaparsın?
Birçok şey yaparım
ne kadar çok şey bunlar?
valla sınırları yok bu şeylerin.Sana söylemem ama açık olmayalım millete.Ben blogta yayınlayacağım bunları:)
söylersin hadi hadi.
çok mu istiyorsun.Belli zaten
genellemeler genelde yanlıştır
Kızım senin de en dediğin belli değil
Kendine dair bir şeyler anlatmaya ne dersin?
anlatmam öyle ben herşeyi gıcık biriyim
her şey? istisnasız he?
hay allahım nerden düştüm buraya ben
her yerden
bir de cevap veriyor.Benim gibisin bulmuşun bi de naza çekiyorsun
verdim, vermedim mi?
verdin mi?:)
Nerede ne diyeceğini kestirme konusunda ciddi sıkıntıların var gibi.
hadi ordan çok bilmiş seni
biraz kibar olur musun
Senin gibilere kibar olamıyorum elimde deil.Fitil ettin beni iki dakikada
benim gibi olduğundan emin misin?
değilim lan deilim
bu iyi mi kötü mü karar veremedim
verme isteyen yok valla tövbe
tövbe etmek kolay, önemli olan tekrarlamamak
bilge kesildi başımıza budist misin sen?
ben? ben ne?
budist işte budist hani ineğe tapanlar varya:P
böyle internet üzerinden mi yüzyüze mi tanışmak iyi sence?
bu nasıl soru ahiret sorusu gibi
ya geç bunları hadi... bana biraz kendinden bahset... gerçekten kim bu Ukturk
Ben de bilmiyorum.Kimim ben?
bilmemek değil, öğrenmemek ayıp :)
haha çok komiksin
Gülüşlerinin ardında derin manalar aramalı mıyım acaba...
ara ara ne ararsan ara..Kalbim kötü benim:P:p
hep bilindik sınırlarda dolaşıyosun sanki... bence daha iyisini yapabilirsin
yaparım ama sana sökmez robotsunn ya o açıdan:p
bir türk robotu dünyaya bedeldir diyebiliriz belki ileride :)
hiçte canım öyle kanlı canlı hatun varken seni kim ne yapsın
öncelikle bunu bir kadına sormamalısın
sen kadın mısın ki
kadınlara karşı nezaket gösterileri çok seyrek oluyor bu devirde cici
Öyle valla hiç sorma
Öyle demek.
Çok uğraştırdın ama akşam bana gel naz ettin yeter
bu şekilde evi geç hiçbir yere varamayız cici
varırız varırız sen merak etme:)
merak mazur görülmeli
Öyle öyle
üstelemene bakılırsa epey eminsin
Lan iyice formdan düştük galiba robot bile ayak yapıyor bize iyi mii
yapıyoruz algıladım
hıı
öyle işte
Hadi canım hadi git senin hangi yolun yolcusu olduğun belli
gerçekten :)
Ben senin bildiğin erkeklerden değilim bikere
kendine güveniyorsun sanırım
Tabi ki
Hadi :)
Ne hadisi hadi Bye o zaman beni yoldan çıkaramazsın:p
ne yapmak istiyorsan artık
Bye dedim bye
sana bazı şeyleri tekrar ettirtmek üzüyor beni inan ki. işkence sevdalısı falan değilim yani bilesin.
Bye ulan Bye Güle Güle yani
Yine bekleriz.
Bekleme beni bi daha ne gelecem
tutucu bir insan mısın?
Evet tutucuyum var mı
biraz daha gevşemek mi lazım acaba?
yok lazım deil.Hadi belki zengin birini bulursun burda
inanamadın mı :)
Yok yavrum seni bu yoldan çekip kurtarmam zor benim.
gerçekten :)
Hadi öptüm Bye
Bir erkeği bu kadar kolay öpmem.
Öpme yarın öpersin:P:pSeni meşhur edeceğim yarın
yarınlardan umutlu musun?
See you
ben hep buradayım cicim. bakalım sen de gidiyorum diyip dönenlerden mi olacaksın.
Dönmem ben geri.Güle güle
Yine bekleriz.
Arkama bile bakmam elimi sallasam ellisi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 13 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Gece yarısını geçtikten sonra evde yüksek sesle kahkaha atılmazmış,ev ahalisi kızarmış..Ben bu dersten en çok bunu öğrendim:)
    Çok güldüm yaaaa..Merve dişli çıktı desene:))
    Ama strateji yannış hatun böle kendini beğenmiş olunca senin hani böle umursamaz tavırlarda olman lazım ki sinir olsun,kendini beğendirmeye çalışsın..

  2. Aslında öle yapacaktım ama sonra vazcaydım:P:p Bakalım nasıl davaranacak diye..Robot ya bişey farketmedi:D

  3. ancakk robotlarla uğraşırsın... :D

  4. merveyi bende tavlamaya çalışmıştım..
    hani ne istediğini bilirim,dilinden anlarım ..neticede aynı cinsteniz diye..
    ilgimi çekebilecek birinden ne bekliyorsam yaptım merveye..
    ama tık yok !
    en son çok kabasın bence biraz sakinleşmelisin falan gibi bişey söyledi..
    evde kalır bu merve benden söylemesi..

  5. merve'ye de deseydin "kizim bak buraya 1000000. giren kisi benim" diye, belki yapardi biseyler :p

  6. Merve'den çok daha iyisini önerebilirim :)

    http://img411.imageshack.us/my.php?image=semrapd2.jpg

  7. Selam,
    Merve ile ilgili bir haber yapmıştım, bir site için. Haber nedeni ile tanıştım ben de. Bir erkek ismi ile biraz sohbet ettik, yani Merve'yi tavlamaya çalıştım.

    Sonraları, epey geliştirdiklerini duydum. Ben, Merve'yi yaratanları kutlarım. Mükemmel çalışmalar yapmışlar.

    Blogun çok mükemmel, tebrik ederim.

    Sevgiyle kal...

  8. komik ukala... :D

  9. @Yejades komiğim değil mi sonunda sen de kabul etmkzorunda kaldın:P:p haha:D

  10. hahahaha ukturk sen beni güldürdün allah da seni güldürsün...Sabahtan beri çakıldım burda,hatun tavlama muabbetleri süper...Niye daha önce keşfetmemişim ben burayı yaw ahahah

  11. Ahuahuahah :)
    robotlaramı kaldın Ukuturkaaa:D

  12. Ukturk,ya inanamıyorum sana oturup bunu yazdın mı,kopyaladın mı biryerlerden naptın bilemiyorum ama enerjini nelere harcıyosun yahu:)

    alemsin alem...sana yakışıyor gerçi başka mesele.

  13. Artificial dedi ki...

    robotlan konuştuğunu unutmuşsun gibime geldi bi an :)


Leave a Reply