13.8.08

Blograzzi'ye Erişim Engellendi.!

Yazan: Ukturk | 13.8.08 | Kategori: |
Yazı: Blograzzi'ye Erişim Engellendi.!

Evet yanlış duymadınız.Blograzzi'ye erişim engellendi..Ama bu kez saygıdeğer! DailyMotion,Youtube zamanında Wordpress'e erişimi engelleyen Telekominikasyon kurumu tarafından değil.Blograzzi sanırsam kendi kendi kendini engelledi.



Şu sıralar ki şu sıralar son 3-4 gündür oluyor..Blograzzi'ye erişebilmek Youtube'a girmekten daha zor.Çünkü ona proxy ile falan girebiliyorsunuz.Bugün bir ara düzelmişti.Blograzzi editörü hatta zahmet edip foruma cevap yazmış.Teknik sorunlardan dolayı sorunlar yaşadık.Ama çözüldü diye..Biz de çözüldü sanmıştık..Ama galiba hala devam ediyor.

Blograzzi yukardaki sekmede sürekli yükleniyor diyor.Bazende server is too busy diye bir uyarı alıyorusunuz.Heralde serverla alakalı bir sorunaları mevcut...Ya da başka birşey...Ben bu erişim sorununu şuna bağlıyorum;

Uzun zamandır biliyorsunuz ki Blograzzi kullanıcıları artık çıkın şu Beta'dan adam olun.Gerçekten yenilikler yapın.Foruma çeki düzen verin...Blogları daha sıkı denetime tabi tutun diye...Ama bunların hiçbirine kulak asılmıyordu.Blograzzi hıı ne? efendim birşey mi demiştiniz diyerek geçiştiriyordu:D:D

İşte bu yüzden sadık Blograzzi kullanıcılarının ahını almış olmalı ki böyle sorunlar yaşıyor.:D Hani atalarımız demiş ya "Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste" diye. Aslında böyle birşeyin olmasını bekliyordum...Blograzzi okyanusta unutulmuş bir gemiye benziyordu.Hem de kaptansız bir gemi..Terkedilmiş bir halde öyle bir ordan bir oraya savruluyordu..Umarım bu sorunlara bir an önce kalıcı bir çözüm bulabilirler.

Buraya tarihi de atıyorum.13.08.2008 20.48 Sonra demedi demeyin.Bence bu sorunların devamı gelecek..Çünkü yarının geleceği bugünden belli oluyor..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Sesimizin çıkmıyor olması seni takip etmediğimiz anlımına gelmesin.Çok daha iyi olucak ileride burası. çünkü gönül var sevgiler. Bizde faktettik blograzzi problemini.

  2. hihihi bende benim pc arıza verio sanıodum yauuu:)) zavallım format yedi ne alakaysa giremiom bi kaç yere die:))) çook sevindim duyunca ama artık çok geç:)

  3. desenize Allah bize bağışladı:) blograzziyi...


Leave a Reply