20.9.08

Osuruktan Teyyare

Yazan: Ukturk | 20.9.08 | Kategori: , |
Yazı: Osuruktan Teyyare

Merhaba sevgili okuyucu.Az önce Google Anaytics verilerine bir bakayım dedim.Ki fazla ilgilenmem o verilerle.Ama şeytan dürttü işte baktım:P:p Neyse işte baktım ki blogumuz bir çöpçatan blog edasına bürünmüş gibi, kız tavlamak isteyen yağız delikanlılar daha çok blogumuza girer olmuş.Ama erkekler bloguma sadece Google üzerinden geliyor.Okuyucu kitleme mesela atıyorum 50 kişi desek bunun en az 42 si falan bayandır.O yüzden bayan arkadaşlarımıza yönelik yeni bir çalışma yapmayı düşünüyorum ama konusu ne olacak neleri ihtiva edecek hiçbir fikrim yok.:P:p

Okuyucu bir de şunu farkettim.Şu son 1-2 haftadır çok güzel bloglar türüyor.Mesela bunlardan bir tanesi olan Üfürükten Prenses'i burda blogumuzda tanıtmıştık.Hıı işte Prenses gibi yeni çok güzel bloglar var.Benim şuanda 4 tane böyle keşfettiğim yeni blog var.Ama bunların hepsi de bayan blogcu:D:D İşte bugün bunlardan bir tanesini daha burada tanıtacağız.Hadi Bakalım:P:p

Blogun Adı: Osuruktan Teyyare

Efendim bu blogun bence büyük bir albenisi var.Öncelikle ismiyle zaten ilginizi çekiyor.İsmi bildiğiniz üzere Osuruktan Teyyare...İnsan acaba nan ne yazıyor bu acaba..Kız mı erkek mi?...Konusu ne?...Erkek arkadaşı var mı ?:P:p gibi sorular aklınızı meşgul etmeye başlıyor.Siz de hemen bu merağında verdiği deli cesaretiyle bloga balıklama bir dalış yapıyorsunuz...En azınıdan benim ki öle olmuştu.Bloga girerken kafamda yukardaki sorular gibi bir ton soru işareti oluşmuştu.O yüzden sizin de bu tanıtımdan etkilenmeseniz bile (ıyy bu da neki desenizde:P:p) bloga gireceğinizden adım gibi eminim:P:p

Şimdi gelelim bu osuruktan teyyare ne yazıyora.Acaba seçtiği ad gibi osuruktan (ay ne ayıp!) şeyler mi yazıyor.Yoksa böyle hanım hanımcık kendi halinde kendi bahçesinde oynayan uslu bir çocuk edasında mı? Bence ismine münhasır bir blog değil bu blog..Gayet güzel yazıları var bu teyyarenin.(Teyyare ne derseniz Uçak uçak bildiğimiz kanatlı olan:P:p)

Aslında blogta O.Teyyare bir nevi aşk hayatında yaşadığı gelgitleri anlatıyor.Geçmişinde bir yolculuk yapıyoruz.Mesela mahallenin delikanlısına aşık oluşu gibisinden.Ama en iyisi kendi ağzından ne yazığını sölememiz.Blogun ilk yazısında belirtmiş..O çizgide de devam ediyor.Allah bozmasın diyoruz:P:p Ne demiş peki,

"Ömrü hayatında iki kere aşık olmuş,
çok kez platonik aşklar yaşamış,
bi miktar ben sevdimde noldu lan bukezde beni sevenle mutlu olmayı deniim takılmış,
arkadaşların gazına gelip tipsiz şahıslarla çıkmış,
iki kere terkedilmiş ondan fazla terketmiş ve sanırım ahlar toplamış bir hatunun hikayesi"



Hıı işte aynen böyle özetlemiş blogunun hikayesini Osuruktan Teyyare kızımız:P:p Ama hikayler gerçekten süper ya..Henüz kızımız yolun başındayken baştan başlayıp bir okuyun derim..Bir aşk romanı edasında okuyacaksınız.Soluğunuz kesilecek.Acaba bundan sonra ne olacak diyerekten hızlı hızlı okuyacaksınız:P:p

Bir de yazıların sonunda şahit olacaksınız..Kızımız gökten sürekli 3 elma düşürüyor..Artık onlar kime düşerse:P:p Yani ben burdan şu mesajı aldım.Diyor ki bize yani size benim blogum masal tadında bir blog okumazsan ben değil sen kaybedersin tarzında alttan alttan işliyor:P:p Blogta en çok ben son yazısı olan Kuşbakışı bakışlar yazısını beğendim..Diğer yazılarda süper ama bunda hafif trajikomik bir durum var:P:p

Blogun temasına da bakalım isterseniz.Valla doğrusunu söylemek gerekirse insanın gözlerini çok yoruyor..Arka plandaki renkli kalpler falan ayrı bir renk katmış..Bloga çocuksu bir hava vermiş.Bu açıdan güzel bence.Ayrıyeten yazı rengi olarak Çingiş Pembe :P seçilmiş..Daha farklı bir renk daha güzel durabilir...Bir de blogun sağ tarafında bir tane anket göreceksiniz..Temamı nasıl buldunuz diye..Genelde çoğunluk beğenmiş bazısı da gözümü yoruyor demiş..Bir kişide çıkıntılık yapıp Bulamadım'ı işaretlemiş..O kişi ben oluyorum:P:p

Neyse işte bu blog güzel blog..Adam olun böyle bloglara sahip çıkın.Böylesi az bulunuyor.Eğer devam ederse yüksek mertebelere ulaşacağını sanıyorum ve yazımızı bitiriyorum.

Yazı sonunda tesadüfe bakın ki gökten üç elma düştü..Elmalar BerkeCan,Okşan ve Selami'ye...:P:p (Bu üç kişi ile herhangi bir bağlantım yok:P:p)

Nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. heyoooo
    benide tanıttılarrrr
    beniii beniii beniiiii
    (azcık şımariim bari dimi :P)

    efenim ben kendi halimle öle yere çömmüş bloğumda oynarken ukturk beni keşfetmiş
    çok değerli bloğunda bana yer vermiş ona çok teşekkür ediorum :))

    sevgili okuyucular sizde girin bi zahmet okuyun :P

    bide eklemek istediğim son şey ukturk arkadaşım beni anlatmadan önce gogle anaytics sonuçlarındaki bazı manita bulamayan türk gencinin buralarda çare aradığından bahsetmişya
    heh işte valla bila benim onlarla alakam yok :P

    son kez teşekkürler ukturk (ne zor ismin var yahu ) başarılarının devamını dilerim..

  2. kategorisinde üst sıralara çıkabilir.
    oldukça doğal bir dil kullanmış,yazılar uzun değil...

    isim konusu evet dediğin gibi iddialı ama nereden baktığına bağlı:)

    teşekkürler Ukturk.

  3. tebrik ediyoruz teyyare'yi ve ukturk'ü:))

  4. anam benim balir cadım büyümüşte tanıtılmış :Ppp
    benim en çoook sevdiğim blogların başının başında geliyo valaa

  5. valla her ikinizide tebrik etmekten ve oturup kaşık kaşık mok yemekten başka bişiyciykkler yapamiycimmm gibi gibi



    anam ne lan bu bloglarrrr okudukça okuyasım geliyo geceyi sabah ediyommm kalkamıyom camışlar gibin yatıyom tüm gün sizin yüzünüzden



    başarılar efenim başarılarrrr

  6. haaa bide bidee sizi ekleyebilermiyim?




    blog blog gezip aramak zor geliyoo valla



    istediğimizin çıkmadan ekliyecem kusura bamya artıkın :D


Leave a Reply