20.7.08

Hülya'da Buluşalım

Yazan: Ukturk | 20.7.08 | Kategori: |
Yazı: Hülya'da Buluşalım

Efendim yine ve yeniden sizlerleyiz.Bugün size görüp görebileceğiniz en güzel tasarımlardan birine sahip bir blogu tanıtacağız.Aynı zamanda İçeriğiyle de bu güzel tasarımı destekliyor kendileri...İsterseniz bugünkü blogumuzla tanışalım:D

Blogun Adı: Hülya'da Buluşalım

Öncelikle blogun neresinden kurcalamaya başlayacağımızı sanırım hepiniz tahmin ettiniz.Tabiki o mükemmel ötesi temasından başlayalım.Daha önce böyle güzelini sadece sevgili Cevval Portakal ve Deli Profesör'de görmüştüm.Zaten onların iyi olmadığı pek bişey yok:D:D Ama bu kez böyle güzel bir temanın sahibi bir bayan.Bu da blog dünyasında bayanların hızlı bir gelişim ve atak içinde olduğunun göstergesidir bence.Temanın heryerinde bir yaratıcılık var...Vallahi takdire şayan bir çalışma olmuş.:D Okullarda ders olarak gösterilecek nitelikte:P

Bloga ilk girdiğinizde aaaa! bomboş bir sayfa diyeceksiniz.Sayfanın geri kalanı nerde diye (En azından bana öyle olmuştu:D) daha sonra aşağılara indikçe indikçe hayranlığınız birkaç kat daha artacak.Daha önce neden ben girmedim bu bloga diye hayıflanacaksınız.:D

Blogun header'ıbir harika..Seçilen resim cuk oturmuş bence..Sloganıyla uyumluluk gösteriyor ayrıca.Valla blogta görsel olan herşey harika..Fazla söze gerek bırakmıyor bence..Ayrıca yazı karakteri de bir güzel bir güzel değinmeden geçemedim:D

Efendim bu harika temadan sonra isterseniz blogun içeriğine bir göz atalım...Blogun içeriği ne derseniz.Hülya bunu blogun en altında tek bir cümle ile anlatmış aslında.


Hülya blogunda vallahi çok güzel yazılara imza atmış.Okurken hiç sıkılmayacağınızı düşünüyorum.Yazılar öyle baştan sağma yazılar değil hepsi yeterice uzun ve eğlenceli, mizah açısında da bir o kadar zeka kokuyor.Anlayacağınız Hülya işi biliyor:D

Özellikle şu yazısı çok hoşuma gitti.Valla bravo yani:D " R " vitamini is connecting people !" Okumanız şiddetle tavsiye edilir.Yazımızı artık gelenekselleşen blogger sloganıyla kapatmadan önce tanıttığımız bu blogu sık kullanılanlar listesine,rssnize ve daha birçok şeyinize eklemeyi kaydetmeyi unutmayın...Bugünkü sloganımızda pek bir güzel hani:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 5 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Bu kadar olur tesadüfün iğne deliği.Tanıtım listesini ben yapsam bire bir ancak bu kadar örtüşürdü.
    Hülya Hanım'ın blogunun en sevdiğim tarafı bütün yazıların belli bir araştırma temeline dayanması.Bu devirde böylesi zor bulunur.

  2. Orpen senden ilham alıyorum galiba:D:D Demek ki zevklerimiz birbirine benziyor..!

  3. yemin ederim:)ki ben azönce Orpen için fikirlerimi yazdığımda O nun ve sizin bu yazıdaki yorumunuzu okumamıştım.şimdi farkettim 2 yorum olduğunu,okuyunca gülümsedim.şimdi birileri "körler sağırlar birbirini ağırlar" diye düşünebilir ama yok olmaz bizde öyle içimiz dışımız bir...
    teşekkür ederim.
    sevgiler,saygılar...
    iyi haftalar dliyorum.

  4. Ay ben bu kızın tarzına ve havasına bayılıyorum.İsabet olmuş blog seçimi.Kolay gelsin size çalışmalarınızda.

  5. Kendisi çok bilmiştir! Çok sıkı dostumdur ayrıca. Yakın zamanda çok başarılı olacak hatta transfer çalışmaları yapıyoruz! :))

    Başarılar Abbas Sinan ve Siminya(hoş geldin)


Leave a Reply