21.8.08

Yeni Teknoloji Kız Tavlama Teknikleri Vol.1

Yazan: Ukturk | 21.8.08 | Kategori: |
Yazı: Yeni Teknoloji Kız Tavlama Teknikleri Vol.1

Efendim merhaba.Biliyorum uzun zamandır kendim blog tanıtmıyorum.Böyle sağdan soldan yazıyoruz.:D Hıı işte devam edeceğim bugünde böyle..:P:p Blog inceleyecek halim yok malesef şu sıralar.O yüzden sizinle tecrübelerimi paylaşıyorum bende.:D:D Bugün bir yenilik yaratarak normal bir blogcu gibi yazı yazacağım..

Tav teknikleri hakkındaki tecrübelerimi size akataracağım.Eminim bunun özlemini duyan arkadaşlar mevcut..Biliyorum bazı hocalardan aldığınız özel dersler işe yaramadı.Ama ben sizi yarı yolda bırakmayacağım çekirgelerim:D:D İsterseniz başalayalım time is money biliyorsunuz:D

Biliyorum bu konuda çok yazıldı çizildi.Bazıları tarafından temiz duygularınızla oynandı ama bunların hepsini telefi edeceğiz evelallah.:P:p Maddeler halinde açıklayacağım.Dikkatli dinleyin:D

1.Ders: SABIR :Sabrın Sonu Selamettir Tekniği

Evet sevgili çekirgeler öncelikle sabırlı olmalıyız.Öyle aa kıza bak benim olmalı :P diyerek bu işler olmaz..Aç kurtlar gibi saldırmamalıyız.Öyle biri olsak bile bunu karşı tarafa belli etmemeliyiz.

Mesela beğendiğiniz bir kız var.Kız erkek arkadaşından yeni ayrılmış.Aylarca sabırla beklememezin semeresini almamızın tam zamanıdır işte...Çünkü kızlar bir ilişkiyi bitirdiklerinde çok masum olurlar.Böyle sığınacak bir liman ararlar.Böyle boşlukta olurlar.Onu kanatlarının altına alacak,dertlerini dinleyecek biri ararlar.İşte tam bu sırada biz çıkacağız ortaya.Bu tür zamanlarda ona kendimizi beyaz atlı prensi sanmasını sağlamamız gerekiyor.

İlk önce bu aşamada yine hemen açılmıyoruz tabiki.Önce bir dost edasıyla yaklaşıyoruz.Eski erkek arkadaşından neden ayrıldığını soruyoruz..(Aslında umrumuzda değil ve çok mutluyuz bu durumdan ama çaktırmıyoruz tabi ki)..Neyse işte size anlatıyor falan rahatlıyor.Size karşı bir sıcaklık hissetmeye başlayacaktır.

Onun sorunlarını çözmeye çalışın.Ama tabiki bunu abartmayın.Biliyorsunuz ki yeni trend kendi ayaklarım üzerinde durabilirim.Kimseye ihtiyacım yok diyen bayan sayısı giderek çoğalmakta ve onun için siz sadece çözüm yollarını söyleyin gerisini ona bırakın.Burda önemli olan kendisini önemli hissetmesini sağlamasıdır.(Çaktınız köfteyi:D)

Evet ilk başta fazla size etik gelmeyecektir belki bir durum.Ama piyasa koşulları böyle olduğı için malesef böyle yapmak zorundayız.Kızın güvenini kazandıktan sonra yavaş yavaş kendimiz olabiliriz:D:D Mesela kızın alışkanlılarına hobilerine göre kendinizi ayarlayın..Burçlar hakkında birşeyler öğrenin.Yükselen burcunuz falan neymiş bir bilene sorun:D Evet biliyorum bunlar birçoğunuza zor gelebilir.Ama tekniğimizin adında saklı hepsi sabrın sonu selamettir.Elbet sonunda kazanan biz olacağız.Bunu unutmayın.

Evet ilk dersimizin sonuna geldik..Bugün anlattığımız tekniklerden sadece bir tanesi.Buna ben Sabrın sonu selamettir tekniği diyorum..Diğer tekniklerimizle tekrar birlikte olmamız dileğiyle..İyi tavlar:D:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 8 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Sende mi başaldın ders vermye Erol kösemiz(:
    eyvaahhh((:

  2. serat hoca görmesin :p

    bombalar valla buraları :)

  3. aman ha sabrederken dikkatli de olmak lazım. bazen ters tepiyor çünkü söylemedi demeyin :))

  4. noluyo burdaa :) yenilik ararken yeni bir para tuzağı, dilim sürştü yeni bir kompliman hoca edindik iyimi :) ukturk hoş anlatmışsın sağol paylaşım için :P ama serat hocamız çok daha enstantene modellere hitap edebilmemiz adına eğitiyordu bizi. bu taktiği herkez yemez, çoğu kız içine kapanır ayrılıklardan sonra :P kimseyi istemez yanında fln, o zmn napcas :P hee anlat hocaa :D

  5. burası halka açık bir blog olmasaydı ve benim adım çok bilmiş hülyaya çıkmış olmasaydı bu yorumlarına okkalı bir cevap yazardım:)

    nasıl yani sen kızlara aptal mı diyorsun.bu kadar basit mi yani.elbette bu yazdıklarını yiyecek saftrikler de vardır ben bile bayanken kabul ediyorum bu gerçeği ama bunu genele yayman kabul edilemez.

    bütün kızlar toplanıp seni bir güzel dövmeli aslında :)

  6. serat hoca cidden görmesin, madara eder haa...

  7. puhahaha :)) güzel. Sabrın sonu selamet ha :)

    devamını beklıyorum. Merak ettım :P

  8. Adsız dedi ki...

    :D bugün bititrrsem iyi :D sabrın sonu selamettir :D


Leave a Reply