6.9.08

Manita Tavlama Yöntemleri Vol 3

Yazan: Ukturk | 6.9.08 | Kategori: |
Yazı: Manita Tavlama Yöntemleri Vol 3

Eveeet.! Çekirgelerim nasılsınız bakayım.Afiyettesiniz inşallah..Aldığımız duyumlara göre tekniklerimizden bayan arkadaşlarımızda faydalanıyor.Tabi bu bizi sevindiriyor.Geniş bir kitleye hitap etmek iyidir her zaman..Google'dan kız tavlama ve bunu türevlerini yazarak bize gelen arkadaşlar ise doğru adresteler hiç korkmadan uygulayabilirler bu teknikleri.Çünük bu sıralar en çok o cepheden bir akım var.Taelpleri yetiştirmeye çalışıyoruz bizde.O yüzden bugün size videolu bir anlatım yapacağım.Videoyu soluksuz bir şeklide izlemenizi tavsiye ediyorum..

3.Ders:Kro arkadaş taktiği:


Bliyorsunuz geçen ki dersimizde cool takılmak demiştik.Bu teknik benim gibi yakışıklı olan bir bakışı yeten arkadaşlar içindi.Herkes bu kadar mükemmel olamıyor tabi ki.O yüzden diğer arkadaşlarımıza da yönelik dersimizi bugün yağacağız.Taktiğin ismi biraz size garip gelebilir ama çok iyi bir taktiktir.

Öncelikle bu taktikte yanınıza biraz yakışıklı bir arkadaş alacaksınız.Mesela ben.Şimdi yanımıza neden yakışılı birini alıyoruz.Aranızdan diyenler olabilir.Eee tüm ilgiyi oçeker diye..Yok işte öle deil..Bu arkadaş ilk önce ilgiyi üzerine çekecek kızlar akacak tabi..Daha sonra davranışlarıyla rol yaparak biraz kro taklidi yapacak..Sizde bu arada Ukturk ayısın..Ne kadar krosun gibisinden arkadaşınıza yükleneceksiniz.

Tabi ki bu durumda kızlar hemen sizinle ilgilenmeye başlayacaklar.Aslında çok ince ruhlu biri olmasanızda öyleymiş gibi davranacaksınız..Burda kadınlar nasıl düşünür acaba diyerekten davanışlarınıza yön vereceksiniz.Tabi arkadaşınız bu arada kro hareketlerine ve sizlerine devam edecek.Şimdi bu konuda arkadaşınız belki bilmiyor olabilir diyerekten size bazı basma kalıp cümleler vereceğim.Sizin arkadaşta arada bu cümleleri sıralayacak.Veriyorum verdim.

--Papaz hergün pilav yemez.
--Bir çiçekle bir yaz geçmez.
--Kadın kısmı evinde oturur çocuğuna bakar.Ayağımı yıkar.
--Erkek dediğin çapkın olur.Hergün bir çiçekle.
--Kadın dediğin nedir ki mendil gibi tek kullanmalık.
--Hergün ballı börek yenmez

...gibi cümleler bunların birçok versiyonu var..Artık sizde biraz araştırın bir bilene sorun.Bana da sorabilirsiniz gerisi ücrete tabi ama:D Neyse işte sizin eleman bu lafları söylerken sizde boş durmayacaksınız onun tam aksinde cümleler kullanacaksınız.Onlarada örnek verelim çekirgeler.

--Dış görünüşe önem vermiyorum, benim için önemli olan kalbi güzel olsun.
--Kadınlar bir çiçektir,melektir.
--Lütfen sizli bizli konuşmayalım.Bana sen diyin.

Tabi bu cümlelerin yanısıra duygusal bir durumda olmanız kadınların merhametini kazanmanıza neden olacaktır.Kızlar kıyamaz size ve acımaya başlarlar.Bu sayede kızı tavlamaya daha da yakınlaşırsınız.Şimdi bunu bir video ile destekliyoruz.Daha iyi anlamanız için.Bu videoyu kaçırmayın dersimizi destekler biçimdedir.Çok iyi bir örnektir..

- - -


Evet sevgili çekirgeler videoda da gördüğünüz gibi sonuçta siz kazanacaksınız olan arkadaşınıza olacaktır.O da yakışıklı olduğu için sorun değildir.Nasılsa başkasını bulacaktır.Bir daha ki derste buluşmak dileğiyle..Kendinize iyi bakın çekirgeler.İyi tavlar:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. kız bakıcak, 2 seçenek var, ya kıro ama yakışıklı olanla, ya da tipsiz ama ince ruhlu olanla çıkıcak. anladım.
    ya 3. tekil şahıslar mevcutsa? kız alternatifleri de değerlendirebilir, siz de 2 sap kalabilirsiniz:P

  2. kız tavlamayla uğraşıcağına,sağ bardaki rss ikonlarına bak çocuk!

    photobucket...

    anladın sen:)

  3. de get hoca efendi ramazan ramazan günaha sokcan bizi yaaa :))

  4. bu benim tasvir etmediğim bi taktik ama kullanmak zorunda olan arkadaşlar olabilir :P
    bunu arkadaş ortamında manita yaparken insanlar istemdışı yapar her zaman, burhanınki gibi planlı projeli olmasa da... her zaman seçenekler mevcuttur, hatun kişi tartar biçer ve alır :Pp

  5. herkes uzmanlık alanı üzerine yazıyor galiba diyeceğeim ,başka da bişey demiyeceğim :D

    bu arada canlandırma da yakışıklı karakteri niye ukturk oynuyor ki ?

    ukturk ayısın,çok krosun falan.. :D

  6. ya bi git ya ukala türk senii... beceriklsizsin insanlara neden olacan... xD

  7. bende yakında kızlara bu erkek triplerine kanmama dersleri vercem..
    Aaaa
    meydanı boş zannettiniz iyicene yanii
    ehehheheee..

  8. güzeldi özellikle de burhan :)))

    Ama bunlar hayal gerçek başka erkekler.! Kızlar böylelerine sadece acır söyliyim :)Normal arkadaş gözüyle bakar. Ayrıca pastayı yiyen gibilerde her zaman pastayı yüzleriyle yerler :)))
    Adam olun kendiniz olun. Gözünüze ve belinize hakim olun yeter. Kızlar başka birşey istemez benden söylemesi ;)

  9. Pınarr dedi ki...

    Kaan o kadar dedin dün akşamdan beeri yazı yazdım diye oku oku diyeee..Okudum senden de başka birşey beklemiyorudm..Yine bir muzurluk bu da ne:))
    Kızlarla toplaşıp dövcez seni kapını önünde toplaşcaz.:=))


Leave a Reply