7.8.08

En Güzel Blogger Temaları 1

Yazan: Ukturk | 7.8.08 | Kategori: |
Yazı: En Güzel Blogger Temaları 1

Efendim bugün size ilginç bulduğum blogger temalarını paylaşacağım.Daha doğrusu her ruh haline sahip bloggerlarımıza yönelik olacak bu seçimlerimiz...Ortaya karşık..Herkes birşeyler bulabilcek yani:P:p İsterseniz başlayalım:P:p

1. İlk temamızın adı Colourise böyle siyah arka plan seven arkadaşlarımıza yönelik bir tema.Header değiştirilerek daha özgün hale geitirlebilir.Ama böyle de kullanılsa kötü değil..



Tema Download:
Tema Demo

2.İkinci temamızda bir defter bir kitap havası var.Değişik bir çalışma..Beğenenler olabilir..



Tema Download
Tema Demo

3.Bu temamızın ismi ise Charcoal.Gerçekten güzel bir tema.3 sütunlu.Kahverengi ayrı bir hava katmış sanki..



Tema Download
Tema Demo

4.Dördüncü temaya geldik..Bu temayı özellikle koydum.Böyle minimalist yaklaşımları olan arkadaşlarımıza göre olduğunu düşünüyorum.Güzel bir headerla harika işler çıkartır bu tema diye düşünüyorum...



Tema Download
Tema Demo

5.Bugün tanıtacağımız son temaya geldik.Bu temamızda yemek tarifi veren daha doğrusu yemek içmek ile ilgili bloglarımıza cuk oturur.Hiçbir değişikliğe de lüzum yok bence..Ya da olmadı headerını alıp kullanabilirler:P:p

Bence temanın tek eksiği biraz dar olması onuda siz html düzenleden genişleterek çözebilirsiniz:P:p



Tema Download
Tema Demo

Bir daha ki blogger tema seçimlerim ise bayan blogculara yöenlik olacak.Biraz böyle cicili bicili feminist yaklaşımlı temalar olacak bunlar:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Charcoal'ın hastasıyım her
    gördüğümde içim bir hoş oluyor :)

  2. bak bizim amanda coşmuş 125 tane şablon vermiş bazıları süperrr


    http://www.bloggerbuster.com/2008/08/125-more-excellent-blogger-templates.html?showComment=1218202380000#c7916148093622230759

  3. hehe ben yeni temalarımı değiştirdim bunları görmüştüm :D:D bir sürü de bulmuştum.. :) aralarında gerçekten güzeller var.. :)


Leave a Reply