26.7.08

Fasülye'nin Günlüğü

Yazan: Ukturk | 26.7.08 | Kategori: , |
Yazı: Fasülye'nin Günlüğü

Efendim bugün size İstanbul'dan sesleniyoruz.Malum 27 sinde konser var.Onun için geldim.Bu yazıyı tarihten kalma bir notebooktan yazıyorum.Bazı harfler zor basıyor.Ama başaracağız:D:D Bugün tanıtacağımız blog bir sebze türü.Ben yemek olarak ne kadar çok sevmesem de blog olarak iyi oluyormuş.Tavsiye ederim.:P Bugünkü;

Blogun Adı: Fasülyenin Günlüğü

Evet baştada dediğim gibi bu Fasülye başka fasülye.Diyeceksiniz şimdi Fasülyeden olur mu hiç..Tıtt olmaz diye..Valla zeytinyağlısı süper oluyor:D:D Ben ne kadar geyik yapsamda aslında ciddi bir blog.O yüzden şakalarınıza dikkat edin:P Fasülye blogunda güncel olaylardan bilgiler veriyor.Bunları kendi bakışıyla bizlere sunuyor.Aynı zamanda bazı tarihsel bilgiler veriyor.Bunlarda nitelikli bilgiler.

Mesela Ben neresiyim Burası Kim adlı bir yazı dizisi var.Burdada tarihteki bazı devletlerden özellikle kayıp Mu kıtası hakkında bilgiler veriyor..Takip edilmesi halinde tarih ve genel kültür bilginizi olumlu düzeyde etkileyeceğini düşünüyorum.Bu konu hakkında bende çeşitli bilgiler vermiştim eski blogumda.Çok ilginç özellikle Atatürk'ün Mu ile alakalı yaptığı araştırmalar...Böyle bir konuya değindiği için burdan sevgilerimizi sunuyoruz.

Blogta şu yazı çok ilgimi çekti.Benkendim İstanbul'da doğudum büyüdüm.Ama annem ve babam aslen K.Maraş'lı.Bu yüzden az sonra bahsetceğim yazı ondan biraz ilgimi çekmiş olabilir."SÜTÇÜ İMAM, NENE HATUN'U KURTARDI MI, KURTARMADI MI?" Burda da detaylı bilgiler vermiş sevgili Fasülye...Sütçü İmam ve Nene Hatun ile alakalı bilgile verip en sonunda da bombayı patlatmış...Daha sonraki yazılarında Maraş Savunması hakkında da yazılar yayınlaması halinde kendisine kaynak sağlayabileceğimi burdan iletmek istiyorum:D:D

Bugün yine bir ilki yaparak temadan değil içerikten başladık.Bu da blogun içeriğinin ne kadar nitelikli ve iyi olduğunun göstergesidir..Blogun temasında ise sanırsam hazır bir tema kullanılmış.Tıpkı benim gibi yani:D.D Ancak bu tema çok güzel ama yukardaki headerda bulunan Japon çiçekleri yerine kendine özgü bir header koymayı başarabilirse o zaman hem temasıyla hem de içeiğiyle 4*4 lük bir blog olacak.(Nacizane kendi görüşüm:P)

Son olarak,bu blogu birşeyler öğrenmek isteyen,sevgili Fasülye'den feyz almak isteyen:P,aklı başında,iyi aile çocuğu kişiler ziyaret etsin..Zaten bütün bloggerlarımız bu şekilde olduğundan bir hit patlaması seni bekliyor sevgili Fasülye:P
Şunuda belrtelim sevgili Fasülye blogcudan blogger'a geçerek çok iyi bir hamle yaptı.Tüm aklı başında blogcularımızdanda aynı hareketi bekliyoruz:p
Yazımızı gelenekselleşen blogger atasözü ile bitiriyoruz.Valla çok aradım.Bunu uygun buldum.Umarım olmuştur.

" Önce dünyayı kurtaralım ki yaşayacak bir yerimiz olsun"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. çok naziksiniz çok teşekkür ederim. evet taşınma telaşından tema ile oynamaya vaktim olmadı hazır bir tema dogru :) blogcu da tam kendi temamı yapmıştım ki taşındım.. başarabilirsim aynı temayı buraya da taşıyacağım.. ben neresyim burası kim devam edecek inşallah çok yakında
    sevgiyle kalin

  2. evet kesinlikle blogcudan taşınmakla iyi bir karar vermiş.blogcunun taşıyamayacağı kadar yükü olduğunu düşünüyorum.
    fasülyeye gelince dahada hit yapacağına eminim.keyifli bir blog.

    Uk,size de iyi İstanbul gezmeleri...

  3. Fasulye benim de takip ettiğim bir blog.Yine iyi bir seçim iyi bir tanıtım.
    Tebrikler.


Leave a Reply