24.8.08

Blogger Themes For Ladies

Yazan: Ukturk | 24.8.08 | Kategori: |
Yazı: Blogger Themes For Ladies

Heyy Girls.What's Up? Themes are for you..I am Turk..Love Me Rock me:D:D

Evet dikkat ederseniz başlığı ingilizce yaptım.Google'a yazdım başlığı çok büyük bir eksiklik var.Bende değerlendireyim dedim.Belki bu sayede yabancı manita yaparız bir daha:D:D:D

Neyse konuyu dağıtmayalım.Daha önce seçtiğim blogger temalarını vermiştim burdan.Şimdi de bayan blogculara özel blogger temalarımızı yayınlayacağız.Bakalım beğencek misiniz?

1.İlk temamız sevimli mi sevimli adı Hello Kitty..Biraz çocuk ruhlu blogcularımız bu temayı seveceklerdir bence.:D



Tema Demo
Tema Download

2.Evet yine içinde pembe barındıran bir tema.Pembe kadın rengi zaten bence:D Temanın adı Feminina3...



Tema Demo
Tema Download

3.Bu temamız aslında ilk temamıza çok benziyor.Onun 3 kolonlu versiyonu diyebiliriz.Adı Cute.Gerçekten zarif ve hoş.Yine pembe:D



Tema Demo
Tema Download

4.Evet güzel bir tema..Hoş ve güzel..Değişik bir pembe tonu kullanılmış..Temanın adı PinkA3..



Tema Demo
Tema Download

5.Çok güzel bir tema gerçekten...Verdiğim temalar arasında belki de en güzeli.Temanın adı da kendi gibi güzel.D We heart Stuff.



Tema Demo
Tema Download

Evet ilk aşamada bu kadar..Daha çok var bunlardan..Follow me:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hello kitty yazısının yazmadığı yer kalmadı.pijamalardan tut mayolara çantalara saat kolye bilmem neye kadar...yani birşey güzel diye bukadar da suyu çıkarılır mı?sanırım bu da benim yurdum insanına mahsus bir özellik,çeşme akarken doldurayım mantığı yani:)

    temalar hoş,hello kitty i görünce aklıma geldi konudan bağımsız yazdım:) tema güzelliği çok göreceli bir konu.eminim bu temaları birazda uyarlama ile çok şık bir hale sokup kullanan / kullanacak arkadaşlarım vardır.

    sevgilerimle.

  2. ben şablon ararken 2. sini yapmaya calsmıstım becerememıstım..Ama 3 de fena değilmiş hanii(:
    beceriksizimmm yapamıyorum şablonuu

  3. Ben Pinka 3'ü çok beğendim. Benim şu anda kullandığım temama çok benziyor; renkler dışında... Sanırım bunu yakında kullanmaya başlayacağım. Pembeye dayanamıyorum ne yapayım? =) Bu arada ukturk son yazımda seni de sobeledim. Uğramıyorsun ki haberin olmuyor diye düşünüyorum :(

  4. Ona ne şüphe =))

  5. valla kızlar bana kızmayın ama pembe temalar bende boyun tiki yapıyor,beyaz,mavi ve siyah en ideal tema renkleri. Bunlarında rekleriyle oynansa belki adam olurlar en sondakini denemiş ve renklerini değiştirmiştim sırf o dal budak resmi için denemiştim harika gerçekten.

  6. çok şirinler.. hehe.. :)

  7. Bende siminya gibi pembeyle pek arası iyi olmayanlardanım..Sadece sonuncusu olabilir belki.Ama pembeyi sevenler için çok güzeller..teşekkür ettik efendim ..

  8. Bi'de yükleyebilsem.

  9. sorun ne nurhan ? indirdikten sonra açıp xml yazan dosyayı şablon yükleme bölümünden yüklemeyi denedin mi ?


Leave a Reply