13.8.08

Şehir Çöplüğü

Yazan: Ukturk | 13.8.08 | Kategori: , |
Yazı: Şehir Çöplüğü

Evet 3-4 gündür tanıtım yapmıyordum ben.Blogumuzun diğer yazarı Siminya Biyonik Kedi'yi tanıtmıştı.Şimdi sıra bende...Bugün size daha önce bir başka blogunu tanıttığımız bir blogcunun diğer blogunu tanıtacağız..Valla gözden kaçmayacak güzellikte bence..En büyük takipçisiyim.Bir süperstar edasıyla takip ediyorum blogu:D:D Bugünkü;

Blogun Adı: Şehir Çöplüğü

Böyle ismine bakıp ıyy çöplük mü diyenler olabilir.Ama bu çöplük başka çöplük.Bu çöplük Yejades'in çöplüğü..Yani kendisinin deyimiyle felsefik bir çöplük.:D Sevgili Yeşim'in blogunu yaklaşık 2 aydır takip ediyorum.Yazılarını okumaktan zevk alıyorum..Böyle yeni yazı postladığı zaman yorum yazmak için kendimi paralıyorum:P:p Anlayacağınız bu blog çöplük möplük ama güzel ve sevecen bir blog..Daha çok takipçisinin olması gerektiğini düşünüyorum...

Blogun önce temasına bakacağım..Valla Yeşim'in blogunda tema daha eskilerde daha farklıydı..Daha sonra yazla birlikte bir değişim havasına girdi.Ve en son olarak şu anki temasına kavuştu..Yejades bu temayı internetin derinliklerinden çıkarmış gerçekten:D:D Değişik bir tema..

Böyle sağda solda kalemler silgiler var..Böyle pervasızca saçılmış masanın üstüne.Masanın üstünde de ben diyeyim bir ajanda siz deyin bir not defteri var.İçinde degüzel bir günlük var:D:D Ama temanın sağdaki kaydırma çubuğu kendine has.Egzantrik yani:P:p Temanın geri kalanında fazla bir ekstra yok.Bildiğiniz widgetlar mevcut..İsterseniz içeriğe geçelim.

Valla tema ile alakalı bilgi verirken bir an önce bitse de şu içerikle alakalı yorumlarıma geçsem diye kendimi yedi bitirdim.Çünkü o kadar çok söyleyecek şey var ki.Belki de tarihimizin en uzun tanıtımı olabilir:D:D

Şimdi blogu başta o kadar övdük.Eee diyorsunuz ne yazıyor bu kız diye..Blogda Yeşim kısacası kendi günlüğünü kamuya açmış gibi birşey...Valla blogu takip ederseniz onunla birlikte heyecanlanıp sevinebilirsiniz.Mesela kendisi üniversite sınavında üstün bir başarı elde ettiğinde bende çok sevinmiştim..Umarım kazanır İstanbul'u Ankara'yı:D:D

Blogundaki yazılar çok sıcak ve içten...Birazda Yejades'in Türkiye'deki çoğu kızdan daha farklı olduğunu göreceksiniz yazılarından..Mesela Psikopat Ben adlı yazısında bunda ne kadar haklı olduğumu göreceksiniz.Biraz uçarı ve hayatdolu diyebiliriz.:D:D

Son olarak şundan bahsetmek istiyorum.Son zamanlarda Yeşim blogunda yeni bir çalışma yapmaya başladı...Kendi çabasıyla kolajlar yapmaya başladı.Valla ben arkası yarın bir dizi edasıyla bu kolajları takip ediyorum.Size de tavsiye ediyorum.Gerçekten çok güzel şeyler bunlar..Aslında yaptıklarının hepsini beğendim ama en çok şunu;



İşte bu kolaj çalışmasıyla birlikte bu blogun ne kadar sıcak ve güzel olduğunu anlamışsınızdır umarım..Bir blog tanıtımımız daha burda son buluyor..Herkese mutlu günler diliyorum:P:p

Son olarak bu kıza dikkat diyoruz.Başka birşey demiyoruz:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 2 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Oyy sarışın 19 yaşında bir fıstık bu, kolajlarınada bayıldım içim açıldı, aferim bu kıza :) of dido çalıyor acayip bir mutluluk kapladı beni

  2. teşekkür ederim... :) okurken gene gülümsemem tüm yanağımı kapladı :):) çok güzel olmuş valla :):) kolaj yapmaya devam et :) çok eğlenceli :):)
    mutlu kalın...


Leave a Reply