7.8.08

Bayan Blogcular mı Daha İyi , Erkek Blogcular mı?

Yazan: Ukturk | 7.8.08 | Kategori: |
Yazı: Bayan Blogcular mı Daha İyi , Erkek Blogcular mı?


Evet bugünlerde değişik konu başlılarına değiniyoruz..En son Perez Hilton'u tanıtmıştık biliyorsunuz...Bu tanıtımdan sonra Perez beni aradı bir teşekkür bir iltifat anlatamam size:P:p Neyse kendimi övmeyi pek sevmem o yüzden konumuza geçiyoruz..Geçmeden önce bir hatırlatma yapayım dünyanın en güçlü 50 blogcusunu vereceğiz yakında.The Guardian'a göre.Onun tercümesini yapıyorum..Başka yerde yok anlayacağınız:P:p

Evet bu kısa girişten:P sonra konumuza geçelim.Bugün kadın blogcular mı daha iyi yoksa erkek blogcular mı? Valla bu konu çok çetrefilli bir konu biliyorusunuz.Birkere göreceli birşey.O yüzden ben kendi görüşlerimi ileteceğim size.Sizde görüşlerinizi yorumlar vasıtasıyla bizden esirgemeyin.Konuşan Türkiye:P:p

Bence en iyi blogcular bayanlar oluyor..Daha doğrusu en sıcak en cana yakın bloglar bayanların blogları..Valla şöyle bir bloglara baktım..Hep bayan bloglarını takip ediyorum...Böyle yazılarıyla beni daha çok çekiyorlar.Bir de dah aktifler erkek blogculara göre..Erkek blogcu kardeşlerimiz genelde teknoloji,haber,siyaset gibi şeylerle meşgul olduklarından bende böyle bloglardan pek hazetmiyorum.işim düşerse ziyaret ediyorum sadece..Onlarda bir elin parmaklarını geçmez..

Türkiye'de biliyorusunuz birsürü blogcu var.Mesela şuanda işte efendim en iyi blogcu olarak lanse edilen isimlere bakın hepsi bu işin eskilerinden.Yani iyi olmaları onların eskiliklerinde kaynaklanıyor bence.Ben kişisel olarak erkek eski blogculardan en çok Selçuk Hoca'yı beğeniyorum...Bir de arasıra Wolkanca'ya konuk oluyorum..Böyle tarzları,usluplarını çok seviyorum..Yeni değil ama o kadarda eski olmayan blogculardanda Cevval Portakal,Buz Cevheri,Deli Profesör...Haa şunlarıda unutmayayım...Birara çok giriyordum şimdi çok az Beyn'i de okumaya çalışıyorum.Ama onun hayat hikayesi bölümüne gıcık oluyorum.Ama gerikalan yazıları okunmaya değer bence:P:p

Gelelelim bayan blogcularımıza.Valla bayan blogcular baştada dediğim gibi daha sıcakanlılar...Mesela ben bloglara girip yorum yazmayı çok severim..Bayan arkadaşlarımız blogunda sanki kendi blogumdaymışım gibi rahat oluyorum nedense.Acaba bu normal bir duygu mu bilmiyorum.Eğer öle değilse söyleyin psikologa gideyim.Yakınımın biri psikolog:P:p Bayanların yazıları böyle daha hayatın içinden,daha sevecen daha hayat dolu yazılar.

Şöyle bir favori blog listeme bir göz attım böyle sayıyorum kaçı bayan diye..7 bayan blogcu 3 erkek blogcu çıktı...İsterseniz en çok takip ettğim bayan blogcuları vereyim.Valla en çok sevgili Siminya'nın ortağımın blogunu takip ediyorum.Bitin yazılara ilk yorumları her zaman ben yazmışımdır.O derece yani:P:p müptelası oldum:P:p Ona yurtdışından hediye getireceğim..Aramızda..:P:p Daha sonra NilayLand'i çok takip ediyorum.O da çok sıcak..Bu ilk iki bloga yorumlarımla da katılıyorum.Hatta Nilay'ın yazılarına da ilk yorumları ben yaparım..Takip ettiğim blogun yakasını bırakmam yani:P:p

İşte Pucca'yı takip ederim.Bir genç kız romanı edasıyla.Arzu's Cave'i,efendime söyleyeyim Hülya'da Buluşalım,Saklı Defter,La Dolce Vita,Aydan Atlayan Kedi,Chaotic Gönderiler,Bety Puf puf...diye gidiyor...Hayatım boyunca bayanlarla daha iyi ilişki kurmuşumdur..Blogtada böyle gidiyor valla.:D:D

Sonuç olarak bence bayan blogcular daha sıcakanlı oluyor erkeklere göre.Bu da bence bayanlar daha iyi erkeklerden.Peik yaz sizce??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 11 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Blogcuları bay bayan diye ayırmak bana pek doğru gelmiyor yada ben bu konu ile ilgilenmiyorum desem daha mantıklı.İnanın ben okuduğum pek çok blog arkadaşımın cinsiyetini blog konsepti yada yazıların içeriğinden anlamışımdır.Bayanlar daha duygusal,nazik ve kibar yaklaşıyorlar olaylara genelleme yaparsak ama erkekler daha bir paldır küldürler.Bu yazıyı bir bayan da okur ona göre yazayım diye düşünceleri asla olamaz.Olmalı mı o da tartışılır tabi.Sonuçta burası benim blogum der ve olay biter.Bakış açısıyla alakalı bu durum...Hangi tarafın daha iyi olduğunu ancak sekmelere ayırarak gruplandırarak tartışmaya açabiliriz.Gerçi sen sıcakkanlı olmaktan bahsediyorsun anladığım kadarıyla,iyi olmaktan değil.Sıcak kanlı olmak iyi ilişkiler kurmaksa evet bayanlar bu konuda iyi ama erkekler de araştırma,sunma,olayları analiz etme ve yorumlama konusunda daha iyiler...

    İzmir den selamlar...

  2. haha... doktor tanıyorum adresi vereyim mi? :P Şaka yapıyorum tabiki de :)....
    bence bayanlar daha özene bözene yapıyor işi. Ben bir bayan blogcu olaraktan yazı koyarken görselliği de seviyorum. Sayfama tıklandığında, tıklayan kişinin merak etmesini isterim görünümünden. Değişik resimler ve temalar her zaman hoşuma gider. Ama iyi olup olmamak bununla yetmez, iyi bir malzeme, karşı tarafa aktarma yapma... Hepsi bir olunca işte güzel bir blog ortaya çıkar. Ha benimkisi nasıldır bilemem, bunu genel olarak diyorum. Yalnuş anlaşılmasın :D

    Mutlu kalın... :)

  3. Yurtdışından hediye getirecek bana evet :) yanlız o çok büyük nasıl taşıyacaksın, nereye koyacaksın bilmiyorum üstelik boyası akabilir, cam kaplamaları kırılabilir, göstergeleri bozulup, süngerli bölümleri ıslanabilir dikkatli olmalısın :)) Patronum erol kösem bana kalırsa kadınlar daha iyi yazıyor, kendilerini kasmıyorlar.. erkeklerde mesela Türkiye'nin en çok okunan ilk 500 bloğuna girme yarışı var, bunun içinde ahkam kesmeleri, yenilikleri bulup çıkarmaları,kurtlar vadisinde dişli olmaları icab ediyor ee buda çok zor kasıyo adamları sende gireceksin allah izin verirse, babam bıyığını keserse inşallah :)

  4. @Hülya aslında dediklerine katılıyorum.Ama düşündüklerimin hepsini yazıya dökememişim.

    Şu cümlene katılıyorum. Bayanlar bu konuda iyi ama erkekler de araştırma,sunma,olayları analiz etme ve yorumlama konusunda daha iyiler..."

    İstanbul'dan Selam sana:P:p

  5. ve alekümselam Ukturk:)

  6. burdan oyumu bayanlara gönderyrm :) çalşp çabalyorlar, biizim gibi kahve sohbeti yapmyrlar :D

  7. Ben okuduğum bloglarda böyle bir ayrım yapmıyorum. Çok da önemli gelmiyor aslını istersen. Kadınlardan çok çok iyi yazanlar var ve erkeklerden de öyle. Ve farklı yaklaşımları okumak, değişik bakış açılarını görmek hoşuma gidiyor. Kimi beni güldürüyor, kimi hüzünlü bir haz veriyor kimi ise daha önce hiç aklıma gelmemiş şeyleri düşündürtüyor. Benim kıstasım sadece ilgimi çekip çekmemesi galiba :)

  8. Ben de ilk blog ziyaretimse eğer yazılan yazılardan, seçilen kelimelerden, kurulan cümlelerden tutunda noktalama işaretlerinin kullanımına kadar o blogun bir "sahibi" mi yoksa "sahibesi" mi olduğunda genelde yanılmıyorum. Fakat içimizde Kürşat Başar misali yazan erkek blogcular var ki -işte beni yanıltanlar- yazılarını okumaktan büyük keyif alıyorum ve her defasında şaşırıyorum. Ayrıca espri yeteneği güçlü, kaliteli mizah üreten, içinden geldiği gibi yazan, yeren, kızan, laf sokan bloglar da hoşuma gidiyor. Hiç cinsiyet ayırmadan takip ediyorum bu tür blogları. Hemcinslerimin kimi zaman cesaretlerini, kimi zaman iç dünyalarını olduğu gibi dile getirmelerini, kimi zaman anne yüreklerini, kimi zaman kırmızı noktalı duygularını, kimi zaman küçük bir kız misali en masum hislerini saklamadan, örtmeden yazmalarını takdir ediyorum. Yapmacık, sırf yazmış olmak için yazan bloglar kolaylıkla ayırt edilebiliyor zaten. Herşeyden önce samimiyet ve dürüstlük + düş gücü zenginliği. Kadın-erkek fark etmez.

  9. Artificial dedi ki...

    kadın erkek anlamam kardeşşş..

    Bir ben varım bir de diğerlerii !!

  10. cozelti dedi ki...

    yaa bn katılıorm bnde siminya,pucca, zordyakta bokulyla oynayanı sefiorm :) bide bn blogdan yazamıorm yorum parolayı kabul etmioo bn cozelti

  11. Blog sahiplerini bay/bayan diye ayırmak her ne kadar doğru olmasa da ben de daha ilk girişte sahibinin cinsiyeti konusunda yanılmayanlardanım.. Bayan blogcuların beylere göre daha sıcak görünmelerinin sebebini normal hayatta da bayanların erkeklere nazaran duygularını daha kolay ifade edebilmeleri, daha içten ifadeler kullanmaları ve sadece 'karizma yapmak' için değil içinden geldiği için söylemeleri/yazmalarına bağlıyorum..=)


Leave a Reply