16.9.08

Kaswetli Kahve...

Yazan: yejades | 16.9.08 | Kategori: , |
Yazı: Kaswetli Kahve...

Artık dünden itibaren Mania olmuş bulunmaktayım... Olduk da öyle boş durulur mu?
Cevap: Durulmaz!
Neyse... İlk tanıtım blogum, benim takiplerim arasında olan, Kaswetli Kahve ...

İleri derecede kafein bağımlı bir kızın günlüğü. Sayfa ilk açıldığında kocaman kahve teması "Hade git bir kahve yap gel de öyle okumaya başla benim sayfayı" der gibi. Gerçi kahvenin o enfes görünümlü temasını görünce insan içmeden duramıyor.

İçeriğe gelince...

Bu günlükte yok yok... Alışveriş macerlarından tutun da okul hayatından, hayallerinden, her şeyden kesitler sunmuş bizlere... İlginç bilgiler ve resimler de bulabilirsiniz. Özellikle koyduğu resimler benim çok hoşuma gidiyor. Son olarak...

Blog sahibi merve(mj) bu yıl öss illetiyle karşılaşacak(yanlış hatırlamıyorsam)... Burdan bol başarılı yıl geçirmesini diliyoruz....

Çok kasma, rahat ol... Düşük puan alınca denemelerde de üzülme en kötü puanlar denemelerde olsun, en iyisini sınavda yap!....

Tamam sustum! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. teşekkürler efendim... istanbula gitmeden yazayım dedim.. :)

  2. eline sağlık yejades, bu bloğa girenin kahve içmemesi imkansız :)

  3. hehe.. saol cnm.. kahve içesim geldi birden :D

  4. tarzı değişik ve görseli dolu dolu bir blog...haberim de yoktu böyle bir blogdan.sanki her blogdan haberim olmalıymış gibi konuştum ya neyse:)

    teşekkürler Yeşim.

    işbirliği bu olsa gerek.


Leave a Reply