26.8.08

Olmazsa Olmazlarım (Mim Mania)

Yazan: Ukturk | 26.8.08 | Kategori: |
Yazı: Olmazsa Olmazlarım (Mim Mania)

Merhabalar Efendim.Nasılsınız inşallah.Büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öperek yazımıza başlıyoruz...Blogumuzda yine bir ilk olacak.İlk defa blog editörü blogumuz mimlendi.Sevgili Chaotic bizi mimlemiş.Benim tabi biraz geç haberim oldu.Kusurumuza bakmaz heralde artık:D:D

Neyse isterseniz mime geçelim.Mim konusu olmazsa olmazlarınız.Sevgili Chaotic'in maşallah epey bir olmazsa olmazları varmış.Bakalım benim ne kadar çıkacak..Öyle bir ön hazırlık yapmadım.Tamamen doğaçlama olacak:P:p

Olmazsa olmazlarımı maddeler halinde açıklamak daha iyi olacak galiba.Evet başlıyorum başladım:D

1.Etrafımdaki Bayanlar
:Chaotic'de demiş etrafımdaki erkekler olmadan olmaz diye.Benim açıdan bakarsanız ben evli değilim ama yine de bayanlar olmadan olmuyor.Böyle bir tarafım öksüz yetim kalıyor.Kendimi bir hoş hissediyorum.O yüzden number one'da bu var.:D

2.Kariyer ve İdealler:Valla kariyerimden vazgeçmem arkadaş.Hani bayanlarda bir söz varya çocukta yaparım kariyerde diye bunun erkek versiyonunu uyduramadım ama bunun gibi birşey valla..Önüme en güzel hatun da gelse dese Ukturk benim için bırak Dubai'ye yerleşelim dese bile bırakmam.Makam ve mevki benim için hepsinden önemlidir diye düşünmekten kendimi alamıyorum :D:D (Belki Angelina Jolie gelirse düşünebilirim:D)

3.Ailem:Aile kavramıda benim için çok önemldir gerçekten.Beni bu yaşa getiren en iyi okullarda okutan aileme bir minnet borcum olduğunu hissediyorum.Bende bu borcu çalışarak iyi yerlere gelip onları gururlandırarak ödemek istiyorum.Benim bir kardeşim yok ama babam bana bir abi gibi oldu.Onla herşeyi yaptık.O yüzden Müslüm Baba'nın dediği gibi Dünya tersine dönse bile asla vazgeçmem:D:D

4.Blog:Aslınad blog kavramı benim için çok eskiye dayanmıyor.Eylül 2007'de blogcuda kendi çapımda başlamıştım.Hiçbirşeye benzemiyordu.Genelde siyasi yazılarla haşı neşir oluyordum.Ama şimdi onsuz yapamıyorum.Çünkü bu kotlu blogum sayesinde henüz yüzlerini göremesem bile birçok arkadaş edindim.Onlarla vakit geçirmek bloglarına yorum yazmak beni çok mutlu ediyor.İyi ki varsınız diyerek damardan bitiriyorum.:D

5.Championship Manager:
Bilmiyorum bu oyunu bileniniz var mı.Dünyada en çok ilgi gören oyunlardan biri kendisi.Bir nevi teknik direktörlük oyunu.Yönetmeyi sevenler için süper birşey.Ben müptelasıyım diyebilirim.Eski2001-2002 versiyonu ile şuanda 2062 yılına geldim.Takımım Manchester United..Dünya sıralamasında 1.yim.Bilmiyorum benim kadar ileriye gideni var mı acaba.Bilgisayarda oynadığım tek oyundur.Başka oynamam o derece:D:D

6.Galatasaray:
İşte benim takımım.Vazgeçmeyeceğim şeylerden birtanesi.Kümeye bile düşse yine Cimbom deriz.Kanımız sarı kırmızı akar:D:D Bu sene heralde İstanbul'a tekrar gelmemden dolayı amcam kombine almış bana kapalıdan ilk maça gidemedim ama sonraki maçlara gideceğiz inşallah.Sahaya bir iki şey atıp rahatlıyorum:D:DTerapi gibi oluyor.

7.Kahvaltı ve Kebap:Liste çok uzadığı için birleştirdim:D Kahvaltı yapmadan hayatta birşey yapmam.En sevdiğim öğündür.Ayrıyeten çaysız kahvaltı olmaz.Rajona ters bir durum.Öyle meyve suyu falan bozar bizi:D Kebaba gelince uzak diyarlarda bu zekimden bir iki sene uzak kalmıştım.Ama artık peder beyle kaldığımız yerden balkonumuzda devam ediyoruz.Böyle efil efil:D:D Ne kadar şikayet gelse de dumana boğdunuz bea diye.Onlara hött mött diyerekten susturuyoruz.Kötü komşu böyle oluyor galiba:D:D

Valla Chaotic'e diyordum ne kadar çok diye benimde çokmuş.Daha bir tomar şey var.Bunun sonu yok.Hıı bide Kurtlar Vadisini kaçırmam.Hastasıyız ailecek.Ruhumda var:D:D

Evet bu mim'de bitti burda.Şmdi bu mimi törenle başka bloglara postalamak gerekiyor.Uzun bir liste hazırladım.Bu mimi paslıyorum kime?

Siminya'ya,Hülya'ya,Nilay'a,Yejades Yeşim'e,İlham Perisi'ne,Bitli Limon'a,Pucca'ya,ZihinCell'e postaladım.Allah kabul etsin.Hayrını görün:D:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 10 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. artificial dedi ki...

    talebiniz alınmıştır, aynı formatta bir yazı üzerinden çalışmalara en yakın/uzak zamanda başlanılacaktır.. aslında ynei post hazırladıydım ama önce seninkini mi yayınlasam acaba.. ay çok heyecanlı..

  2. ya şimdi aklıma geldi, benim bu dünyada olmazsa olmaz Hiç bir şeyim yok galiba.. maddi herşeyden %90 vaz geçebiliyorum...ben de daha spritüel yazim bari.. hım bak bu da orjinal bi yaklaşım dimi..:)

  3. hayatım boyunca bu anı bekledim "allam biri beni mimlesin başka bişi istemem" derdim işte o an geldi :) Kariyer merakın hoşuma gitti bir erkek kariyere aç olmalı böyle idealist olmalı eferim eferim.Bende bi ara yazarım bakalım önce arti uyuzu yazsın

  4. artificial dedi ki...

    haha..hayt..kariyere aç erkek he? zihoho... kariyere doyan erkeklere ne diicen ?.. olgun erkek?hı?

    söleseydin sana bi mim yollardım usuleten.. biraz kıtıpiyoz bi konu atardım ama olsun.. bedava mim baldan tatlıdır..

  5. ya sabırr ya inna deh-şet-il zındık, olum bak fena uçacam burdan üstüne kariyere tok erkek tembel olur, mıymıy olur aç olacaksın aç, karizman bitirecek bakanları elinde bond çanta, şık elbiseler içinde çalışma odasına hızlı hızlı yürüyen bir adamdan daha çekici birşey yoktur.Benim fikrim ya müdahele etmesene

  6. @ukturk valla neredeyse burun buruna gelmişiz olmazsa olmazlarda :p Birinci maddeyi yazacağını tahmin ediyordum =) Ayrıca kahvaltı ve kebap olayına ben de katılıyorum. İkisine de bayılırım. Galatasaray'da zaten hemfikiriz ;) Güzel olmuş güzel =)
    @siminya kariyer ve akabinde gelen karizma olayında da sana katılıyorum. Bana da çok çekici geliyor bu tip erkekler. Harika tarif etmişsin yav, elinde bond çanta hızlı hızlı ofisine yürüyen falan ;)

  7. Olmazsa olmaz mim cevapları çok güzel...
    Fanatik bir F.b taraftarı eşim var..Ama benimde kanım sarı-kırmızı akıyor:)) Başarı hep seninle olsun..
    Ama evlenince bu mim cevaplarını yeniden isterim ben:)) Neler neler değişiyor insanın hayatında....

  8. dıt dıt.. kaptan mimlendik... :D

  9. evlenene kadar bu olmazsa olmazların keyfini çıkar köklü değişimler olacağı kesin.Bi kere ilk maddeyi unut :)
    Neyse ben zaten bana paslanmamış mimi okumayı reddediyorum beni bağlamaz neyden vazgeçemiyosan canımmmmmmmm :P

  10. senin gibi dışarıdan laylaylom görünen birisinin 2. (ve 3.)vazgeçmezi beni şaşırttı...
    kariyer bayan için çok önemli,şahsen benim için öyle haytta vazgeçmem ama erkek için çok daha önemli ve öncelikli olmalı...

    sevgiler.


Leave a Reply