28.8.08

Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız

Yazan: Ukturk | 28.8.08 | Kategori: |
Yazı: Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız

Selam.Dün biliyorsunuz Galatasaray Şampiyonlar Liginden elendi malesef.Büyük üzüntü içindeyiz gerçekten.Hakem kurbanı olduk.Sağlık olsun.Canımız sağolsun:P:p Evet bu yüzden bu üzüntümü hafifiletecek güzellikte bir blog tanıtayımda neşem yerine gelsin dedim.Bir de şu var.Blograzzi artık beni takip ediyor.İkidir önce benim tanıttığım blogları günün blogu yapıyor..Spam yapıyor yani:P:p Neyse çok gevezelik yaptım yine.:P:p

Blogun Adı:Zodyaktaki At Sineği

Hayatımda görüdğüm en ilginç blog isimlerinden kendileri.Zodayakta Bokuyla Oynayan Kız.Şimdi şöyle bir durup bakın aslında derin manalar içeriyor:P:p Öyle sadece bokuyla oynuyor işte değil:D Daha önce blogumuzu ilk açtığımız zamanlar kendisinin ablası olan Pucca'ya da burada yer vermiştik.Zaten Pucca baş tacımız.Bakalım kardeşi nasıl.Performans kriterlerimiz çok acımasız biliyorsunuz:P:p

Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız'ın temasına hemen bir göz atalım.Pucca gibi bir tema seçmiş.Hatta aynısı galiba.Normal bir blogger teması.Fazla esprisi yok.Arka plan mat bir beyaz o kadar.Zaten bu blogu buraya almamızın sebebi o güzel içeriği efendim.Temaya eskisi gibi o kadar çok takmıyorum:P:p

Zodyakta Bokuyla Oynayan Kız'ın blogu içerik açısından gerçekten çok iyi.Ayrıca kendisi çok üretken.Hergün olmazsa 2 günde bir yeni yazı yayınlıyor kendileri.Zodyaktaki kız görünüşte normal,sıradan bir kişisel blog gibi gözükebilir.Ama öyle değil.Okudukça analayacaksınız diye düşünmekten kendimi almamın mümkanatı yok derecede az:P:p:P Zodyaktaki kız kafasında olan olmayan bütün düşüncelerini bizimle paylaşıyor ve bu düşüncelerini yaşadıklarıyla harmanlayıp bize hazır birşekilde sunuyor.Çok felsefik oldu ama bunu gibi birşey yapıyor:P:p

Blogundaki yazılar genelde Erkekler ve aşk hayatına ilşkin..Aslında eğlenceli yazılar.Ben bizzat hepssini okuyorum.Bazen yorum da yaptığım oluyor:P:p Ama anladığım kadarıyla kendisi bir erkek düşmanı gibi davranıyor.Acaba öyle mi bilmiyoum:D Ayrıca blogunda yazdığı yazılarda sürekli bir şekilde diyaloglara yer veriyor.Bu da yazıya ayrı bir akıcılık sağlıyor.Böyle yazıya daha da bağlıyor okuyucuyu.Aslında bu yazıyı ben yazmıştım diyeler olabilir.Hayatın içinden yazılar:P:p

Son olarak Zodyaktaki Kız'ın şu yazı dizisini kesinlikle takip etmelisiniz.Google Analytics verilerini paylaşıyor.Bloguna hangi kelime aramalarıyla ulaşılmış olduğunu görebiliyoruz böylece.Gerçkten gözlerinize inanamayacağınız aramalarla Zodyak'a ulaşıyorlarmış.En son 4.sünü yayınladı kendileri.Arama sonuçlarının çoğu absürd olduğu için aramalara kendince cevaplar vererek bir nevi toplum hizmeti de veriyor Zodayaktaki kız.:P:p
İşte bir Google araması ve Bloggerımızın güzel cevabı:D:D

Simitçi çıtır çıtır derken gözüme bakıyor nedemek istiyor?

Cevap:"Açık sözlü olmak istemem ama senin simitçi azmış. Çıtır çıtır demek isterken seni yatağa atıp çıtır çıtır yemek istediğini söylüyor olabilir. Eğer çıtır çıtır dedikten sonra taze kaşarlarım var da derken gözüne bakıyorsa, seninle ciddi bir ilişki düşünmüyor demektir. Eğer aynı anda yumurtam sıcak diyorsa kendini yatakta don juan gibi gördüğü anlamına gelir. Ama eğer çıtır çıtır ev yapımı simit bunlar diyorsa bu seninle evlenmek istediği anlamına gelir. (haspin allah ya sabır ya sabır)"

Anlayacağınız matrak bir blog olarak görüyorum ben.Hoş vakit geçirtiyor bana diyerekten yazıya noktayı koyuyuyorum koydum.Nokta:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. bacım o benim kanım o benim...
    ben okurken kopuyorum valla onun yazdıklarını inanılmaz iyi gözlem yeteneği var... ve ablası gibi bahtsız bir aşk hayatı...

  2. ovvv zodyakta bokuyla oynayıp duran kız puccanın kardeşimiydi ? :)) Eğer en sevdiğin 10 bloğu say deselerdi biri kesin zodyaktaki kız olurdu harika bir blog bayılıyorum.Bu güne kadar tanıtmamış olduğunada inanamıyorum patron bilsem ben çoktan tanıtmıştım.

  3. çok teşekkür ederim yazdıklarınız cidden güzel övgüler benim için. türkan şorayın kardeşi gibi puccanın kardeşi diye anılıyorum artık:PPpp.

  4. Pucca da zodyak da tamamen kendine özgü ve çok başarılılar.tarzları hayata bakışları sallamamaları çok hoşuma gidiyor.hele Pucca nın avatarına hastayım.


Leave a Reply