28.9.08

Şeker Gibi Bayram Yazısı:P:p

Yazan: Ukturk | 28.9.08 | Kategori: |
Yazı: Şeker Gibi Bayram Yazısı:P:p


Merhabalar efendim..4-5 günlük bir ara verdik.Elimizde olmayan benim kendimi tatmin etme çabalarım yüzünden yazı falan yazamadık bu süre içinde.Sağolsun Siminya güzel bir yazı yazmış yokluğumda:P:p Biliyorsunuz yağmur çamur çoktu şu son 3-4 gündür onuda bahanelerimiz arasına katalım unutmadan:D Neyse yine dar vakit yazıyorum yazıyı az sonra yeni tanıştığım hemen kanki olduğum bir başı boş insan kalabalığıyla yüürüyüş yapacağız.Daha sonra sahilde ikindiye kadar fink attıktan sonra gelip Formula 1 izlemeyi planlıyorum..Malum Singapur da gece yarışı var..Tarihe tanıklık etmek lazım..Çocuklarımıza anlatırız sonra:P:p

Başta da dedim ya dar vakit aslında blog tanıtımı yapmak istiyordum..O kadar zaman bulamadım kendimde.Hem de formda olmadığımı düşünüyorum şu sıralar:P:p O yüzden biliyorsunuz bayramda yaklaşıyor bir bayram şekeri tadında sizlerle daha önce paylaşmak isteyipte sürekli unuttuğum ramazan fıkralarını paylaşacağım...Valla hepsi güzel fıkralar.Belki bir çoğunuz bliyordur bu fıkraları ama siz açktırmayın..Aaa ne kadar güzelmiş falan diye ayak yapabilirsiniz.Ben çaktırmam:P:p Neyse fıkralara geçiyorum efendim.Herkese iyi bayramlar diliyorum bu arada.Bayramda da açığız blog olarak bizi yalnız bırakmayın:P:p

1.Ramazan Fıkrası

"Temel köyde imamlık yapıyomuş. İftar saati yaklaşmış. Bütün
köylü de oturmuş iftar açmak ezanı bekliyomuş. Temel çıkmış
minareye:
- Allahuekber Allahuekber
Köylü Temelin sesini duyunca bismillah deyip oruçlarını açmışlar.
Biraz sonra minareden Temelin sesi gelmiş
- Allahuekber Allahuekber ses deneme 1-2-3 ses deneme!!!!!"

2.Ramazan Fıkrası

"Dini bütün Temel,Ramazan günü Sultan Ahmet meydaninda ac
susuz sabirsizlikla biran önce iftar vaktinin gelmesini
beklemektedir.Günes tepede,Temelin dilini damagini
kurutmaktadir.Derken bir turist kafilesi gelir iclerinden birkaci
oradaki saticilardan irice bir karpuz alir ve temelin gözü önünde
sapir supur yemeye baslarlar.Bir süre sonra bizimki yerinden kalkar
usulca yanlarina yaklasir ve kulaklarina egilerek,"Uy,dininizun
kiymetini pilesinuz ha!"

3.Ramazan Fıkrası

Aylardan Temmuz. Günler oldukça sıcak ve uzun. Aylardan Ramazan.
Sabah erkenden başlayıp, gün boyu tırpanla ot biçmiş Tonyalı.
Hararetten, dili bir karış dışarıda varmış evine.
Kafaya takmış, orucu bozacak ama, arkadaşı bırakmıyor:
– Orucunu bozma, aha şunun şurasında akşama ne kaldı ki?
Bir punduna getirip bozmuş orucunu Tonyalı. Arkadaşı:
–Ne yaptın? Nasıl bozdun orucu? Deyince cevap vermiş Tonyalı:
–Baktum ki, orucu bozmazsam susuzluktan öleceğum. Ölürsem
bir daha Allah için oruç tutamayacağum. Dedum, ey Rabbum,
yaşayup senin için oruç tutayim diye orucumu kestum.

Resim:Penguen'den bir karikatür afiş...:P:p:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Münir Nurettin Selçuk konup gidilirrmi yahuahu??
    Züper olmuş Valla yagmurlu gunume bir dem hüzün kattı.. hoyk diye haykırarark bu müziğe bu fıkralara yazılırmı diye sormak istiyorum??

  2. Bir fıkra da ben ekleyeyim dedim.

    Uzak bir köy vrmış. Şehirden , medeniyetten uzak. Her sene ramazan vakti yaklaşınca şehre birini gönderir ramazanın tarihini öğrenirlermiş. Yine ramazan yaklaştı diye şehre adam yollamışlar. Adam şehre gelmişki ne görsün millet bayram yapıyor.

    Köye dönmüş ve demiş ki;

    Köyünüzün kıymetini bilin, ramazan gelmiş geçmiş ruhunuz duymamış.

  3. efenim bu yağmurlu ve soğuk pazar gününde bir tebessüm kondurdunuz ya yüzümüze Allah sizide güldürsün hep emi :)) iyi bayramlar şimdiden..

  4. neyse sadece birinciyi biliomuşum,diğerlerine orjinal orjinal gülüorum:))))

  5. sevgili blogmania editörleri...(hanginiz görürse artık)

    size bir mimim var. en kısa zamanda cevaplamanız dileği ile.

  6. mahallenin davulcusu süper:)
    gerçi ramazan bitti bayram bitti bu davulcu hala duruyor ya neyse:)


Leave a Reply