5.8.08

Perez Hilton

Yazan: Ukturk | 5.8.08 | Kategori: |
Yazı: Perez Hilton

Efendim blogumuzda yeniliklerin ardı arkası kesilmiyor.Çok hızlıyız maşallah..Bundan sonra size dünyanın en iyi blogcularını da tanıtacağız elimizden geldiğince.Derin ingilizce bilgimle sizi aydınlatacağım:P:p Bugünkü;

Ecnebi Blog Adı: Perez Hilton

Evet öncelikle böyle bir tanıtımdan dolayı çok heyecanlıyız.Sevgili Perez Hilton illa dedi benim bloguda tanıtın...Ben de yaptığı ısrarlara dayanamadım.Sevinsin gariban diyerekten tanıtmaya karar verdim:P:p Kendileri dünyanın en iyi blogcusu olarak gösteriliyor efendim..Bloguna biçilen değer tam 48 milyon dolar..Yanlış duymadınız.Bu rakam size Abd'de blogun ne kadar önemli bir yere sahip olduğunu gösteriyordur sanırsam.

Valla bu Perez Hilton efendi blogunda şarkıcılar,sinema artistleri ve mankenler hakkında çeşitli dedikodular yayınlıyor...Abd'de çok sansasyon yaratıyor gerçekten..Valla son duyduğumuz habere göre öyle böyle diyorlar sevgili Perez Hilton hakkında da.Ever fotosuna baktım...Sanırsam doğru.Allah affetsin:P:p Saygı duymak lazım:P:p Hollandaya gitsin:P:p

Efendim Perez Hilton diye temaya bakmayacak değiliz.Valla bloga girince sizi böyle pembe pembe karşılıyor..Biz ordan anlamıştık zaten birşeyler olduğunu bu Perez'de:P:p Neyse header'da sevgili Perez'in bir yaramaz çocuk edasıyla sırıtan bir fotoğrafı var..Bizi pembe büyük puntolarla ingilizce olarak tabi Hoşgeldiniz diye karşılıyor..Sanki sanırsınız küçük bir kızın blogu:P:p

Temanın sol ve sağ kısımda bir yığın reklam ve zımbırtı var.Hepsi gereksiz şeyler.Sadece şu hoşuma gitti.Perez Cast diye..Valla güzel parçalar var içinde..Bir bakın derim.Temayı bıraktım bir kenara isterseniz bu Perez'in ortaya attığı birkaç dedikoduyu söyleyeyim.

Prison Break izleyenler bilir.Ordaki Wentworth Miller'ın gay olduğunu iddaa etmişti kendisi...Kızlar hayal kırıkılığına uğramıştır sanırım.TAbiki Miller bunu hemen reddetmiş:P:p..Britney Spears'ın yaptığı bie şovu çevre kirlilği olarak nitelendirmiş ve Britney'nin salya sümük ağlamasına neden olmuştur..Dili çok sivri bide:P:p Bunun gibi birçok haberi var.Bir magazinci kendisi anlayacağınız.Ülkemizde magazin blogu var mı bilmiyorum ama:P:p

Birde haberini yaptığı kişilerin fotolarının üzerine çeşitli yorumlar yazarak pozitif ve negatif etkiler yaratabiliyor..Kansere yakalanmış bir ünlüye Stay Strong yani güçlü dur,kal derken bir başka kızdığı birine de alaycı bir cümle kelime kullanabiliyor..Mesela birkaç ünlü için olan düşünceleeri ise şöyle;

Jennifer Aniston:
“Ondan nefret ediyorum. Espri anlayışı yok. Çok yetenekli değil, dünyayı daha iyi bir yer yapmak için hiçbir şey yapmıyor. Kendini fazla ciddiye alıyor, hayranlarına ve meşhur olmasına neden olan medyaya minnet duymuyor. Çok iğrenç biri.”

Avril Lavigne: “Pisliğin biri. Bence çok yetenekli de değil. Kendini ifade etme şekli ve medyayla ilişkisi hoşuma gitmiyor. Hayranlarının değerini bilmiyor.”

Tara Reid: “Eskiden çok güzel bir kızdı. Vaktiyle nişanlısı olan Carson Daly’nin bir sözünü hiç unutamam. Ona Tara’yla ilişkisinin yürümeyeceğini ne zaman anladığını sormuşlar, o da ‘Benden daha çok içebildiğini anladığım an’ demişti.”

Lindsay Lohan: “Biraz deli ve uyuşturucu kullanıyor. Belki de uyuşturucular onu delirtiyordur.”

Valla yazımız olduda bitti.Biliyorsunuz yazımızı bir blogger atasözü ile bitiriyoruz.Ama burda herhangi bir malzeme bulamadık..O yüzden atasözü ile değil de bir temenni ile bitiriyorum.Perez bize link versene.Hadi be hacı..Yazıyı sevgili Paris Hiton 'un şarkısyla bitiriyoruz.Sonuçta oda bir Hilton.Gözden kaçmaz:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 7 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Perez çok sinir bir insana benziyor ve blogunu açıkçası beğenmedim.Yani bana ilgi çekici gelmedi.Bir de çok ıvır zıvır var temasında.48 milyon dolar'ı onun bloguna vereceğime size veririm:)

    Sakın demeyin bu kıskanıyor Perez'i:D.Neden kıskanayım biz farklı galaksilerin blogcusuyuz onunla;)

  2. Perz hiltonun derdi bloğunun teması değil o ülkelerde temadan çok yazıların orjinalliğine değer biçiliyor.Mesela bir genç kız 19 yaşında ayda 90 bin dolar kazanıyor bloğu ekranın sağına yapışmış,ufacık bir çapı olan, basit bir çocuk bloğu ama kız sağlam yazılar yazıyor.Bizlere bu örnek olmalı tema değil içeriktir aslolan.Perez hakkında bir yazı http://www.aksam.com.tr/yazar.asp?a=98839,10,172

  3. Hmmm..yazınız maraqıdır. Yorumlar da öyle. Mənim də həmən bloq xoşuma gəlmədi. Amma, Siminyanın da dediyi ki, yazı nə qədər maraqlı və sağlamdırsa..deməyə başqa nə söz?! Azerice belə bir kelime var: Bacarana can qurban..
    Bilmem bu kelimeyi anlaya bildinizmi? İnşallah anlamışsınızdır. :)

  4. Perez Hilton'un gercek adi: Mario Armando Lavandeira. Ve anlatildigi sekilde kendisi de celebrity'leri elestiren bir celebrity :-) Bu yil cok unlu bir modaci sirf yag yapmak icin ona ozel bir canta tasarimi yapip, o modele Perez'in adini vermis ve ekndisine de hediye gondermis bu modellerden. Ayrica bircok baska modacinin da tasarim konusunda Perez'den tavsiyeler aldigi ve ilk ona gosterdigi biliniyor. Bu arada Perez ile ilgili daha detayli bilgi icin Hurriyetin su haberine bakabilirsiniz: http://www.ensonhaber.com/news_detail.php?id=103719&uniq_id=1215222907

  5. Armando nun blogu bence süper.48 milyon dolardan fazla eder.Herkes ondan hesapta nefret ediyor ama günde 5 kere de girip bakıyorlar hakkımda bişi yazmış mı diye...Armando sivri dilli ama biliyor da konuşuyor yani yazdıklarının doğruluk payını bilemem x kişi uyuşturu kullanıyor diyorsa doğru mu yalan mı bilemem ama bunu sunuş şekli çok iyi ben bundan bahsediyorum.Öyle bir yazıyor ki okuyan zaten haberin yada bilginin doğru olacağını düşünerek okuyor.Yani 1-0 önde zaten Armando :) Ayrıca görsel de nereden baktığına göre değişken olmakla birlikte bence başarılı.Paris in maksimum feminen havasını hatırlatan pembe iyi bir seçim.Herkesin çok iyi bildiği gibi pembe 'girly' olarak geçer temalarda...Blog ismi de başarılı,km takar Paris i :)

    Böyle bir blogu/siteyi de buraya alman ve geniş bakman güzel sevgili Uk.
    Hayat Blograzzi de ki bloglardan ibaret değil çünkü:)

    Sevgilerimle.

  6. auhauh koptum ya! :D Perezi sevdim ben ya... İlahi adam yani :P Ama bu yabancı blogları tanıtma işini sevdim devam edin valla... :)

  7. Adsız dedi ki...

    Bence Perez çok tatlı ve eğlenceli biri.5 yıl önce başlamış blog'a.Ünlülerin deli olduğunu ve onlar hakkında yazmanın çok eğlenceli olduğunu söylüyor:D Kendisi çok sıkıcı normal biriymiş kendi diyor.Şu an videolara yeni eklediği Tyra'daki röportajını izliyorum <3 Bazen insanlar yazdığım şeyleri çok ciddiye alıyorlar ama ben almıyorum sadece eğlence...


Leave a Reply