24.7.08

Okan Yüksel Yazıyor...

Yazan: Ukturk | 24.7.08 | Kategori: , |
Yazı: Okan Yüksel Yazıyor...

Bugün listeme bir baktım.Acaba hangi değerli blogcumuza sıra gelmiş diye.Bugün tanıtacağım blogu görünce sevindim.Sonunda Orpen'den sonra bir Haber-Gündem-Yorum blogu tanıtcaktım.Bende bir zamanlar bu konularla pek haşır neşir bir durumdaydım...Birçok siyasi dernek ve kuruluşlara üyeliğim hala devam etmektedir.Neyse bugünkü blogumuz 2008 blog ödülleri yarışmasında Haber-Gündem kategorisinde 1.liği göğüslemiş bir blog.

Blogu Adı:Okan Yüksel Yazıyor

Önceden şunu bir belirteyim.Bu blogun öyle çok tanıtıma ihtiyacı yok zaten.Bilen biliyor.Ama ödüllü bir blogu tanıtarak kendime bir nevi ödül vermek istiyorum:D Sevgili Okan Yüksel'in blogunda hiç temaya değinmeyi düşünmüyorum.Bence Haber-Gündem bloglarının öyle cıvıl cıvıl fazla ayrıntılı temalara ihityacı yok.Zaten Okan Yüksel'de temasını bu doğrultuda yönlendirmiş.Ama şunu belirteyim.Dün bloga girdiğimde altta bir fon müziği çalıyordu.Sanırım onu bugün kaldırmış.Seçtiği müzik kendinizi Kurtlar Vadisindeymişsiniz gibi hissettiryordu.En azından ben öyle hissetmiştim.(Çok çabuk gaza gelirim:P)

Okan Yüksel'in blogunun içeriğine gelecek olursak; Okan Yüksel blogunun içeriğini şöyle ifade etmiş.Gündeme dair edebiyat, müzik, sinema, tiyatro ve politika yazıları... Evet bu konular hakkında detaylı,bilgi yüklü yazıları bu adreste bulabilirsiniz.Şunu da belirtelim.Sevgili Okan Yüksel'in yeni 2 projesi varmış.Bunlar "Sınırlar Arasında" ve "Kitap Okudum" adlı iki ayrı blog çalışması olacak.Kendisine bu yeni projelerinde de başarı diliyoruz ve bugün hiç yapmadığımız birşeyi tanıttığımız blog Haber-Gündem blogu olduğu için 2-3 yazının değerlendirmesini yapacağız.Sizde göreceksiniz yazıların ne kadar nitelikli olduğunu.

Öncelikle şu yazıyı ele alalım isterseniz."Prof. Yalçın Küçük Merak Edilen Soruların Yanıtlarını Verdi.." Çünkü bende bu programı Kanal 1 de takip ettim...Prof.Yalçın Küçük beni heyecanlandıran birisi zaten.Sky Türk'tede programlarını sürekli taki ederdim.Özellikle sevgili Okan Yüksel'in şu tesptini çok beğendim.Aynı tepkiyi bende vermiştim.Benim gibi düşünenleri görmek çok güzel.Tespit şuydu aynen aktarıyorum.

"Programın diğer konuğu olan Yeni Şafak Gazetesi yazarı, Fikri Akyüz dün yazımda belirttiğim kaygıların ne kadar haklı olduğunu ortaya koydu. Dün, "Bu Fikri Akyüz de kim oluyor da Prof. Yalçın Küçük'ün karşısına çıkartılıyor? Fikri Akyüz'ün boyu kadar kitabı var Yalçın Küçük'ün.." yazmıştım. Ardından Fikri Akyüz'ün programdaki şu açıklamaları geldi "Biz ilkokul, lise kitparlarından böyle öğrendik." Fikri Akyüz, tarih bilgisinin ilkokul, lise seviyesinde olduğunu ortaya koydu böylece. Bunun ve benzeri bilgi eksikliklerinin üzerine Yalçın Küçük'ün Fatih Altaylı'ya dönüp şunları söylemesi beni gülmekten kırıp geçirdi: "Ben buraya ders vermeye gelmedim. Bu çocuğa ders verdirmeyin bana..""

Bence Fikri Akyüz'ün programa davet edilmesi gibi şaçma birşey olamazdı.Bunuda Fatih Altaylı'dan başka birisi başaramazdı kanımca...Direkt reyting uğruna yapılmış bir hareket olduğunu gösteriyor bence.Birde Okan Yüksel'in 28 Nisan 08 tarihindeki yazısından örnek verelim son olarak.

Okan Yüksel bu yazısında da "Devlet Geleneği ve Ermenistan'da Bayrağımızın Çiğnemesi" adlı yazıyı kaleme almış.Bu yazısınada diğer yazıların çoğuna olduğu gibi katılıyorum.Özellikle şu tespitine her Türk evladının katıldığını düşünüyorum."Bayrağa saygı bizim geleneklerimizde olan birşey,bu noktada her yurttaşımız geldiği gelenekten dolayı kendisiyle gurur duymalı."

Çünkü bayrak kutsaldır...Keşke diğer ülke vatandaşları da (Ermenilér!) bu duygular içerisinde olsa.Ama bu iyi dileklerimiz boşunadır.Çünkü biz Türküz onlar Ermeni,Yunan,Rum...Fark damarlarımızdaki asil kanda diye düşünüyorum.

Son olarak Okan Yüksel'e bu kadar güzel tespitlerde bulunduğu için ve bu kadar kaliteli bir blog hazırladığı için sonsuz teşekkürler ediyorum.Dolu dolu geçen tanıtımlarımdan biri oldu.Onunla birlikte değişik projeler içerisinde çalışmak isterim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 1 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. 1-Yorum bloglarının meraklısının az olduğunu hepimiz biliyoruz.
    2-Bu kategoride Okan Yüksel henüz tevellütü küçük olmasına rağmen iyi işler çıkarıyor ve tescillenmiş bir blog.
    3-Bu işi profesyonelce yapmak zorunda çünkü gelecekteki mesleği ile ilintili.
    4-Ben de bu kategoride yazıyorum ama sayısı zaten az olan yorum bloglarını takip ediyor ve yazılan yorumlarda anlatamadığım konular olmuşsa müdahale ediyor ve yazdıklarımı daha da açıyorum.Benim bu blogda gördüğüm yazılan fikrin, karşıt fikirler çıktığında savunulmasının eksikliği.

    Tanıtıma gelirsek o her zamanki gibi bu kategoride örnek.


Leave a Reply