10.8.08

Biyonik kedi "dikkat kedi var"

Yazan: Siminya s. | 10.8.08 | Kategori: , , |
Yazı: Biyonik kedi "dikkat kedi var"

Aşağıya taptazecik bir post atmış ama malum bu bloğun sahibi Ukturk yanına çıttır sekreterinide alıp İngiltere'ye gitti.Bende o yokken bloğun dekorasyonunu değiştireyim, şu resmi öteki duvara asayım, dingoya ahır inşa edeyim diye düşündüm.Hoş gittiği yer mozambik değil caaanım biritanya; teknolojinin ve obezitenin tavan yaptığı memleket.

Tamam ellemiycem patron korkma (şimdilik) Hp bilmem kaç gh, kaç tz leptopununun başında, eteklerin pardon pantolonların tutuşmasın.Olağan beklentiye cevap,bir blog tanıtımı yapmak istiyorum.

Bloğun adı *BİYONİKKEDİ* devamı da "hayat kısa iyi yaşa" Biyonikkedi bir yıl önce bir Haziran günü açmış bloğunu, öncesinde ekşi sözlükte yazıyormuş hala yazıyor mu bilmiyorum.İddialı, çılgın,müthiş espirili ve her masum türk gencinin kaldıramayacağı argo cümleler kuran biyonikkedi, felsefesini bloğun header kısmında şöyle özetliyor.

"Uysal ama çılgın bir kediyim.Her an yırtıcı bir pantere dönüşebilirim.Kafamın tasını attırmasınlar yeter.Karışan,bulaşan,sataşanlara uyuz olurum.Herkes kendi bildiği doğrularıyla kendi hayatını yaşasın gitsin.Daha ne! Ve hatta sana ne! Yaşayacaksan adam gibi yaşa! Zaten hayat çok kısa!"

Bloğun teması en klasik blogger temalarından biri ve tahminimce en çok kullanılanı ama hepimizin gayet farkında olduğu gibi blog demek tema, pırıltı, şatafat, amanda aman demek değil, yazı demektir.Orjinal, doğal, içten, dıştan, her ne olursa olsun yazı.İşte biyonikkedi'de de bu var orjinallik ve doğallık.Eminimki onu çok önceden herkes tanıyordu ben malesef geç tanıdım hatta son 3 yazısında karşıma çıktı,tarzına bayıldım.Argo kültürüne ezelden, dedem muhittin maymunken bile hastaydım

Biyonikkedi'nin özgün bloğunda özgün etiketleri var.

-arkadaş canlısı biyo
-biyonun ebesi sobesi
-biyo internet dedektifi
-biyo kafa yoruyor
-bahtsız biyo


Diye uzayıp gidiyor.Biyonikkedinin bloğuna gidipte "ay nalann ne güzelmiş bu yazı, hemen yorum yazayım" derseniz, üzgünüz ailecenk.Çünkü biyo yazılarını yoruma kapalı tutuyor.Biyonikkedi'nin bloğunu eğer argo kelimelerden rahatsız olmuyorsanız sizde benim kadar severek okursunuz.

Son olarak biyo'nun bloğundaki yazıların çalınması ile alakalı bitirim uyarısını yazalım.

Bu blogda yayınlanan tüm yazılar BİYONİKKEDİ'ye aittir.İzin almadan tamamını veya bir bölümünü yayınlayan,kopyalan,çoğaltan,üçüncü şahıs ve kuruluşlara veren,amacı dışında kullanan öküzler olursa oyarım! Burada rezil eder eşekten düşmüşten beter hale getiririm! Yazılarımı kullanmak isteyenler önce mail ile izin isteyip,mutlaka kaynak göstermek ve link vermek zorundadılar! Yapmayan davar olmasın bak! Çaktım mı amele sümüü gibi yapıştırakorum duvara öküzü! Demedi demeyin! Akıllı olun!

haksız mı ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 9 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Beğendiğine sevindim sen yoksun diye şey etmiştim maşallah
    kaç tane gözün var
    ferfecir okuyorlar :)Sarışınmış
    hep aynı masal :))

  2. hıncal uluç dedi ki...

    siminyaa istifaa!
    siminyaaa isstiifaa!

    Ukturk'ün tanıtımı nerrdeeee seninkisi nerdeee... paso kopi peyst yapmışın da sonra bize tanıtım yaptık diye yutturmaya çalışıyon.. bionik bile düzeltemez bu postu...

    siminyaa is-ti-faaaa!!!

  3. alla alla sağanee büdütörüm
    okeyledi o beğendiken sonra
    hıncalı gelse vın yani :)

  4. patron yok ya msn e çevirmişsiniz burayı :)

    kopi mopi olsun gayet güzel anlatmışsın,tanıtmışsın,daha ne yazıcan.zaten yoruma kapalı bir blog olduğu için fazla da yorum yapmamak gerekli :)

    sevgilerimle siminya.

  5. Hülya çokk teşekürler, nesini beğenmediki ? hıncal değil mi işte uyuzluk onun dna molekülü :) sevgiler hülya teşekürler desteğin için, yaşasın kadın dayanışması :Q

  6. Adsız dedi ki...

    küfür kıyamet korkunç bir blog bu ve her dalga geçtiği malzemeyi kendi kullanmaktan çekinmemiş.yer vermeniz ve hatta okunması tuhaf.

    derin

  7. son kısma bayıldım... :) öküzlere dikkat :D :P

  8. Sevgili Siminya
    Mail attım ama burdan da teşekkür edeyim dedim ;)
    Egom egom güzel egom.
    Müziklerde süpeeeeer
    tam gaza geldim yipppiiuuuuu:)))

    Sevgili Derin,
    okumazsın olur biter.Bu kadar kasma kendini.Heyyy hem senin blogun varsa adresini versene lüfen.Korkunç değildir belki ha:)

    Herkese sevgiler
    (Ve ibo gibi) saygı duyuyorum
    hahhahhaahhaaaaa

  9. bionik teşekürlerin alındı :) farklısın,sensin ve okudukça okunulasısın (sısın sısın)

    Derin..blog yazmak bana göre bir demokrasi hareketidir, kimseye borcun olmaz, kimse sana borçlanmaz,kimseye yalakalık yapmana gerek yoktur, kimseyi zorla getirmezsin, okumazsın ,takmazsın.Dünya blog yazarken tam değerini bulur, beş para dahi etmez...Korkunç olan bunlar değil bunlara tahammül edemeyenlerdir, tahammüllü ol ki tahammül edilesin


Leave a Reply