26.7.08

Saklı Defter

Yazan: Ukturk | 26.7.08 | Kategori: |
Yazı: Saklı Defter

Efendim yarın bütün gün Ali Sami Yen'de olacağım için şimdiden zaten saaatlerimizde 00.00 'ı gösteriyor..Herşey uygun geçelim:P Tanıttğım bloglara şöyle bir baktım.Hepsi kaliteli bloglar ama içlerinde sanki bir kategori es geçilmiş gibiydi.Hemen sirkildim kendime geldim..Önümdeki antika niteliğinde olan notebook'u sarstım şöyle:P:p Dedim içimden şiirler yok diye.Hemen bir ara takip ettiğim bir blog vardı.Bir şiir defteri gibiydi:D Bugünkü;

Blogun Adı: Saklı Defter

Valla uzun zamandır şiir okumuyordum.Bu sayede birazda o hasretimi kırmış oldum..Saklı Defter yıllanmış şarap gibi.Hani şarap bekledikçe daha iyi olur ya..Saklı defter'de okudukça daha bir iyi oluyor sanki...Dikkat bağımlılık yapabilir diye bir uyarı koyulması lazım bence bloga:P:pBlogun temasına bir laf dokunduralım efendim.

Temada header tıpkı ZihinCell'in ağacından bahsetmiştik hani.Hıı işte burdada bir dikenli telimiz var..Tellerin arasında cinsini tam olarak anlayamadığımız bir kuş var...Edalı edalı süzülüyor..Bence bir şiir bloguna seçilebilecek güzel headerlardan biri.Saklı Defter bu sayede bizi biraz olsun düşündürmeyi başarmış..Tellerle blogunun ismi arasında bir bağlantı kurmaya çalıştık..Şöyle birşey ortaya çıktı.Teller bence gizli kalmışlığın,yalnızlığı ifade ediyor.:P:p (galiba):d

Neyse güzelim headerdan sonarkiler her blogta rastladığımız aplikasyonlar.Oyüzden onlara fazla değinmeyceğim.Blogun arka planında siyah bir renk var.Onun belki değiştirilmesi daha iyi olabilir sanki.P:P

Blogun temasında sonra içeirğine gelcek olursak.Baştada belirttiğim gibi bu bir şiir blogu.Ama sadece şiirlerde yok.Arada biryerde tadında yazılar,diyaloglar mevcut.Blogta 5 kategori mevcut.Bunları Saklı Defter şöyle sıralamış;Şiir,şiir içinde saklılar,ne desem ki,yazarlardan ve isimsiz kategorileri.Bunlardan en çok ilginç olanı Şiir içinde saklılar.Bence göz atılmaya değer.Güzel bir çalışma olmuş kanımca.Yazımızı blogger atasözü ile değil de bir şiir bloguna yakışı biçimde Saklı Defter'in bir şiirine göz atarak bitiriyoruz.:P
İşte size bir şahaserden sadece bir bölüm.Valla süper olmuş.Bravo;

"Sen yoksun gül güzeli...
Gülüşün hayalimde şimdi.
Okadar çok biriktirdiklerim varki içimde.
Ondandır bunca sitemim.
Sen kıvranırken çaresizlikler içinde,
benim çaremse sende gizli sevgili.."

***Efendim bu arada çeşitli tarnsfer girşimlerimiz oldu.Toplam 2 bloggerımıza teklif götürdük.Birinden nazikçe hayır cevabı aldık:p (Sağlık olsun) Diğer blogcumuzdanda bonservis konusunda anlaşmaya çalışıyoruz.Şuana kadar bir gelişme yok:D:D.Transferlerimiz sürecek..:P****

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 6 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Hoş bir sürpriz oldu benim için, Çok teşekkür ederim. Tel örgüler ve 'saklı'tanımlaması çok doğru:) Sevgilerimle...

  2. gerçekten mükemmel bir seçim yapmışsınız.saklı defter benimde yakında takip ettiğim bir blog.ve sana katıldığım bi konuda saklı defter okudukça daha iyi oluyor bencede uzun zamandır okuduğum bir blog ve her geçen gün daha büyük bir zevkle okuyorum.

  3. yakından takip ettiğim ve yazılarını okumaktan büyük bir zevk aldığım saklı defteri burda görmek çok güzel.bunu için sana çok teşekkür ediyorum...

  4. Saklıki ne saklı çok güzel blog tebrikler zaten ben çok az bloğu beğenmem oda genelde gif resimlerle dolu olan sağa sola böceklerin kaçıştığı blog türleri :)Bu yorum kutusuna bişi olmuş ?

  5. seçim harika..saklı bir defter sahiden..çok seviyorum bu blogu :)

  6. Saklı Defter'i burada görmek çok mutlu etti beni. Severek okuduğum ve takip ettiğim bir blog. Görsellerle birleşen duygular gerek şiirsel gerek yazınsal mükemmel ötesi veriliyor. İyi ki var ve böylesi güzellikleri bizlerle paylaşıyor. Sevgilerimle...


Leave a Reply