30.8.08

Manita Tavlama Teknikleri Vol.2

Yazan: Ukturk | 30.8.08 | Kategori: |
Yazı: Manita Tavlama Teknikleri Vol.2

Evet merhaba sevgili çekirgeler..Daha önceki dersimizden epey bir faydalandınız.Farkımızı anlamışsınızdır umarım.Bir önceki dersimize yoğun bir katılım olmuştu.Çeşitli eleştirilerde aldık tabi bayanlardan.Onların açıklarını ortaya koyduğumuzdan galiba:P:p Önceki dersimizde Sabrın Sonu Selamettir tekniğini anlatmıştık.Bu dersimizde ise daha etkili bir yöntem anlatacağım sizlere.Derse geçiyorum...Kulaklarınızı iyice açın:P:p

2.Ders:Cool Olmak,Takmıyor Ayakları Yapmak:

Teknikten önce Manita nedir onu söylemek istiyorum sizlere.Belki bilmeyeniniz vardır.Rezil olmayın sağda solda:P:p Manita demek şu demek..Yedek parça bir nevi. Yani sevgili gider,karınız gider ama kenarda yedeği dursun manasında bir kelime..Acil çıkış gibi düşünebiliriz.Gerekli birşey.Çok bağlanma bide:P:p Tekniğe geçiyorum.Ahanda geçtim.

Evet bu teknik bizzat kendimin en çok kullandığı teknikledendir.Çoğu zaman işe yaramıştır.Ama bu tekniği hepiniz kullanmasın.Biraz şöyle benim gibi Jön tarzında olmanız gerekiyor.Bakışlarınızın bile yettiği bir karizmaya sahip olmanız gerekiyor.Yoksa ters teper mazallah.:P:p

Mesela bir ortama girdiniz.O ortam ne olsun bar olsun diyelim.Zaten böyle ortamlara genelde oran vereceğim %75'i ayarlı olur.Geneli deil tabi.Küçük bir kısım farklıdır.:P:p Neyse zaten bara,discoya işte artık nereye gittiyseniz sizi hemen bir süzeceklerdir şöyle bir.İşte bu ilk izlenim çok önemli.Hiç karizmamızdan,relax tavırlardan taviz vermiyoruz.Gayet kendinden emin bir şekilde içeri giriyoruz.

Ama kız tavlamak için gittiyseniz öyle antilop sürüsü gibi gitmeyin.En fazla 1 kişi olsun yanınızda o da sizden yakışıklı olmazsa daha iyi olur.Yoksa ilgi o tarafa kayabilir.Aman dikkat çekirgelerim.:P:p Tamam buraya kadar herşey güzel..Şimdi bu kızlar sizden bir hareket beklebilirler.Ama biz onlara istediklerni hemen vermeyeceğiz..Zaten eğer bunu yaparsak naz yapacaklardır kesinlikle.Bizde jön gibi delikanlı olduğumuz için gelemeyiz naza falan:P:p

Sizin böyle takmaz,cool davranışlarınız bir süre sonra kızda şöyle söylenmelere neden olacaktır.

"Bu çocuk çok ilginç biri...Jessica Alba gibi kadınım...bi an olsun dönüp bakmadı...bişey beni ona çekiyo....sanırım aşık oluyorum..."



Tabi arada mesajlar gönderiyoruz.Ama belli etmiyoruz.Zaten yukardaki cümleyi düşündükten sonra kızın davranışlarından anlamanız gerekir size olan ilgisini ve bu anda harekte geçiyoruz.Burada sezgilerinizin çok iyi olması gerekiyor..Tabi bu pratik yaptıkça gelişecektir.Ben de mesela dedektör gibiyim.Hemen anlıyorum:P:p Sizde öğreneceksiniz merak etmeyin.Hareket ile birlikte zaten çoktan tav olmuş kıza fazla birşey sööylemeniz geek yoktur.O siz ne derseniz yapacaktır:P:p

Son olarak bu teknik sadece jön çekirgeler içindir.Diğer çekirgeler üzülmesin.Onlar için tekniklerimiz devam edecek...Bir hatırlatma başka korsan ders verenlere aldanmayın...Kaliteden şaşmayın.UKTURK size mutlu bir gelecek sunuyor:P:p

Nokta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. eh zaten sizin deyiminizle "manita" tavlamak için kız çok. Yani çok fazla uğraşmanıza gerek yok. Zaten tavlama yeri de bar olunca işiniz daha da kolay olur :)

    Ah ah alışıyorsunuz böyle sonra benim gibi ağır kızlar size çok ağır geliyor. Ama aslında iş ağırlıkta değil erkek milletinin egosunu tatmin etmek için bulaştığı basit kızların çok basit oluşlarından ;)

    Neyse güzel puhahaha :)) Bende bu sayade erkekleri tanıyorum :P

  2. bu anlatılan teknikte zamanlama çok önemli, yoksa
    "jessica Alba gibiyim ve bu öküzün bi yerleri fena halde kalkmış, hııııhhh... uğraşamam bununla." imajı yaratılabilir karşı tarafta. jön de olsanız zamanlama ile ilgili problemleriniz varsa bu tekniği hiç denemeyiniz, aksi halde ortamda kötü bir izlenim bırakırsınız.
    itiraf etmeliyim ki birazcıkın jön tarafı varsa en etkili yollardan biriside budur... uygularken en çok zevk aldığım taktiktir. en çok kullandığımdır da... farkı bi tat farklı bi havanız varmış gibi gözükür... ve "manita"yı havada kaparsınız... :P
    ukturk, tebrik ediyorum bu anlatımı bilmeyen çekirge arkadaşlarımızla paylaştığın için, herkes bu taktiği kendi özelleriyle yaşar ve paylaşıma kapatır :P bravo... :)

  3. "Bende bu sayade erkekleri tanıyorum"
    güzel bir yorum.seni yazın için olmasa da Gülşah ı yorumu için tebrik ediyorum...

  4. Ama Jessica Alba gibi hatunun yanında bi baby face vardır ki zaten,yada koca göbekli tek kaç bi para babası..
    Taktik güzelmişte derslerden faydalanan arkadaşlarımız büyük hayallere kapılmasın diye bence daha makul örnekler versen daha etkili olabilir:)

  5. yahu bu taktikleri biz hatunlarda kullanabilirmişiz gibi geldi bana gicabında ne dersin olmaz mı :))

  6. Taktik cool olmak doru bayanlarda da işe yarıyor=)
    jessica alba angeline jolie(jojik:D) gibi hatunum çok mu kasıldım ne:PP


Leave a Reply