19.8.08

Blogdan Para Kazanmanın Virajlı Yolları

Yazan: Ukturk | 19.8.08 | Kategori: |
Yazı: Blogdan Para Kazanmanın Virajlı Yolları

Saatlerimiz şu anda epey bir geç oldu.Sıkıldım dedim kendi kendime bir yazı yazayım bari diye:D:D Şimdi bir blog tanıtımı yerine arada sırada yaptığımız gibi böyle bilgilendirici,aydınlatıcı,ufkunuzu açacak blog info'ya yer verelim dedim..:D:D

Bugün blogtan para kazanmanın yolları var mı? Varsa nasıl yollar bunlar..Caiz mi bunu tartışacağız:D:D Evet efendim şimdi isterseniz blogtan nasıl para kazanılır bunları madddeler halinde açıklayalım.

1.Google Adsense

Evet bu yöntem en çok kullanılan yöntem olarak biliniyor.Bilmeyen yoktur heralde.Blogunuza kyduğunuz Google reklam kodlarıyla tıklama başına para kazanıyorusunuz.Tabiki bu öyle kolay olmuyor.Paranın banka hesabınıza yatması veya çek olarak elinize geçmesi için en az 100 doları görmeniz gerekiyor.

Bunun içinde sağlam bir içeriğinizin olması gerekiyor ve reklam yerleşimin çok iyi yapmanız gerekiyor. Peki siz aldınız mı diye sorarsanız.Sayısını benim bilmediğim bloglarım üzerinden şuana kadar 3 ödeme aldım.Tabiki bunlar küçük miktarlar olduğu için pekte bir önemi yok benim için:D:D

Bir de bunların türevleri var.İşte adnet,adtech diye ad ile başlayan birsürü firmanın reklam programları.Bunlara tenezzül etmemenizi tavsiye ediyorum.Google'dan güveniliri yoktur diye düşünüyorum.

2.Sponsorlar

İşte asıl büyük gelirleri bu reklamlardan elde edersiniz.Eğer blogunuz yeterli düzeyde iyiyse,içerik sağlamsa,tamamen özgün ise sizinle ilgilenenler olacaktır mutlaka.Tabi ki burda blogumuzun hiti çok iyi durumda olması gerekiyor veya yazı yazdığımız konu çok spesifik olmalıki o konuda reklam alamamız kolaylaşsın.

Mesela ben bir bloguma koymuştum sağ tarafa Sponsor OL yazan bir bölüm.Böyle bir en az 2-3 ay durdu.Sonra baktım arayan soran yok.Kaldırdım.Birazda bu sponsor işi bloglar için çok zor bir olay.Daha çok alexa verilerine bakarak verdiklerini düşünüyorum.Belli bir dereceye girmek gerekiyor veye iyi bağlantılarınız olması gerekiyor bence.

3.Paypal ve Donate Butonu İle

Belki bu bahsedeceğimiz olay birçoğunuza yabancı gelebilir.Hıı o da ne ki gibisinden:D:D .Şimdi paypal demek şu demek:D Paypal.com sitesi üzerinden bir hesap açıyorsunuz.Buna bir nevi online banka diyebiliriz.Çalışma sistemi ise şöyle.Blogunuza koyduğunuz Paypal butonu ile blogunuzda yazdığınız yazıları bir nevi satlığa çıkarmış oluyorsunuz.Ve birileri bunları tıklayarak satın almış oluyor veya bunun gibi birşey.Önemli olan sonuç.Para kazanıyorsunuz yani::D:D

Bu kazandığınız paraları nakite çeviremiyorsunuz.Öylece kalıyor hesabınızda:D:D Bir işe yaramıyor.Şekil olsun diye koyuyoruz anlayacağınız:D:D Şaka şaka:D Online alışverişte ebay da kullanabiliyorsunuz tabiki.:P:p

Donate butonu ile de bildiğiniz üzere Donate demek bağışlamak anlamına geliyor.Yani böyle hayırsever vatandaşlarımız,paşa torunu abilerimiz aa bak bu kız/oğlan çocuğu :D ne kadar güzel yazıyor.Allah iyiliğini versin diyerekten size gönüllerinden ne koparsa bağışlıyorlar.3-5 kuruş işte.

Ama malesef bu yukarda ballandıra ballandıra anlattığım iki sistemde Türkiye'de pek yaygın değil.Böyle nadir blogta görürsünüz.Neden mi? Nedeni çok basit kim bizde bağış yapacak allahın blogcusuna:D:D Adam karnını zor douyuruyor bide seni mi doyursun:D:D

4.Link Satma

İşte geldik zurnanın zırt dediği yere.Birçok blogcu arkadaşımızda görebilirsin.Burdan isim vermiyorum:D:D Bu blogcu arkadaşlarımız bu blog denilen olaya bizden biraz daha önce başlamış kişiler.Haliyle eski olmanın avantajıyla böyle piyasadaki heryerden link almışlar vermişler:D:D Bu sayede de Pagerank değerleri almış başını gitmiş.

Eee pagerank yükselince ne oluyor.Alın size bir gelir kapısı.R10 gibi webmaster forumlarında işte nakliyatçı,halı yıkamacı,böcek ilaçlama gibisinden firmalar Google'da daha yukarı çıkalım.Pr miz artsın diyerekten linklerini bu muhteşem!? bloglara koymak için belli bir miktar parayı gözden çıkarıyorlar.Hem de trink.Ama bana gelsinler ben kredi kartına taksit yaparım:P:p Hem de vade farksız:D

Bu sayede de sevgili muhteşem? bloggerlarımız adsense falan uğraşmayayıp kolay yoldan paranın gözüne vuruyorlar.Ama ben bu yolu pek etik bulmuyorum.Burdan onları kınıyorum.:D:D Sizde kınayın:D:D

Valla çok uzun oldu be.:D İşin ucunda para olunca tabi.Böyle mevzular uzayıp gidiyor.Neyse hadi bana iyi sabahlar:P:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. harika anlatmışsın ya sanki tıkanmış bacam açıldı gibin oldum :) donate ve paybalı anlatmıştım bende ama en sonuncuyu bilmiyordum vayy demek bana linklerini koymak için para verecekler ??? içim bir acayip oldu büyümek istiyorum kocaman bir blogcu olup bloğumu link madenine çevirecem aha yazıyorum tam parnağını koyduğun yere.Playlistinde aniden "Delul"e başlayınca zıpladım yav :P

  2. O link satma işi iyi gelir getiri yüksek pr sitelere ama eğer şikayet edilirse google anında düşürüyor pagerank i. Yani etik mi değil mi karar veremedim ama tehlikeli biraz, bence en iyisi sponsor bulmak bunun için de belli bir konuda yazmak avantaj sağlıyor.

  3. bu işten sen kazanıyorsun onu söyle sen bize :))

  4. paranın gözü çıksın :D :P

  5. Bence en güzeli helalinden kazanmak:)


Leave a Reply