4.9.08

Miss Martle/ChouChou

Yazan: Ukturk | 4.9.08 | Kategori: |
Yazı: Miss Martle/ChouChou

Eveeet.Son kaç gündür bilmiyorum blog tanıtmıyorum.Böyle bir hoş oldum bugünlerde.İşe başladığımdan galiba.Yeni ortamlar,yeni insanlar,yeni kızlar falan biraz yordu beni galiba:P:p Ama yeni maceralar güzel gelmiştir hep bana..Neyse işte en son Ramadan Sohbetlerimizi yapmıştık..Bu konuda çok soru aldık.Hocam 2. sohbet ne zaman diye hatlarımızı kitlediler.En kısa zamanda vol 2'yi de yapacağız allahın izniyle:P:p Hıı işte yine uzun bir giriş oldu bugün size biraz tesadüf biraz kaderin oyunu biraz benim yüzsüzlüğümden dolayı tanıdığım,msn adresini aldığım (Hiç kaçırmam:P:p) bir Lady'nin blogunu tanıtacağım.Lady diyorum ben ona.Takılıyoruz öle Lady meydy diye:D

Blogun Adı: ChouChou

Bu Lady ile dolayısıyla bloguyla tanışmam aslına bir türk filmi gibi.Ben her zamanki gibi böyle canımın istediği hoşuma giden yerlere yorum bırakıyorum.Biliyorsunuz Last Fm diye biryer var.Müzik falan dinliyorsunuz.Hıı işte ben de müzik dinlerken muhabbet olsun diye sağa sola yorum bırakıyorum.Arşiviniz çok güzel.Bize de beklerim.Fav +5 tarzında:P:p İşte benim bu girişimci özelliğimle tanışmış olduk.Valla halimden memnunum.

Her ne kadar çok zıt karakterlerde olsak anlaşabiliyoruz:P:p Bu Lady iyi eğitim almış Hukuk okumuş,mürekkep yalamış,annesi babası falan mühim şahsiyetler olan birisi.Hı birde şunu söyleyeyim sayesinde değişik müzik çevresi yaptım kendime.İşte efendime söyliyeyim R.E.M,Travis,Calexico gibi...Bir de benim blogumu açtığınızda çalan şarkılar kendisini arşividir.Şu pembeli olan:D:D

Neyse detaylı bir tanıtım olmuştur Lady hakkında.Neden bu kadar fazla kendisi hakkında bilgi verdim.Canım öle istedi diyelim..Herkese yapmam ama onuda belirteyim yanii:P:p Blogun içeriğine geçiyorum.Geçtim.

Valla blogun içeriği güzel.Lady'nin blogu kişisel bir blog.İşte bazen yaşadığı şeyleri,ruh hallerini,gezdiği gördüğü yerler hakkındaki görüşleri,kendi çektiği fotoğraflarını yayınlıyor..Mesela gezip gördüğü yerler arasında benim takip ettiğim kadarıyla İspanya'da Madrid ve 2 aylık London macerası var..Belki de bu London beni çekti bu bloga.Emin değilim ama tam olarak.:P:p

Bir de blogta bir sürü fransızca yazı,söz falan bulabilirsiniz.Kendisi çok iyi fransızca biliyor efendim..Maşallah'ı var yani.İyi yemekte yapıyormuş:P:p Fransızca yazıları anlamayabilisiniz tabi ki ama üzülmeyin internette birsürü çeviri programı var çevirttirin birine:P:p Ben biriyle çevirdim ve kontrol etmedin.Sonuç çok kötü oldu valla.O üzden yukarda söylediğimi unutun geri.:P:p

Blogta birçok kategori var..Bunları burda sıralamıyorum şimdi.Gidip bakın:P:p Herneyse en çok ben Londra kategorisini seviyorum.Valla çok güzel yaşadığı maceralar var diyebiliriz burda.Sanki ben yazmışım gibi..Kayboluş hikayesi var bende de olmuştu o.Efkarlandım bak şimdi.Londra'da ki Latin güzeller aklıma geldi:P:p

Blogun temasınada bir bakalım dedik.Efendim blog son bir haftadır sürekli tema değiştirdi kıyafet değiştiri gibi.En sonunda şuanki haline kavuştu.Öncekiler biraz daha allı pulluydu.Bu biraz ağır taklıyor.Sade bir tasarım.Minimalist çizgiler hakim:P:p

Bir de önemli bir noktaya vurgu yapmak istiyorum.Bloga girince göreceksiniz zaten Blogun sol üstünde bir adsense reklamı var.Girince önce 2-3 sayfa açın gezin.Çıkmadan önce reklama bir tık atın.Neden komisyon mu alacaksın diyenler kulağımı çınlatıyor şu anda...Yok komisyon almayacağım ama adsense'den gelen parayla Lady ile tatile gideceğiz ama cam kenarında ben oturacağım:P:p Son bir hatırlatma daha önceden blogumuzda tanıttığımız hepinizin sevdiği renklikalem Lady'nin uniden sınıf arkadaşıymış..Ama Lady blog yazmaya taa Mart 2007 de başlamış.O zaman ben blog demeyi bilmiyordum.Eylül 07'de öğrenmiştim.O yüzden eğilin itaat edin:P:p

Eveeet bitti galiba.Unutttuğum birşey yok gibi sanki...Uzun aradan sonra iyi oldu valla bu tanıtım.İçime sindi..Blograzzi'ye her ne kadar kendisi girmese de favorilerine eklemek isteyenler tıklasın bakayım>> Miss Martle

Nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. mart 2007 değil, eylül 2005 aslında:)

  2. Adsız dedi ki...

    Yoksa beni aldatıyor musun Ukturk:)))

  3. sevdim bu blogu hemen ekledim favorilere... :)


Leave a Reply