19.8.08

029ur "cumhurbaşkanın gelsin"

Yazan: Siminya s. | 19.8.08 | Kategori: , , |
Yazı: 029ur "cumhurbaşkanın gelsin"

Canım gecenin bu vakti aniden 029ur'ü tanıtmak istedi. Her gece belli saatlerimi geçirdiğim bir blog orası, o kadar dolu, o kadar doluki bitirmem için bir kaç ay okumam gerektiğini biliyorum.Böyle orjinal ve deli bloglara büyük hayranlık besliyorum, kendimden diksiniyorum.Bloğun yazarının adı Özgür; zaten "029ur" dikkatli bakıldığında özgür olarak okunuyor.Bloğunun şu anki adı ise "cumhurbaşkanın gelsin"

Sosyomat: 029ur efsanesini bilen azdır
Eksi sözlük: Özgün yazılarıyla hem düşündürüp, hem güldüren deli dolu yazar
Wolkanca: Şimdi nasıl yazsamki bunu ? bu adam manyak yazar öyle böyle değil

029ur'ün bloğuna bakmadan önce sizi bir kaç konuda uyarmam gerekli.Kesinlikle normal bir blog beklemeyin yani sağında solunda adresler, kategoriler, ben kimim, sen kimsin, sayaç, sayamaç hatta hatta normal yazıda beklemeyin, yorum mu ? güldürme beni. Bizim yazdığımız türden yazı alanı yok ! Bildiğimiz windows notped'e yazılmış gibi duran ve hala birşeyler yazılabilirmiş hissi veren bir teması var. Kocaman bloğun sağına yaslanmış notpedler sizi kelime üstadının dünyasına çekiyor.Bloğun büyük bölümü simsiyah bir arka plan üstüne bir çift convers ayakkabı.Bu benim için birşey ifade etmiyor ben o eşsiz arşivinin hastasıyım.Arşiv bölümü 029ur'ün zekası hakkında ilk ipucu, ilginçliği bozmamak için buraya yazmıyorum.

İlk başta iddia ediyorum hiç beğenmeyeceksiniz, gözünüze tuhaf görünecek, bu ne !! diyeceksiniz ama yazılarını arşivden seçip, altta A'dan Z'ye sıralanmış harfleri tıklaya tıklaya okudukça ne kadar sıradışı bir blog olduğunu anlayacaksınız.Bu yüzden önyargılı olmayın farklıyı keşfedin. Hazırsanız tıklayın 029ur

Rastgele bir yazı arayım dedim seçim yapamadım bu şiiri karşıma çıktı, bayıldım gene.

tamam, şimdi bir durun bakalım.
çocuklar siz durmayın, devam edin.
orta yaşlılardan güzel olanları ben seçeceğim.
yaşlılara yer.
bebelere balon.
tamam şimdi, bir durun bakalım.
gençler ikiye ayrılsın.
ikinci kısımdakiler devam edebilir.
birinci kısımdakiler ikinci kısımdakilerin tersini yapsın.
tamam şimdi bir, durun bakalım.
küçük beyinliler sola.
büyük beyinliler sağa.
koşun koşun koşun.
beyni olmayanlar ortada kalsın.
tamam şimdi bir durun, bakalım.
şimdiye kadar hiç ikiye ayrılmayanlar bir adım öne çıksın.
rotring kalemi olanlar, gel gel.
hem beyinsiz hem rotring kalemi olanlar, sallanın.
sallanın sallanın sallanın.
allah'a inananlar parmak kaldırsın.
ortada kalanlar kaldırmasın.
büyük beyinli çocuklara ice tea.
rotringinin içine inanmayan parmakları sığanlar, dışarı!
kezbanlar, dışarı dışarı!
konfeksiyoncu kızlar, dışarı dışarı dışarı!
tamam şimdi bir durun bakalım.


Bloğun en dibindeki o çarpıcı sözle tanıtımı bitirmek istiyorum....

"dibini görmeyen kahraman olamaz."
osvaldo nartallo,1991

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 2 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Böylece hayranlığımın tavan yaptığı bloğu herkese ilan etmiş oldum.Belki tanımayanlar vardır tıpkı benimde kısa süre öncesine kadar tanımadığım gibi.Tanısın kopy paste dünyası böyle orjinal adamları.Evet şiiri az önce okudum müthiş, hergün yeni birşey keşfediyorum orada.

  2. zevkler tartışılır ama bazıları da ortaktır ,özgür'ün blogu gibi.

    teşekkürler siminya.


Leave a Reply