12.9.08

Üfürükten Prenses

Yazan: Ukturk | 12.9.08 | Kategori: , , |
Yazı: Üfürükten Prenses

Uzun zamandır blog tanıtmıyordum..Yine pek tanıtasım yoktu..Winamp'ı açtım..Benim manitanın parçası çaldı birden aşka geldim:P:p Benim manita kim derseniz bizim Britney ya:P:p Neyse işte tanıtacağım bir tane blog..Dedim ya çakır keyfim şimdi..Şu sıralar Justin.tv diye bir yer var oraya takılıyorum..Kanal falan açtım yayın falan yapıyorum canlı..Talep fazla gerçekten.3 günde 26 favorise ekleyen oldu.Popüler olacağaım yakında:D:D Hıı bloga geçiyorum..:D

Blogun Adı: Üfürükten Prenses

Evet bu blogu aranızda bilmeyenler vardır muhtemelen.Çünkü yeni bir blog kendileri.İlk yazısını mesela 20 Ağustos 08 de yayınlamış.Ben ise kendisini eylül 1 deki Ateş seni çağrıyor adlı yazısıyla tanıdım.O zamandan beridir takip edderim yorum yaparım..Son birkaç gündür yazıya girişte de dediğim ünlü olma hayallerim yüzünden biraz zor takip edebildim:P:p Ama yokluğumu hissetmemiştir.Çünkü birçok okuyucusu var şimdiden.Gittikçe popüler olmaya devam ediyor..

Hatırlıyorsanız Siminya'yı ilk burda verdiğimde o da yeni sayılırdı tabi blogculukta deil Blogger ve Blograzzi'de.(Daha önce onpuntı geçmişi var ya:D) Neyse işte şimdi bizim ortak aldı başını gidiyor.İşte bu Prenses'te adını ne kadar üfürükten de dese yakın zamanda çok takip edilen popüler bloglardan biri olacağına eminim.Çünkü ışık ve cevhere sahip bu konuda.Hislerimde yanılmam ben:P:p

Doğal olarak onu ilk keşfedenlerden biriyim.Birügn böyle rastgele bloglar gezerken ki o zaman Blograzzi'de yok bu Prenses böyle blogların blogrollündeki bloglardan rastgele geziyorum.Bir nevi bloglar arası seyahat diyebiliriz.Hıı işte bu şekilde buldum bu prensesi..Daha bunun gibi bulduğum 2-3 blog daha var.Onlarda yakında burda olacaklar.:P:p

Blogun temasına bir bakalım önce isterseniz.Prenses'in teması bildiğiniz klasik blogger temalarından..Ama hoş duruyor.Daha çok yazıya yönelmiş..Eli yüzü düzgün işte temanın bence daha fazla ayrıntıya gerek yok.İçinde düzgün yazı olmayınca ben ne yapayım süper temayı..İçi boş birşey gibi..İşte öle bişey güzel yani:P:p

Blogun içeriğine ise bir girdim çıkamadım okuyucu.Ne bu böyle efendim.Gerçekten bir prensesin ellerinden çıktığı belli oluyor.Özellikle okuyucuyu sıkmayan tarzı ve olaylara yaklaşım tarzı çok güzel..Sevmemek elde değil yani..Yazıları okuyunca yarın bir yazı yazsada okusam diyorsunuz.Bağımlılık yapıyor yani..Bünye istiyor sonra yeni yazılar:P:p Neyse ki Prenses üretken bir yazar sürekli yeni post atıyor..Bu yüzden bir sıkıntı çekmiyoruz bu konuda:D

Bir de blogtaki en beğendiğim yazıları belirteyim..Çünkü çok beğendiğim yazılar bunlar.Birincisi Zuzaylılar adlı yazı.Süper bir yazı gerçekten..Yazı karikatürlerle beslenmiş ve çok güzel bir hal almış..Oku vatandaş:P:p İkincisi ise,Totomun Perisi adlı yazı.Burda da çok güzel saptamalarda bulunmuş Peri.Ayrıntıları vermiyorum girin okuyun.Herşeyi devletten beklemeyin kardeşim.

Yazımız bitti burda saatlerimiz 11.22'yi gösteriyor.Prensesi Blograzzi günün blogu seçmeden ben tanıtayım dedim.Saati vermemin nedeni ise 12.00 dan sonra belki seçebilirler.Ama çok yakında günü blogu olacağı duyumlar aldım ben:P:p Hadi bakalım kendinize iyi davranın bu aralar.

Nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 11 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. ilk yorum benden olsun :)
    bence de girince iç açaıcı bir yer :) zevkle okunuyor :)

  2. mutlu oldum,hemde çok ihtiyacım olduğu bir vakitte,zamanlaman harika editörüm..

    bende mi ışık var prodüktörümüzde mi pardon editörümüzde mi bilemedim..

    bir de niye çakırkeyif yazdın benim yazıyı yahu,Allah'tan enteresan bişey çıkmamış :P

    çok teşekkür ederim,tanırım için ve keşfettiğiniz günden beri esirgemediğiniz desteğiniz için...


    yejades;
    beğenmene sevindim..

  3. eevet ya, bende sewyrm bu prenses hatunu :)
    takibimde..senden önce keşfetmm ben :))))))))))

  4. her gun mutlaka girip baktigim gecmis gunlerde okumadiklarimi okudugum bloglardan bir tanesi. tebrikler prenses :))

  5. cansu dedi ki...

    'her gün' girip okuduğum ilk ve tek blog.
    yazım kalitesi kadar,seçtiği karikatürlerle keyifli dakikalar geçirtiyor.
    takipteyim efem:)...

  6. yeaah evt tamda tanıtılması bi blogdu buu:)

    prensesim benm kendiside yazılarıda takiplerden cıkmamalı bence :)

  7. benim cicim o:)
    herkes üstüne alınmış hahaha ben sizden önce buldum
    dimi derinsim derin kim ya jojee kim ya:D
    canım benim o

  8. Adsız dedi ki...

    herkeste once ben buldum havasına gırmıs yahu

    ben buldum dememe gerek warmı

    kanı nbr postunu okumanızı tavsıye ederım ozaman

    saygılar:))

  9. tnrzclk;
    beni kim keşfetti yahu,bak karıştı şimdi :P tşk ederim takibine..

    efsa;
    tşk ederim,takip ettiğini bilmiyordum burçdaşım ;)

    cansucum;
    sen olmasan ne yaparım,hergün okuduğunu biliyorum,eleştirilerin çok kıymetli.. bütün komik hatalarıım düzelttiğin için,sabrın için tşk ederim.

    kuzu kapama;
    ben sana feci ısındım ya,her zaman olmaz,herkese olmaz.. istiyorum ki çok çok başarılı ol,büütn kırıklarını iyileştir,tşk ederim..

    jojee;
    jojeee kim ya zuha efekti :P
    canım benim,burada buluşmamız çok güzel oldu ya,seni yakından tanımış oldum,ve bundan keyif aldım.. iyi ki varsın canım,tşk ederim düşüncelerin için..

  10. kanim;
    bir de link verseydin tam olacaktı:P
    evet beni yazmaya bu arkadaş zorladı,yaz dedi.. sanırım bana iyi geleceğini biliyordu,,,
    o yüzden özel teşekkürlerim var ona..
    inşallah onu da buraya katacağım,birlikte bişeyler yapmayı düşünüyoruz.. kafamdaki gibi bişey olursa çok keyifli şeyler çıkacaktır ortaya..
    hep yanımda ol kani!

  11. hocam,maşallah tabi :P
    yeni adresim

    ufuruktenpresesfunclub.blo.....

    çok mu şımardım ne ;)


Leave a Reply