28.7.08

Deliname

Yazan: Ukturk | 28.7.08 | Kategori: , |
Yazı: Deliname

Tanıtıma girmeden önce dünkü Ali Sami Yen'deki Metallica konserinden bahsetmek istiyorum..1993 yılında sanırsam İnönü'de olan konsere benden bir hayli büyük olan halamın oğlu gitmiş..Arkasından bende bende demiştim.Şimdi büyüdüm bende gittim.Valla süperdi..Darısı başınıza diyerek tanıtıma geçiyorum.Bugün tanıtacağımız blog fevkaladenin fevkinde bir blog.:D Deli gibi takılıp bizden çok daha akıllı olan bu blog tanıtılmasında ne yapılsın.Bugünkü;

Blogun Adı: Deliname

Valla böyle güzel harika.. temalar görünce kendimi temaya balıklama atlamaktan alamıyorum.Deliname gerçekten usta bir iş çıkarmış.Temanın ilk önce headerına bakacak olursak..Bence süper bir header böyle blogu açıyorsunuz yukardak şak diye düşüyor.Daha ne oluyor demeye kalmadan blogger sözde deli ya:P o Deliname yazısındaki harfler bir oraya bir buraya zıplamaya başlıyorlar...Anlayacağınız aklınızı başınızdan alıyorlar.:P Bir de headerda dikkat ederseniz arka planda bir cami resmi var.Bende herşeyden bir anlam çıkaracağım ya..Blogun adı Deliname ya işte biraz Osmanlı havası vererek Deli'nin Fermanı olaylarına girmiş diye düşünüyorum sevgili bloggerımız:D (Yanlışsam düzeltin lütfen rica ederim..D:D)

Neyse güzelim headerdan sonra temanın geri kalanıda güzel ve özgün bir şekilde hazırlanmış.Bir eşine rastlanmıyor bu eserin (Eser dedim çünkü tema bir şahaser:D) Tabların başları renkli bir gökkuşağı havası veriyor insana..Yazıların arka planı siyah..Siyah ama kendi kanaatim gözleri yormuyor.Bu temaya ancak o giderdi zaten..SAğ ve sol da yazıların olmadığı kalan kısımda ise bir ressam çalışması gibi sağında solundan siyah boyalar akan bir resim bulunmakta..Headerla renk ve ruh açısından bir uyumluluk göstermekte:D:D

Sevgili Deliname blogunda hayatında yaşadığı olaylardan,güncel olaylardan ve çeşitli hikayelerden oluşan bir içerik yayınlıyor bizlere..Bence yazılarını sıkılmadan okuyabiliyorsunuz.Sıkmıyor sizi...Hem bazı bloggerların yaptığı gibi ben tasvip etmiyorum:D:D işte bugün kalktım,yemek yedim...tarzı akıl yoksunu yazılar yayınlamıyor..Malesef böyle bloggerlar daha çok ilgi görüyor.Demek ki o zeka seviyesinde olan blogger sayısı epey fazla..Onlara burdan Hıhhh! diyoruz:D:D

Birde sevgili Deliname'nin başına son günlerde kötü olaylar geliyormuş..Aman dikkat diyoruz..Daha okuyacağımız çok yazısı var:D:D Bu yazıyı okuyan herkesin duaları seninle olacak sevgili Deliname.Blogumuzun pozitif enerjisinin senide bulacağını düşünüyouz:D:DSevgili Deliname'yi hertürlü listenize eklemenizi sizden rica ediyor.Mutlu günler dilioruz..bir hatırlatma yapalım Deliname'nin profil bölümüde bir orjinal.Girip bakın bakalım :D.D

Yazımızı blogger atasözü ile bitiriyoruz.Valla bugün şanslısınız.:D

"Kariyer de yaparım bariyerde, Balıkta satarım Sarıyer de"

****Bu arada transfer girişimlerimiz olumlu sonuçlandı.Yakında bizlerle olacak kendileri.İsmini burdan açıklamıyoruz.Onu severek izliyorsunuz zaten:D:D****

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Oy oy oy teşekkür ederim.
    Tanıttığınızdan ziyade basbaya tüm blogları tüm içtenlikle anlatmıssınız. Emeğinize sağlık.
    Teşekkür yine...
    Bu arada olumsuz yönlerinide anlatırsanız tanıttığınız blogların en azından bir fikir edinir karsı taraf.
    Hımm acaba diye düşünür( :
    Bu arada bilmişlik gibi olmasın ama bir iki gün şarkı çaldırmasanız bence daha iyi olur.
    hayırlı geceler

  2. gezdim blogu hatta "yarım kalanlara rağmen " başlıklı yazıya takıldım kaldım birde video eklemiş...
    kendi yazdığı 3-5 cümlelik yazısını romana çevirmiş resmen...
    hoş olmuş hoş...

  3. Severek okuduğumuz,dinlediğimiz izlediğimiz bir blog.Yazsa da okusak diye beklenilen nadir bloglardan.Tanıtım da süper olmuş her iki tarafın da emeğine sağlık :)


Leave a Reply