16.8.08

QMButterfly: Comptine d'un autre ete: l'apres midi

Yazan: Ukturk | 16.8.08 | Kategori: |
Yazı: QMButterfly: Comptine d'un autre ete: l'apres midi

Merhaba efendim yine ben...Kurtuluş yok bizden.Güzel blog gördümü yakasını bırakmıyoruz.Bugün tanıtacağımız blogu aslında daha önce tanıtacaktık..Ama sevgili Blograzzi günün blogu seçince biraz erteledik.Orda gördü de tanıttı demesinler diye:P:p Milletin ağzı torba değil ki.:P:p Neyse bu gün size kelebekler diyarından cici mi cici bir blog tanıtacağız.Bugünkü;

Blogun Adı:QMbutterfly

Valla gerçekten çok güzel bir kişisel blog kendileri.Tanıtıma geçmeden baştan bir tebrik edelim diyorum.Sonra unuturuz falan allah muhafaza:P:pBlogun önce isminini ne anlama geldiğini açıklayarak başlamak istiyorum.Çeşitli kombinasyonlar olasılık hesapları kullanılmış:P:p

Blogun adı malumunuz Qmbutterfly..Şimdi o baştaki "qm" harfleri parayla tuttuğum dedektiflerin araştırmaları sonucunda ulaştıklarına göre "Question Mark" sıfat tamlamasının baş harfleri.Yani Türkçe meali soru işareti demek..Ee butterfly'da kelebek demek..Aynı zamanda zevkine düşkün anlamıda mevcut ama o değil:P:p (İngilizce dersine döndü:D) Yani türkçesi kabaca bir şekilde Soru işareti kelebek:P:p Uff çok yordu beni bu anlatım:D:D

Evet bu derinlemesine bilgiden sonra blogun temasına bir sıçrayış yapalım isterseniz.Blogun teması sanırsam ilk başlarda takip ettiğim kadarıyla siyahtı.Daha sonra beyaz oldu..Böyle daha güzel olmuş bence..Ayrıyeten blogun temasıda gerçekten şahaser..Yine paralı dedektiflerimin aktardıklarına göre bu yukardaki güzel logoyu headerı "Pretty Think" adlı blogcu arkadaşımız yapmış.Kendisi takip mesafemizde.Her an onada misafir olabiliriz.Bunu da belirtelim.

Hıı işte headera geri dönelim.Pretty headerda içindeki gizli cevheri dışavurmuş sanki.Yazının yanına kelebekte cuk oturmuş gerçekten.Blogcu dayanışması böyle birşey olsa gerek.Herkese örnek olsun:P:p (Bana da yapın:D:D)

Temanın geri kalanına ise fazla bir espri yok..Sadece LastFm dikkatimi çekti.Hemen arkadaş listeme ekleyeceğim.Hiç affetmem:P:p Bir de bloggerların vazgeçilmezi cbox mevcut:D:D

İçerik açısındanda zengin bir blog aslında.İlk yazısını Haziran 2008 de yollamış bizlere bu kelebek.Yazılar bildiğiniz kişisel bir blog havasında yazılmış.Ama uslup çok sıcak.okuyucuyu pek sıkmıyor..Değişik konulara değinmiş sürekli..Bu da ayrı bir renk tabi..Zaten kendisini Renkli kalem olarak betimliyor..Sonuna kadar hakediyor galiba bu ismi:P:p

Yazılarından büyükannesine yazıdğı yazı çok hoşuma gitti..Ve yazını canalıcı son gerçekten çok başarılı."Şimdi zihnim delik deşik etti yüreğimi ve geriye bir tek resimler kaldı o günlerden.. Seni çok özledim büyükanne.."

Bir de bloga slogan olarak Fransızca bir cümle kullanmış kendisi..Onuda adamlarıma söyledim buldular getirdiler.:DAma burda ingilizcesini vereceğim.Anlayın artık bunuda:D:D
"Rhyme another summer after the twelve o'clock" Alın buda fransızcası "Comptine d'un autre ete: l'apres midi"

Valla şaka maka bir blog tanıtımımızda bitti..Son olarak şunuda belirtelim.Biliyorsunuz kelebeklerin ömrü malum biraz kısa olur.Ama bu blogun ömrü uzun olacak gibi görünüyor..En azından uzun ömürlü bir blog olmayı hakediyor bence:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Daha önce nası olduduysa olduydu yolum düşmüştü renkli kalemin bloğa birisi sanırım günün bloğu olduğu gündü.Naneli bir tadı var bloğun, sanırım yeşilin beyazın ferahlığından bunu hissettim.Okuyalım okutalım bu kızı insanlık =)

  2. ben ilk yazmaya başladığı günden beri ara ara girip bakarım acaba neler yazmış die, sıcaklığının yanında o dolu dolu insanı sıkmayan havasını nerden verdiğini anlayamadığım bu bloğu sevdim gitti..

  3. burada apayrı bi dünya yaratılmış: 'blogeditör' dünyası! aman allahım nasıl güzel, nasıl sarıp sarmalıyor çepeçevre insanı.. güzel yorumlar, şahane tanıtımlar.. övgülerin muhakkak ki en güzelini hakediyolar.. renklerin en canlısını.. teşekkürlerin en kelebeklisini..

    questionmark butterfly çok nadir bulunan bi kelebek türü, ben de başlık olarak bunu seçtim bloguma.. yann tiersen'in en sevdiğim ezgisine verdiği isim de blogumun açıklaması oldu: "comptine d'un autre été: l'après-midi "

    ben neleri yazıyorum; bazen tek bi cümle, öyle ortada herşeyiyle, bazen uzun cümleler, alengirli ifadeler.. aslına bakarsanız içimden gelenleri yazıyorum, öyle süsleyip püsleyip, allayıp pullamadan, olduğu gibi; gördüklerimi, duyduklarımı, okuduklarımı.. paylaşmak istediğim ne varsa onu yazıyorum. bazen küçük bi ayrıntıyı, bazen bi kırgınlığı, bazen dinlediğim bi şarkıyı, bazen bi anımı.. ve bunun gibi nice gerekli-gereksiz bi çok şeyi yazıyorum, hatta bunu daha ziyade konuşma olarak görüyorum (monolog da olsa..) ve konuşmayı çok seviyorum..

    bi de şu var; hayat renksiz olsa çok sıkıcı olmaz mıydı? bu yüzden işte benim için her yazıya anlam katan, o yazıyı hem şeklen hem de ruhen güzelleştiren renkli kalemlerdir.. binbir renk.. işte benim de bütün kalemlerim cebimde, anlatmaya çalışıyorum bunlarla bişeyleri..

    'renklikalem'in yazdıklarını birilerinin okuduğunu bilmek ise harikulade bi duygu..

    teşekkür ederim =)

  4. blog güzel,yeşil renk güzel,blog hakkında burada yazılanlar güzel,blog sahibinin bu sayfada yorum olarak yazdığı yazı çok güzel ve samimi...daha ne olsun.

    sevgilerimle.


Leave a Reply