1.8.08

NilayLand

Yazan: Ukturk | 1.8.08 | Kategori: |
Yazı: NilayLand

Yeni forvetimiz Siminya'nın Sisteki Goriller ve Pigmelerle Dans adlı blog tanıtımından sonra yine sizlerleyiz...bu arada yeni transferler için blog ekibimiz Almanya'da çalışmalarını sürdürüyor:D:D Bugün size hayatn içinden bir blog tanıtacağım.Valla biz blog olarak kendisini severek takip ediyoruz...En büyük hayranıyız:P:p Bugünkü;

Blogun Adı: NilayLand

Adından anlaşılacağı gibi Nilay blogunda benim dünyam gibisinden bir slogan kullanmış NilayLand ile..Biz bu dünyada hergün kaybolup gidiyoruz...Sanki bir DisneyLand..:P:p Ama yaptığımız araştırmalara göre DisneyLand'den daha fazla ziyaretçi alıyor...:D DisneyLand kara kara düşünmeye başlamış...Hatta Google'da NilayLand'i satınalmak için girişimlere başlamış diy duyduk:D:D:D Evet bu önemli son dakika heberlerinden sonra blogun bir temasına göz atalım.

Genelde birçok çokbilmiş blogcu siyah arkaplana sahip blogları ayy gözlerimi yoruyor.Şunu beyaz yapsana diye sersenizlerde bulunuyor..Bence siyah güzel kullanıldığı zaman çok güzel duruyor..Tıpkı bu blogta olduğu gibi..Zaten sanırsam Nilay blogunda fazla temaya önem vermemiş gibi...Blogun arkaplan rengi dediğimiz gibi siyah..Haader'da doğan bir güneş,bir ağaç ve "Herşey Maximum'da" yapan bir eleman var.:D:D Nedense bu header bana felsefik şeyler hatırlattı.Hatta Konfiçyus gözlerimin önünden geçti:P:p

Temanın sağ tarafında Nilay'ın profilinin hemen altında bir müzik kutusu.Bu müzik kutusunda çok güzel seçimler yapılıyor.Sık aralıklarla yenileniyor.Yazdığı yazının niteliğine göre sanırsam.Temanın sağ tarafında sahil şeridinde ilerlemeye devam ediyoruz..Birden önümüze Hoppss Dedik diyen biri çıkıyor..Şöyle bir duraklıyoruz..Bu amca bize çeşitli hatırlatmalarda bulunuyor (Tatlı bir dille:D:D) Kim acaba bu adam.Girip bakın:D:D Daha sonrada Nilayın foto slaydını ve "İzin'de değil İzindeyiz" bölümleri var.

İsterseniz blogun içeriğine atlayalım..Sevgili Nilay blogunu Güncel kategorisnde koymuş.Ben onu hem Güncel hem Kişisel hem de Kültür Sanat kategorisinde etiketleyeceğim.Çünkü bütün bu alanlarda yazılar yayınlıyor.Hatta arada bir yemek tariflerine de şahit oluyoruz.Bunlar heryerde gördüğünüz tarifler değil...Özellikle pasta tarifi çok güzeldi..Yapmaya cesaret edemedim daha:D:D

Nilay benim gördüğüm kadarıyla tam bir Cem Adrian hayranı..Bazı yazılarında onun yazdığı dizelerden örnekler veriyor..Bunu da şöyle açıklıyor..Bilmeyenlere gösteriyorum diye..Gerçekten de öyle..Benim gibi herşeyi bildiğini sana tiplere bile:D:D herşeyi bilemeyceklerini bu sayede gösteriyor..Ben Cem Adrian'ı duymuştum ama
dinlemeye tenezzül etmemiştim.Ancak dünden itibaren iki şarkısını dinledim.Hatta sipariş verdim.Cd'si gelecek az sonra:D:D Şu anda da blogta Cem Adrian'ın yağmur adlı şarkısı çalmakta..Gerçekten güzel..Adam yapmış:P:p

Ayrıca b,z boşuna demedik başta Google satınalmak için bahane aryor diye siz geyik yapıyoruz sandınız galiba:P:p Nilay'ın "Basında NilayLand" adlı yazısını da okuyun.Haklı olduğumuzu da anlayacaksınız...:D Paris'e selamlar:P:p Evet sevgili Nilay'a bu kadar sıcak bir blog hazırladığı için teşekkür ediyoruz ve yazımızı Cem Adrian ile bitiriyoruz..

"Aşkmış hiç olmayan bir Tanrıya inanmak
Anlamı olmayan kelimelermiş dualarımız
Elini kesip bacağındaki acıyı unutabilir misin ?
Yüzüme yapışmış bu yalanın izlerini hangi makyajla kapatabilirsin?
Bana artık inanmadığım bir güneşi doğurabilir misin ?"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Evet Cem Adrian çok güzel.Bence herkes dinlesin.Blog tanıtım seçimleriniz çok başarılı olmak.

  2. evet bende o ço bilmişlerdenim ve siyah temalı bloglarda daralıyorum.
    gerçekten de göz yorulması yapıyor siyah tema,hele böyle çiçeklerin böceklerin uçuştuğu ve onların uçmadığı boş yerlerde de upuzun yazıların olduğu bloglara girince dedim ya daralıyorum.

    tabi bu benim düşüncem kimseyi bağlamaz,zaten bağlasaydı kimse siyah tema kullanmazdı hülyanın gözü yorulmasın siyah kullanmayalım derlerdi dimi :)

    ancak bu düşüncem sevgili Nilayla da geçerli değil.çünkü oldukça düzenli bir yerleşim yapmış.çok fazla uzun yazı olmadığı için olumsuzluk yaratacak hiç bir sorun da yok.çok samimi bir anlatım kullanmış,kendini iyi hissetmeni sağlayacak birsürü nokta var blogda...

    ben sevdim.yine güzel bir tanıtım editörüm.

    sevgilerimle.

  3. Nilay'ın bloğu; belkide gülen resminden dolayı acayip mutlu geliyor, Recep İvedİK'in altındaki şirin yazıdan dolayı da olabilir :) hamarat, zevkli ve hayat saçan bir arkadaş nilay


Leave a Reply