22.7.08

Bitli Limon: Bir Grup Hayat Serzenişi

Yazan: Ukturk | 22.7.08 | Kategori: , |
Yazı: Bitli Limon: Bir Grup Hayat Serzenişi

İyi sabahlar..Neden mi? Çünkü ben bu yazıyı yazarken sizler yumuşacık yataş ve benzeri marka yataklarınızda,kuş tüyü yastıklarınızda mışıl mışıl uyuyor olacaksınız.:D:D Şu anda bizim buralarda saaat 4.15 civarı..Hava ve saha koşullarıda uygun o zaman tanıtalım yav:D:D Efendim malumunuz benim bir şahaser blog listem var..Bu listeme göre bugün başka bir blogcumuzu tanıtmam gerekirken listeye kaynak yaptım.:D Ne yapayım çok para verdiler...!:P Ama ruhumu asla..!:P Neyse efendim bu kadar devasa geveze uzun bir girişten sonra bugün tanıtacağımız;

Blogun Adı: Bitli Limon

Valla kendisinin isminin Bitli Limon olduğuna bakmayın..Kendisi şeker mi şeker güzel mi güzel bir blog:D:D Önyargılarınızdan sıyrılın atın onları..Kurtulun gitsin:D:D Bir tema canavarı olduğum için hemen blogun temasından tanıtmaya başlayalım..Öncelikle blogun headerı vallahi süper..Kullanmış olduğu şablonu biryerlerden hatırlıyorum...Ama Bitli Limon temayı kendine o kadar güzel yorumlamış ve değiştirmiş ki bambaşka bir hal almış..Özellike blogun Belli yerlerine yerleştirilmiş olan Bitli karakteri cuk oturmuş.Vallahi bravo:D

3sütunlu bir tema bu tema.Temanın sağ tarafında Bitli Box denen bir bölüm var.Burda kulaklarınızın pasını silebilir.Başka dünyalara göç edebilirsiniz.Güzel tercihler yapmış sevgili Bitli Limon.Zaten dikkat ettim bloggerlarımız genelde müzik konusunda çok zevk sahibi insanlar..!Bitli Limon header daki yaratıcılığını blogun sağ tarafındaki bölümde başka varayasyonlar deneyerek yapabilir.Artık o kendisinin hayal gücüne kalmış:D:D

Bitli Limon birçok konuda yazılar yazıyor.Blogundaki kategorileri şöyle sıralamış Bitli Limon:Bit pazarı,bitmeyen akşam yemeği,senin neyin eksik,sıkıntı kutusu unutulmayan sahneler,yersiz, yurtsuz,edebiyat,fillizof... gibi bölümler mevcut..:D
Özellikle şu seriyi okumanızı tavsiye ederim..."Serat Hocayla Hayat Dersleri Vol:?":P

Yeni bir blogcu olan Bitli Limon'u bir önceki tanıtımımız olan Siminya gibi bağrınıza basacağınıza inanıyoruz.Bitli Limon'un önümüzdeki güncellemelerde en az 4-5 pr değeri alacağını planlayarak bizi de bağlantı listesine eklemesini rica ediyoruz:D:D:D

Yazımızı bir blogger atasözü ile bitirecektik ama daha güzelini bulduk.Alın size bir diyalog.Bu blog tanıtılmasına ne yapılsın.Sonuna kadar hakediyor bence:D

"Şimdi elemanın biri gelmiş size tırı-vırı yapıyo, hesapta çenesiyle size üstünlük taslayacak (bu tiplere lavuk diyeceğiz) onunla öyle bir konuşmak gerek ki “ee tabi birader sende haklısın kendince, ben bi sigara almaya bakkala gideyim” desin ve siz onu bir daha görmeyin…

peki nedir bu sihirli kelimeler, mesela konjonktürel ya da nosyon veya rassalık, gongorizm, pitoresk… bunları söylediğin anda eleman hem ne demek istediğini anlamaz aklı başından gider, hem de sen rahat edersin… şimdi köşedeki arkadaşa soruyorum, kullan bakalım bu kelimelerden herhangi birini cümlede…

“eee, hocam, eee şeyy.. heh tamam! annem bugün beni gongorizm teyzegile götürdü…”

“höööööyt, otur, bu ne yahu, bu ne? biraz dikkat biraz azim yahu. rezil ettin attın dersi, izle şimdi, örneklerle gösteriyorum…”

” -birader tamam manitana baktım diye bana terso yapabilirsin ama bil ki, konjonkturel bi durum olmasaydı inan başımı kaldırmazdım, sende haklısın kardeşim özür dilerim, der geçer… sonra başka bir örnek, necaset ne olur beni terketme, sana söylediklerim tamamen rassallıkdan ibaret, hepsi nosyonel yalanlar Allah belamı versin ki… sahiden mi? öyleyse bağışladım seni hadi bize gidelim”

Bu arada yazı bittiğinde saat 5.00 winamp'ta ise Çelik çalıyordu.(Kim koydu onu buraya:P)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. değişik ve keyifli bir blog bu bitli:)
    ve siz de oldukça güzel tanıtmışsınız.

  2. bitli favorim :)

  3. Harika bir yazı tebrikler...


Leave a Reply