3.8.08

La Dolce Vita Nily

Yazan: Ukturk | 3.8.08 | Kategori: , |
Yazı: La Dolce Vita Nily

Efendim merhaba son iki post'da değişik bölümleri denedik.Yeniden bir blog tanıtımı ile burdayız..Malum beni bira bilenler biliyor..Çok az uyuyan bir insanım..İşte yine gecenin bir saaatinde bugün tanıtacağımız blog olan blogta saatlerce takıldım.Okudum da okudum...Aslında tanıtma amacıyla girmemiştim bloga..Ama baktım gözden kaçmaz hemen değerlendirelim dedik..Bugünkü;

Blogun Adı: La Dolce Vita

Valla bu blogun ismini görünce aklıma Latin Amerika,Rio Karnavalı,Brezilya falan geliyor:P:p Bilmiyorum size neler çağrıştırıyor:P:p Ancak blog bir latin ateşi gibi gerçekten insanın içini ısıtıyor yazılar.İsterseniz bir temadan girelim sonra içeriğe bir burnumuzu sokarız:P:p

Nily'nin kullandığı temayı bir zamanlar sayısı milyonları olan bloglarımdan birinde denemiştim.Hadi size bir tavsiye:P Blogun sol tarafı siyah olduğu için oraya gödüğüm siyah adsenseler sayesinde epey bir gelir elde etmiştim:P:p neyse tamamen duygusal olan bu hatırlatmadan sonra:D temaya devam edelim.Ben şahsen bu tema çok hoşuma gidiyor.Çok zarif duruyor.Temada kullanılan renkler birbiriyle çok uyumlu...Böyle zarif bir bayan blogumuzada ancak böyle ince bir tema yakışırdı..Temaya fala bir ekleme yapmamış sevgili Nily.Sade bir temayı tercih etmiş.Zaten yazılar çok güzel olduğu için gerekte yok:P:p

Evet içerik açısından gerçekten harika bir blog.Acaba sevgili bir gazete veya dergide çalışıyor mu çok merak ediyorum.Yoka bir radyo dj'mi:P:p Çünkü yazılar okurken insanı hiç sıkmıyor ve sizi alıp götürüyor..Uslup ve yazım tarzı çok güzel...Mesela son yayınladığı iki yazı çok huşuma gitti.Biri "Çocukluğumun Şehri" diğeri ise Kalbim Kum-Param adlı yazı...Özellikle kum-para adlı yazıda çok güzel örneklemeler mevcut...Bir yazar edasıyla yazmış.


Bence bütün yazılar bir şahaser.Hepsinin tek tek okumak gerekir.Ben kendime adıma okuyacağım.Sanki yeni bir kitaba başlamış gibi..Bunu hiç sıkılmadan yapacağımı düşünüyorum..Valla bu yazılardan çok güzel bir kitap olur aslında.Piyasada neler var gerçekten..Hatta ben kendisine bir tane yaptım:P:p



Evet böyle güzel içi dolu dolu blogları tanıtınca çok mutlu oluyorum.Zevk alıyorum gerçekten..Bu güzel blog için teşekkürle ediyoruz sevgili Nily'e.Ve bir blogger atasözü ile bitiriyoruz..

"Even amidst fierce flames, the golden lotus can be planted." Alevlerin ortasında bile nilüfer çiçeği yetiştirilebilir.
Sylvia Plath

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Sevgili Blog Editörü,

    Öncelikle bu güzel pazar sürprizi için daha sonrasında da bu kadar içten ve samimi tanıttığınız için teşekkür ederim. Sayenizde ilk kitabımda çıkmış oldu:P Hoşumada gitmedi değil, bir gün yazarsam kapak işi sizin:)

    Gazete, dergi, radyo derken kendinizi aşmışsınız gerçekten,ama hiçbiri değil maalesef. İş hayatımda rakamlarla uğraşıyorum, kelimelerle hasretimi de blogta gideriyorum. Artık olduğu kadar:)

    Tekrar teşekkür ederim, efeniimm...
    Sevgiler

  2. çok fazla seçenekte yoktu zaten:))yakalandııım muhasebeciyim evet ama arada hayatın muhasebesini de yapanlardan...

  3. Bu blogu her gördüğümde benim aklıma hoş kokular geliyor.Dolce Vİta diye bir parfüm var onu çağrıştırıyor.Görünen fotoğraf kendi fotoğrafı mı bilemiyorum ama çok da hoş bir bayan /eğer oysa.

    Nily in blogu kadar senin tanıtım yazın da çok keyifli olmuş.


Leave a Reply