17.9.08

/index of mp3 ile Mp3 indirme Yöntemi

Yazan: Ukturk | 17.9.08 | Kategori: |
Yazı: /index of mp3 ile Mp3 indirme Yöntemi

/index of mp3 .Şimdi bilmeyenleriniz buda nedir ki.Ne zırvalıyor yine bu ukturk diyebilirler.Aslında böyle bir yazı yazmak aklımın ucundan geçmiyordu.Ama ta ki bir arkadaşım yaa Ukturk aradığım bir şarkı var ama bulamıyorum diyene kadar.Ben herkesin bu yöntemi bildiğini sanıyordum..Hala sitelerde mp3 arıyorlarmış..Ya da Limewire'dan indireceğim diye cebelleşiyorlarmış..

İşte bu yazımızda artık buna bir son veriyoruz.İstedğimiz şarkıcını şarkısını hemencecik hiç zaman kaybetmeden buluyoruz bu şekilde.Peki bu nasıl olacak.Şöyle oluyor bu olay.Aslında çok basit.Yine burda Google amcamız imdadımıza yetişiyor..

-inurl:htm -inurl:html intitle:"index of" mp3 "will smith"

İşte bu koyu puntolarla yazdığım kodu Google'a copy paste taktiği ile yapıştırıyoruz ve aradığımız mp3 bizlerle.Çıkan sonuçlardan index of mp3 ile başlayanlar bizim aradığımız sonuçlar...Bunlardan bir tanesine giriyoruz.Açılan sayfada aradğımız mp3 leri sağ tıklayıp farklı kaydet diyerek pc mize indiriyoruz.Hepsi bu kadar.

Yukardaki kodda Will Smith yerine tabiki kendi aradığımız şarkıcını ismini yazıyoruz veya aradığımız şarkını ismini...Ama will smith'de güzel siz onuda indirin.

Uyarı:Lütfen korsan'a rağbet etmeyin.Gidin orjinal cd falan alın:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bu yöntemi myspace zamanlarında playlistte müzik çalmak için kullanırdık çok iyi bir yöntemdir.Hatırlattığın için teşekürler

    İndex yöntemini kullanarak şarkı bulan bir site sürekli buradayım ben

    http://g2p.org/

    Şarkıcının adını yaz-ara-bulsun-tıkla-indir

  2. ahanda çok iyi oldu..limewire ölmüşken :)

  3. Vallahi süpermiş..
    hakkaten Limewire deli etmeye başlamıştı...
    Burda herşeyi bulabilir miyim diye bi kaç deneme yaptım ebru destan bilem çıktı:)Demekki herşeybulabilinebilirmiş:)
    Sayın Ukturk hocam saolun güzel paylaşımınız için:)

  4. Ukturk,saolasın...

  5. bir ben mi bulamadım anlamadım. ne limewire de var ne de burada :((


Leave a Reply