23.9.08

Hokkabaz:Hayat Boş Eğlen Çoş

Yazan: Ukturk | 23.9.08 | Kategori: |
Yazı: Hokkabaz:Hayat Boş Eğlen Çoş

Sevgili okuyucu bayramda burda olmayacağım için ayıptır söylemesi tatil yapacağım biraz.(Sanki bütün yaz yattığım yetmezmiş gibi:P:p) Bayramdan sonra da yurtdışına gitme olasığım var bayramdan sonra olmazsa ondan 1 hafta sonra falan uçcam:P:p Size de yaban ellerden yazarız bizde öyle daha güzel oluyor valla.Daha bir yazasım geliyor:P:p Neyse işte yukarıda saydığım kişisel egomu tatmin etmek amacıyla yapacaklarımdan dolayı bu sıralar sizi post yağmuruna tutmayı düşünüyorum..İşim gücüm yok bu sıralar zaten.İşte de boş boş oturuyorum.İnşallah fazla yükleme devrelerinize zarar vermez..Aheste aheste okuyun aceleye gerek yok...

Bir de son zamanlarda şunu farkettim.Bu aralar çok şey farkediyorum:P:p Bir de postlarım çok uzun olmaya başladı.Acaba bu bir ermişlik belirtisi mi yoksa hadi canım ordan mı bilemiyorum.Bugün çok süper ötesi (anlatım bozukluğu) bir blog tanıtacağım..Blog kariyerimde gördüğüm en iyi blog bence.Öncelikle bu blogu bana haber eden akademik insan Miss Martle'a teşekkürü bir borç biliyorum burdan:P:p Bu harika ötesi bloğu tanıtmak için kelimeler kifayetsiz kalıyor.O yüzden kendisinin yazılarında bir iki seçme sunacağım sizlere..Anlayacaksınız ne kadar güzel bir blog olduğunu bu sayede.Bu blog yeni bir blog değil hepimizi cebinden çıkaracak nitelikte bir blog.Kayıtlara göre Ağustos 2005 den beri yazıyor.Belki evveliyatıda vardır bunun..Adam aşmış bazı durumları.Saygıyla eğiliyoruz efendim:P:p

Blogun Adı: Hokkabaz

(-139 Sabri...Söyle bakalım evladım yazar burda ne demek istemiş ?
-Hocam burda yazar yazıcak bişeyi olmamasına karşın canı sıkıldığından bişeyler yazmak istemiş.
-Güzel,peki hangi edebi sanat var burda?
-Yazar bolca kolpa sanatı yapmış eserin giriş kısmında.
-Aferim Sabri,10 veriyorum sana sözlüden,otur.)

Evet yukardaki küçük diyalog daha başlangıç okuyucu küçük yemek öncesi ara sıcak veya çorba diyebiliriz bunun için..Biraz daha heyecanladınız değil mi..Alın size daha büyük bir örneklem..Bakalım bunu nasıl bulacaksınız.

Müşteri : Bi’ tane su bi’ de “arpalı bisküvi”.
Kantinci : Atlı Jandarma mısın sen ? Yeni bi’ birim misiniz ? Arpalı bisküvi dediğin Yulaflı olmasın?
Müşteri : Arpalı yok mu ?
Kantinci : Burda yok.Düşünebiliceğini düşünebilsem sana piyasa araştırması maksatlı olarak bu soruyu sorup sormadığını sorardım ama o kadar uzatmayalım bu konuşmayı.
Müşteri : Tamam kalsın o zaman.
Kantinci : En başından beri yok diyorum zaten.Kalsın demen için olup senin almaman gerekirdi…
* Müşteri : Arap kızı var mı ?
Kantinci : (Ortağı Abdullah’a yönelerek) Apo ben pezevenge mi benziyorum ?
Müşteri : Yok mu arap kızı ?
Kantinci : O ne arkadaşım ? Arap kızı camdan bakıyordan yola çıkarak şakacı bi’ kelime oyunuyla beni arap kızına mı benzettin ne yaptın ben anlamadım ki seni…
Müşteri : Cilt için merhem.
Kantinci : Norveç Çıtırı var…
Müşteri : Ney ?
Kantinci : Yok arap kızı falan. (Devamı blogta ara bul banane:PP:p)

2.Örneklem

......Sabah yataktan kalkıp babamın samuray sudoku çözdüğü sırada masaya yumruğumu vurup gözlerimi kocaman açmış şekilde ona 5 santimetre yakınlıktan bakarak ''2007 benim yılım olucak görüceksin ! Herkes beni konuşucak 2007'de !'' gibi hırslı açıklamalar yapmak yerine dişlerimi fırçaladım dansı andıran ama daha ziyade kamerunlu bi' kabile şefinin totem etrafındaki tapınmasını andıran hareketler yaparak üstelik...
Derken kapı zilimiz öttü.(Evet biraz değişik bi' kapı zilimiz var kabul ediyorum) Babama ''sabah sabah seda sayandır,dur ben bakarım'' dedim ki kargoymuş meğerse gelen.Müzik grubu kargoyla ilgili aptal saptal ve bi' o kadar da yersiz 1500 tane cümle kurup hesapta komiklik mi yapıcağımı bekliyosun ? Yaaa bi' git ben öyle seviyesiz biri miyim?
Kargocunun uzattığı belgeyi hiç okumadan imzaladım belkide öldükten sonra tüm malvarlığımı Çılgın Sedat'a bırakıcağımla ilgili bi' belgeydi ama o saatte oturup bişeyler okumaya hakkaten halim yoktu.Paketin üzerinde kırmızı ve yeşil fiyonklar vardı.Kırmızıyı keserek paketin dış kısmındaki bombayı etkisiz hale getirdim ve derin bi' soluk aldık..............(Arada epey bir yazı var blogta git oku:P:p)...

.....Devamı....Tüm bunlar yaşanırken zaten saat akşam olmuştu ve bende 26 şubat için kapattırdığım maydonoz şovlentteki düzenliyceğim parti için yola çıktım.8000 kişilik seçkin davetlilerin şıklık yarışına girdiği geceye Beyonse ve Neşe Karaböcek'in düeti damgasını vurdu...Yine geceden önemli olarak aktarabiliceğim Deyvid Bekımla Lerzan Mutlu'yu öpüşürken yakalamış olmam.
------Sağduyu : KESTİK ! KES ! KES ! Arkadaşım sen nasıl bi' kolpacısın ? Efendi gibi anlatamaz mısın şu günü ? ---------
Gündüz babamla bankaya gittik bi' işimiz vardı.500 milyar para çekip at yarışı oynıycaktık...tamam lan tamam ! Düzgün anlatıyorum.Eve geldim sonra bi' bölüm House bi' bölümde yeni dizisi dizimax'ın Kyle Xy izledim.Sonra bi' ara 2berk insanıyla yürüyüşe çıkıp migrostan lüzumsuz lüzumsuz bi' ton şey alarak geçende kazandığım küçük meblalı iddaa parasını yedim.Gün içinde öğrendiğim en önemli şey Kart Dor Çuklata Tutkusu adlı yeni dondurmanın üçte birini tüketmek bile ekmek arasına gergedan kafası koyup yemekten daha ağır gelen bişey insana.(Afrikada gizli görevdeyken çok açtım bi' gün mecbur ekmek arası gergedan kafası yemiştim bak bu sefer atmıyorum,valla bak...yaaaa tamam inanmazsan inanma be!) Sonra biraz çet yaptım msn'de ve müzik dinledim.Sonrada Oz ve Medium izledim arka arkaya ve bi' miktar değişik cinslerde bira tükettim gene müzik dinledim gene uyudum...
Rutin bağımlısıyım....

Bitti mi peki tabiki hayır..Başta demiştim aheste aheste oku diye.Nefes nefese kaldın tabi..Git bir su içte gel.Oruçsan içme:P:p Neyse son olarak sevgili Hokkabaz'ı çeşitli medya ve halk nasıl nitelendiriyor acaba.Blog hakkındaki düşünceleri veriyorum burdan..Evinin kapılarını ilk olarak Televole'ye sonra da bize açtı...

3.Örneklem

‘‘Okuyucuyu avucunun içine alan destansı bir anlatım ve hayalgücünü genişleten tasvirler.Cornelicius gerçektende 20.yüzyılın en heyecan verici yazarlarından’’
-Kıvanç Berke/Milliyet Kardeş

’’Yazar zor anlaşılır üslubu ve ağdalı dili yetmiyomuş gibi bi’ de birbirinden sıkıcı konular seçmiş.Eserleri toplatılmalı.’’
-Pierik Lülü / Lö Figaro

‘’ ‘‘Libidom düşer gibi olunca tuzlu ayran içtim hemen’’ adlı kitabını bi’ solukta okudum.Tek kelimeyle: Sersemletici’’
-Skarlet O’hara/Kozmopolitan

‘‘Bu adamın yazdığı yazılar Paris Hilton’un şarkı sözlerinden bile daha kötü’’
-Endru Mayırs/Deyli Telegraf

’’Zo çam kaçka doj drayeva gome Karamazof Borodors’’
-Dostoyevski

‘‘Öncelikle Blog camiyasındaki çok fazla çarpık ilişki var ve bu camiyadan tiksiniyorum.Herkes maskelerin ardında oyunlar peşinde.Oysa Cornelicius yazılarıyla içimdeki çocuksu yanı keşfetmemi sağladı.
-İsmini vermek istemeyen Blogır Manken.

Hıı işte bitti.Valla bitti...Sanırsam buraya kadar hepsini soluksuz okuduysan sana bir aferin benden geliyor..İradeli biriymişsin vesselam ve sanırsam beğendin blogu...Bence de beğenilmeyecek gibi değil burdan bloggerımıza teşekkürler ediyoruz güzel sohbet vari yazıları için..Dün çok güldüm sayesinde:P:p

Nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ahaha sabah sabah bu ne be böyle :))

  2. kesinlikle süper...bende çok takıldm bak..işim yokmş gibi :D

  3. bayıldım yaa hayran kaldım, herşey bana dandik gelmeye başladı nalet olsun onu bulmalıyım :P

    şu bloğuda güzel "yalova şahitleri" misal :)

    http://suurfuhusu.blogspot.com/

    Ukturk ellerinden öpmek istiyorum bittim la


Leave a Reply