22.8.08

Kırmızı Günlük

Yazan: Ukturk | 22.8.08 | Kategori: , |
Yazı: Kırmızı Günlük

3-4 gündür blog tanıtmıyordum.Başka işlerle uğraşıyordum.Bir önceki yazımızda gençlere bilinçlendirmeye dayalı didaktik bir çalışmaya imza atmıştım.Devamı gelecek.:D Şimdi özüme dönüp blog tanıtımına geçiyorum.Bugün size çok seveceğiniz bir blog tanıtacağım..

Blogun Adı: Kırmızı Günlük

Bugün çok değişik ruh halindeydim gün boyunca.Biraz duygu yüklü bir havam vardı.O yüzden Kırmızı Günlük hem sizler için hem de benim ruhuma hitap ettiği için biçilmiş kaftan:D:D

Kırmızı Günülüğü Blograzzi'ye kayıt tarihine bakaraktan blog işide yeni zannedebilirsiniz.Ama yaptığımız çalışmalar sonucunda elde ettğimiz bilgilere göre kendisi Milliyet Blog'ta da yazıyormuş.Mesela Milliyet Blogta ilk yazısını 17 Şubat 2007 tarihinde yazmış.Yani eski bu günlük:D

Kırmızı Günlüğü Blograzzi'de ilk gördğümde hemen beğenmiş hemen Fav +5 yapmıştım:D:D Ama fazlasıyla hak ediyordu bunu.Zaten birçok blogcuda benimle aynı düşünce de olduklarını gösterdiler gerek favori listelerine eklemeleriyle gerek yorumlarıyla.İsterseniz bir temaya göz atalım.

Kırmızı günlüğün teması bildiğiniz temalardan bir tanesi işte.Yani ben böyle bloglardan şöyle bir mesaj alıyorum..Yazılarım o kadar iyi ve kaliteli ki temaya ihtiyacım yok:D Gerçekten de öyle çok güzel yazılara sahip kendileri:P:p Ancak temada Cımbız ve Ayna bölümler mevcut.Gerçekten güzel düşünmüş sevgili Kırmızı Günlük..Daha önce böyle bir çalışmaya rastlamamıştım...

İçerik zaten süper bence.Böyle yazıları okurken başka dünyalara gidebilirisiniz.Yazılarda bence felsefik bir hava var.Ayrıyeten yazılarında kullandığı dil insanı sıkmıyor.Daha da kendine bağlıyor hatta..Bu tabi ki takdir edilesi bir durum.Şu anda arşivi fazla derin olmaması sizin için bir avantaj sayılabilir aslında.Daha çok şey kaybetmediniz.Bence bütün yazılarını tek tek okumanız gerekiyor.

Kırmızı Günlüğün daha sık bir şekilde güncellenmesi dileklerimi ileterek yazımızı bitiriyoruz...Sağlıcakla.

Birgün
Aklımın bileceği
Yüreğimin seveceği
Dilimin döneceği bir yerde
Olur musun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Ben daha favori bile yapmamamışım hatun-ul gulübü oysa hep takipçisiyim hayretki ne hayret.Akıl ve yürek yazısını iki üç defa okuyun bir daha öylesini okumanız zor.Tabii bloğun tüm yazılarınıda

  2. Beenmaya sevdiğim bir cadıdır..Yazıları harikadır,yazabilenler arasındadır,takibimdedir,sevilir sayılır...

  3. öncelikle daha yeni gördüğüm ve okuduğum için kusura bakmayın. ben kendimi yeteri kadar ayıpladım ama duruma göre siz de ayıplayabilirsiniz. ama iş güç çok yoğun o yüzden nolur çok yüklenmeyin olmaz mı :))

    çok teşekkür ederim. blog camiasında çok da eski bir geçmişe sahip olmayan biri olarak burada benim blogumu tanıtıyor olmanız çok mutlu etti beni. gerçekten benim için büyük bir onur bu :))

    tema konusunda birşey eklemek istiyorum sadece. teknik anlamda tam bir kara cahil olduğum ve hiçbirşeyden anlamadığım için var olan temalardan birini seçip üzerinde de ancak bu kadar oynayabildim. yoksa gerçekten de benim yazılarım çok güzel temaya ihtiyacım yok gibi bir mesajım yok olamaz da zaten çünkü buradaki bunca güzel yazıların arasında benimki içsel,içimdeki hayat ve dışımdaki bana dair karalamalar sadece. sağolsun buradan bir kaç arkadaşım teknik anlamda yardımcı olma teklifinde bulundu bana. ilerleyen günlerde belki temada falan değişiklik yapabilirim. tabi gelebilecek her türlü yardıma da açığım bilginize :))

    bu arada ayna, cımbız, umur ve dünya bölümlerinin (tabi profilimle bağlantılı olarak)dikkatinizi çekip hoşunuza gitmesine de çok sevindim...

    yaa kısaca sabah sabah çok sevindim ve şımardım ben yaaa çok sağoolunnn :))

  4. süper okunulası bir hatun :)

  5. Sunay Akın ın bu şiirini Kırmızı Günlük de görünce zaten ben coştum dalgalandım:)

    "na kadar aradıysam
    suyunda bulamadım tak'ları
    zaman denilen kuyunun
    yüzümde bu yüzden
    yalnızca tiklerini taşıyorum
    çocukluğumun...

    yarısını tuttum
    çocuk doktoru olmamı isteyen anneme
    hasta yatağında verdiğim sözün
    doktor olamadım ama çocuk kaldım

    iki çocuk rahatlıkla oturduğumuz kapı eşiğine
    kendi başıma zor sığıyorum bugün
    büyüdükçe insan yalnız mı kalıyor ne? "

    sevgilermle BlogMania ailesi,
    iyi pazarlar.


Leave a Reply