8.8.08

Chaotic Gönderiler

Yazan: Ukturk | 8.8.08 | Kategori: , |
Yazı: Chaotic Gönderiler

Efendim bir blog tanıtımı ile yine birlikteyiz..Saatlerimiz şu anda gecenin 3'ü...Bu saatlerde daha bir zinde oluyorum nedense..Çok zıt bir karakterim galiba...:P:p Öncelikle tanıtıma geçmeden önce şunu belirteyim Salı gününe kadar olmayacağım seyahattan dolayı..(En azından yazı yayınlayamacağım)Bu kısa hatırlatmadan sonra isteseniz değerli blogumuza geçelim..Bugünkü;

Blogun Adı: Chaotic Gönderiler



Blogun ismine bakmayın Chaotic olduğuna..Bildiğim kadarıyla Chaotic düzensiz,karışık demek..Başka birşeyse uyarın:P:p Ama blogumuz ismi gibi düzeniz değil gayet derli toplu iyi bir aile eğitimi almış bir blog:P:p Blog gibi blogun yazılarıda çok düzenli ve tertipli:P:p

Yaptığımız araştırmalara göre bu güzel blogun sahibinin adı Müjgan..Umarım ismiyle hitap etmemiz bir sorun teşkil etmez:D Evet Müjgan Hanım blogunda görüp geçirdiği olayları,beğendiği şeyleri,yüreğinden geçenleri daha doğrusu hayatın içinden olan birçok şeyi bizimle paylaşıyor...Bunu da çok güzel bir anlatımla yapıyor.

Böylece blogun farketmeden blogun içeriğine de girmiş olduk..Blogta girince zaten görecekseniz Okumadan gitmeyin diye bir bölüm var.Biz de dedik madem öyle bir okuyalım..:P:p Özellikle Son Sardunyalar ve Düşe Kalka Çarpan Yüreğim adlı yazılar gerçekten bir şahaser...Gerçkten çok özel bir kalemden çıktıkları belli..Süper..Valla bu iki yazı karşısında kelimeler kifayetsiz kalıyor..İşte Düşe Kalka Çarpar Yüreğim adlı yazıdan bir bölüm size;

"Lapa lapa kar yağıyordu Eskişehir’e… Ben Eskişehir’i ayaklarımın altına seren resimdeki binanın roofunda düşe kalka yürüyen insanları seyrediyordum. Kalbim düşe kalka çarpıyordu."

Bu yazının başlangış kısmı..Yazı gerçkten çok güzel bir durum hikayesi tadında...Bu güzel içerik kısmından sonra bir temaya değinelim..Bloga girdiğinizde hemen siz büyükçe bir header karşılayacak..Sanırsam 4-5 gün önce daha farklı bir header vardı...Ama hoş olmuş..Özgün olmuş..Kısacası çok güzel olmuş:P:p Hani blogumuzn ismi Chaotic Gönderiler ya..Header'da bir mektup'la buraya bir vurgu yapılmış...Valla çok hoşuma gitii..:P:p

Temanın en arka planında ise böyle koyu bir pembe ama böyle eflatuna kaçıyor tam ayırt edemedim:P:p..İşte böyle bir renkte arkaplan.Üzerinde belli belirsiz ingilizce yazılar mevcut..Yazıların altyapısında ise beyaz kullanılmış..Temanın geri kalan yerleri de bildiğiniz eklentiler..Sadece blogun en altıdan yer alan bir scoreboard tabelasında sevgili bloggerımızın resmi eşliğinde Ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim yazan bir uğurlama yazısı var..:D Unuttum söylemeyi burdan söyleyeyim..Müjgan hanım birçok yazısında kendi resmine yer veriyor...Böyle bir kitap kapağına benzer:P:p Yukarıda gördüğünüz resim gibi:P:p

Şunuda belirteyim kendisi bir Fransızca şarkı hayranı..Ben kendim şahsen yabancı bir Liseden mezunum..Acaba kendileri de benim gibi bir yabancı lisemizden mi mezun..Çok merak ettim doğrusu..Çünkü herkes dinlemez öyle Fransızca,İtalyanca şarkı..:P:p

Son olarak yazımızı blogger atasözü ile bitiyoruz.."Aşk bir gün kapıdan sessizce çıkıp gider ve siz bir gün hayretle bunu fark edersiniz."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. oğlunun; öğretmene vajinayı
    öğretmesine bayıldım :)

  2. Sürpriz oldu benim için bu tanıtım, hiç böyle birşey beklemiyordum. Bloguma girdiğimde ChaotiC Trafik'te Rize'den birisinin "blogeditörü.blogspot.com" yönlendirmesiyle bloguma ulaştığını görünce hemen tıkladım tabii ki :D Bu yorgunluğun üzerine bol köpüklü, orta şekerli bir türk kahvesi gibi geldi bu güzel tanıtım. Başta ukturk olmak üzere blogun tüm değerli yazarlarına çok teşekkür ediyorum. Onore oldum =D Bu arada tanıtımda araya sıkıştırılmış bir soruya da cevap vereyim hemen: Ben Üsküdar Burhan Felek Lisesi mezunuyum. Yani yabancı bir lisede eğitim görmedim ama çok garip ben ortaokuldan beri seviyorum Fransızca şarkıları... Ve şans işte eşimin de dil olarak Fransızca ağırlıklı bir okulda eğitim alıp bu dildeki şarkılara da düşkün ve ilgili olması bu tutkuyu daha da ateşledi. Bizim müthiş bir arşivimiz var. Şimdilerde de evde iki minik erkek büyüyor bu şarkılarla ;) Tekrar teşekkür ediyor, zaten başarılı olan blogunuza daha çok başarı diliyorum. Sevgilerimle... Bu arada Siminya, ben de senin yorumuna bayıldım =D

  3. Sevdiğim bir blog ve çok güzel tanıtım.Her iki blog sahiplerinede sevgiler:)

  4. Chaotic gönderileri uzun zamandır okuyorum ve gerçekten güzel bir blog.Bu tip tanıtımlarla zaten hakettiği değeri görüyor düşüncesindeyim.Takip etmenizi tavsiye ederim.

  5. "Acaba kendileri de benim gibi bir yabancı lisemizden mi mezun.."

    blog tanıtımı yaparız ama boşluk buldum mu kendimizi de araya sokuştururuz diyorsun yani sevgili Ukturk:)


Leave a Reply