25.7.08

ZihinCell : Serbest Düşünüm & Taşınım Ortamsalı

Yazan: Ukturk | 25.7.08 | Kategori: , |
Yazı: ZihinCell : Serbest Düşünüm & Taşınım Ortamsalı

Bugün yine ailenizin blogu olarak karşınızdayız...Bugünkü programımız dolu dolu olacak.Bugün klavye'de ukturk ,solist olarak yine ukturk:P .Tek kişilik gösterimize hazırsanız takın kemerlerinizi yine uzun bir tanıtım olacak.Bugün tanıtacağımız blogun size yeni yaklaşımlar kazandıracağından eminim.En azından öyle umuyorum:P Bugünkü;

Blogun Adı: ZihinCell

Evet blogun ismi daha önce bu bloga girmeyenlere böyle Cell-o çağrışımı yaptırabilir.Bir zamanlar bana yaptırmıştı.Bu yüzden inatla girmemiştim. Ciddiyetinden şüphe etmiştim:P:P Ama daha sonra dedim kendime bu kadar insan bu blogu seviyorsa birşey vardır deedim.Bir gayret girdim ve beni düşlerimdekinden çok daha başka bir blog karşıladı...O yüzden benim gibi önyargılı bir yaratıksanız:P atın onları.Çünkü ZihinCell daha fazlasını hakediyor.

Blogun herzaman ki gibi temasına bakacağız.Öncelikle blogun headerına bir göz atalım.Header'a her bakan biraz duygusal,ruh sahibi:D bir insan farklı anlamlar çıkarabilir ve başka dünyalara bir yolculuk başlatabilir.Eğer birde efkarlıysanız u yolculuğun sınırları çok uzayabiliyor.Aanlayacağınız tek bir headerla bile size bir beyin fırtınası yaşatabiliyor bu adam.:D Bir bakıma neyi çok istiyorsanız onu görüyorsunuz.Ahh yine efkarlandım:D Günün büyük bir bölümü böyle geçiyor zaten:P (Burada Tekirdağ'da yok ki:P)

İsterseniz bu ağaçtan kurtulalım.Geri kalan tema da ise pek fazla bir ayrıntı yok.Bildiğiniz varyasyonlar var işte.Ama background'a seçilen gri renk ayrı bir asalet ve ciddiyet katmış sanki bloga.Gri herzaman bende öyle bir his uyandırmıştır.Blogun ağacına:D ve temasına bukadar değindikten sonra içeriğe bir atlayalım.

Blogtaki çoğu yazı bir hayli uzun. Çoğu tembel blogger gözlerimin önünde canlanıyor şimdi.Üff kim okuyacak şimdi bunları diye hayıflanan.Hayır, postlar uzun ancak okurken sizi sıkmıyor.Akıcılığından hiçbirşey kaybetmemiş.Tam aksine okudukça okuyasanız geliyor.Çünkü nitelikli şeyler bunlar.Yazıları sanki bir Prof.Psikolog yazıyor.Yazıların hepsi eğlenceli yazılıar.Birde arada yaptığı kelime oyunlarıyla zeka dolu bir mizahla bunu dengelemesini de biliyor.Ama genelde size mutlu,güzel dakikalar geçirtiyor ZihinCell. En önemlisi de bu zaten. Dün ilk kez yaptığı birşeyi ZihinCell'in blogunda da denemeyi düşünüyorum.Yazıların 1 veya ikisini bir inceleyelim.Bu sayade size bir fikir vermiş oluruz blog hakkında.

Valla blogta sadece son 10 yazıya ulaşabildim.Daha önceki yazılara yani arşive ulaşamadım(bulamadım):D Neyse,elimizdekileri değerlendirdik bizde:D Mesela ZihinCell Ahenkle Dans adlı yazısında eşamlamlı, benzer sesli kelimelerle birkaç cümle kurmuş.Biri hariç hepsi kendi eseri.Valla bende böyle şeyleri çok seviyorum.Çok güzel şeyler ortaya çıkarmış...Bu gibi birşeyi herkes yapamaz.Ama ZihinCell burda bir zeka gösterisi yapmış.Tebrikler:p:p Birkaç örnek verelim mesela;
(Uyarı;Bunları söylerken yanınızda akrabanız olamamasına dikkat ediniz-ZihinCell):P:P

# Yara bere içinde kalan bordo bereli habire birini paralıyodu
# Devrik kral devrin en yüksek devirli merdaneli çamaşır makinesini devretti
# İş-aş-eş aşığı eşimin eşşeklik eşiği evlere şenlik
# Kepenk indiren saçları kepekli kekeme esnaf kepek ekmeği kemirir
# Ekmekle yemek yemek emek ister...

Bir de Cilalı Kariyer Devri adlı yazısı ilgimi çeken yazılarında biriydi.Cilalı kariyeri farklı bir dille dile getirmiş ZihinCell (Aaa bende yaptım azcıkta olsa farklı bir dille dile getirmek dile kolay gelir diye uzatılabilir:D:D)Araya parantez girdi neyse işte bunuda okuyun:D.D

Efendim bu blog diğer bloglardan biraz ayrılyor.Biraz farklı,marjinal.O yüzden ZihinCell'e hakettiği marjinal yeri ona verin.Herbir listenize ekleyin..Yoksa benim efkarım sizide gelir bulur:P:P

Yazımızı yine bir blogger atasözü ile değiil de bir diyalogla bitiriyoruz.Alın size bir şahaser daha:D Bu diyalağun sadece bir kısmı geri kalanı için açın okuyun sevgili bloggerlar:D:D

- Su gibi aziz ol evladım..
- Amca ’su’ bir Aziz değildir, benim bildiğim St. Patrick, St. Valentine, Pavlus, Pavlov’un köpekleri fln var aziz olarak. Saint Su hiç duymadım şimdiye kadar.
- Aziz burada yüce manasında.. Senin Türkçen kaç?
- Hııı …. İyi de su yüce de değildir ki.. elinin kiridir.. bizim universal çözücü ne zaman yükseldi kariyerinde? Olsa olsa pazarlama taktiğidir bunlar…damacanacıların şeysi… Buzzword for water = Aziz olmasın ?
- Konuyu çekiştirme evladım. Su olmasa napardık?
- Su olmasa biz de olmazdık dimi?! Peki niye Mars’ta su bulunursa canlı da bulacaklarını zanıyolar? Susuz yaz gibi susuz yaşam formları da gelişebilir pekala.
- Herşeyi çok bildiğini sanıyorsun değil mi?
- E yani, az bildiğimi söylesem yalan olur.. Bu yüzden burada değilmiyim ztn. Benim gibi kalifiye tapınakçı nerden bulacaksınız? İşveren olarak asıl siz bana muhtaçsınız. Emekçiyim, özgürlük mahkumuyum, sloganların hastasıyım..!

****Düzeltme Tekzip:P:P Efendim kendimce bu blogta hani nerde arşiv demiştim.Bulamamıştım.Aldığım tepki mesajları sonucunda blogun sol alt kısmında arka sayfayı çevir diye kocaman bir yer var..Efkarlı biri olduğum için göremedim diye düşünüyorum.Pardon:P:P"""

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. hımm evet, akreplerden yani benim burçgrubumdan korkan onları görünce üstüne başına çeki düzen veren arkadaş zihincell :=)Bloğu eften püften değil, temasıda güzel, domainide var, oh daha ne olsun :)

  2. ben bugün tesadüfen zihincell e gittim ve bazı yazılarını okudum...benim de beğendiğim bir blogun burada olması güzel.
    aklın yolu bir demekki:)

  3. Artificial dedi ki...

    değişik değişik platformlarda arkamdan konuşmayın.. takip edemiyom övgülerinizi.. ay ay ay ... :D


Leave a Reply