14.9.08

Manita Tavlama Teknikleri Vol 4

Yazan: Ukturk | 14.9.08 | Kategori: |
Yazı: Manita Tavlama Teknikleri Vol 4

Merhaba sevgili çekirgeler.Biliyorum özlediniz beni.Hergün günün belli belirsiz saatlerinde girip bakıyorsunuz acaba yeni taktik var mı diye.Bliyorum ben:P:p Biliyorum bunda önceki taktiklerden birçok çekirge faydalandı.Tabi herkes kendine uygun olan taktiği uygularsa daha başarılı sonuçlar elde eder.Bundan bir önceki taktiğimizde maço yakışıklı arkadaşımızla kız tavlamaya çalışmıştık..Aldığım bilmem kaç e-posta,100 lerce posta güvercininden sonra anladım taktiğimiz başarıya ulaşmış.Tabi bu bizleri sevindiriyor.

Bugünkü taktiğimizde ağır abilerimiz için.Böyle öldürsen rajonda taviz vermez kişilerdir bunlar.Herkes tırsar bunlardan.Taktiğimizin adıda çok güzel gerçekten..Bu taktik birçok kez denenmiştir.

4.Ders:Memati Baş Taktiği


Evet bu taktiğin içeriğini başlıktan birazda olsun anlamışsınızdır.Şimdi efendim biliyorsunuz bazı bayanlar vardır.Böyle tatlı dille konuşursun,iltifatlar edersin.Her istedğine evet dersin.Tamam güzelim,canım...Ama yok bana mısın demez.Sen böyle yaptıkça daha da naza çeker kendini..Böyle süründürür seni..Büyük zevk alırlar bu durumdan.Hele hele peşindeki erkek sayısı 1 den fazla ise sen gör cümbüşü.Erkekleri birbirine düşürmek için elinden geleni yapar..

Hani bir atasözümüz var Dinsizin hakkında imansız gelir diye.Hıı işte bu taktikte böyle çok nazlı,burnu bir karış havada kızlara yönelik bir taktik sayılabilir.Çünkü ancak bu şekilde yola gelebilirler.Tabi sadece onlara yönelik değil bu taktik.Çok yönlü bir taktik bu..Her yola geliyor yani:P:p Mesela tüm kızlar böyle nazik,kendisine hediyeler alan iltifatlar eden erkekleri sevmeyebilir.Bazıları da maço seever yani:P:p Bunlara ben maço kızlar diyorum.Bunlar böyle sert hareketlerden hoşlanır.Erkek dediğin maço olur kadınına sahip çıkar düşüncesi daha ağır basmaktadır.İşte bu gibiler bu taktik tam isabettir.12'DEN vurmak gibi birşey yani:P:p

Taktiğimizi yine bir video ile destekleyeceğiz.Video'da taktiğimizin adının isim babasısıdr.Kurtlar Vadisi dizisinin haşin delikanlısı Memati nasıl kız tavlıyor bir bakın bakayım.Taktiğimizi çok iyi özetler ve açıklar niteliktedir.Video daki gibi davranın maço tarzı seven kızlar sizindir diyebiliriz.Ama asla pes etmeyin bunda.Başta sizi deneyebilir acaba dürüst mi davranışlarında diye.

Hadi çekirgeler kazanız mübarek olsun.Ya Allah...:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. her kılığa girerim manita tavlamak için ama bu saçma sapan oyunu bünyem kaldırmaaaaaazzzzzzz!
    zaten manitalarda yemiyo artık böyle şeyleri, gelenekçi olmak her zaman iş görmez ukturkkk! geliştir artık kendini... dedenin öğrettikleriyle yetinmeee! : )

  2. üsteki bile anladı çağ dışı yöntemlerinin olduğunu.. bırak bu ayaklar... :D

  3. şimdi yejades, yorumundaki "üstteki" kısmını anladım o ben oluyorumda "bile" kısmını anlamadım... :Pp o ne demek cnm bi açıkla be... ukturkun verdiği taktikleri uygulayan beynine çip takılmış ukturkun elindeki kumandayla işleyen öğrencilerden sandın dmi beni :) hahaha... eğlenmeye geldim ben, derse ihtiyacm yok :D

  4. yuh kıroya bak... ama her tencerenin bi kapağı var işte..

  5. vaLLa bnde eqLenmeye qeldım dorusu bakım ddm burda nasıL anlatıolar haa bu sıteyı yapana tşk ler ama yasayarak oqrenır ınsan okuyarak deqıL kız tavlamaya qelınce kızlar salaktır belden assa vurursun olur bıter ders almaya qerek yok ha almaya ıhtıyacı olanlar var tabıkı yok deqıl onlara da ne dıyım kı yazık erkeklerın yuz kaRası püfff ha mematıye yaptıgınız yoruma da sunu dıyım arkadasım bu fıLm kurtlar vadısı hersey var ınanma ama kımseye bakmıcaksın herkesı qoruceksın kelımesı quseL yalan yk nyse manıta ypamayan erkekler sıze kolay qelsın bb


Leave a Reply