19.7.08

Beyaz Tavşan

Yazan: Ukturk | 19.7.08 | Kategori: |
Yazı: Beyaz Tavşan

Uzun çook uzun bir aradan sonra tekrar merhaba herkese.Öncelikle bugünkü blogumuzu tanıtmadan neden bu kadar ayrı kaldığımı anlatayım.Efendim,bunun tek bir cevabı var.Hayat gayesi.:D Ekmek parası için çalışıp didinip durdum.Sonunda bir üniversiteye Doktora öğrencisi olmayı başardım.Şu sıralar kuş gibiyim.Hiçbirşeyin canımı sıkacağını ummuyorum.Bu gazla artık günde 2-3 blog tanıtırız heralde:D

Bu kadar ara verdikten sonra hangi blogu tanıtayım diye düşündüm.Daha önceden yaptığım bir blog listesi vardı.Adı şahaser,tadından yenmez bloglar diye..Baktım ki sıra "Akıllı insanların özgelişim adresine" gelmiş...Şimdi diyeceksiniz o hangi blog diye.Aranızda mutlaka takip edenler vardır.Onlar tahmin etmiştir sanırım.:D Bugünkü;

Blogun Adı: Beyaz Tavşan

Bloga girer girmez sizi çok güzel ve sade bir tasarım karşılayacak.Valla böyle tasarımlar çok hoşuma gidiyor.Çok asaletli duruyor gözümde.:D Blogger tema olarak kendisine 2 sütunlu bir tema tercih etmiş..Sade ve etkili bir header'ı var ayrıca..Header da Beyaz tavşan'a vurguyu rahatlıkla görebiliyoruz.Ama yine de çeşitli eklemeler de bulunsa temaya bu şahaser yazıların yanında daha şık,daha böyle cıvıl cıvıl:D olabilir..

Gelelim bu blogu asıl şahaser listeme koyan bölüme,içeriğine...Gerçekten böyle bilimsel bir dille yazmak bence herkesin harcı değil.Sanırım bloggerımızın ismi Çağdaş:D Çağdaş Bey bence süper bir iş çıkarmış ve devam ediyor... Birileri buna dur desin:D:D Vallahi benim universite deki hocalarım bu kadar güzel makale yazamıyorlar..Hep aynı şeyleri bozuk plak gibi söyleyip duruyorlar.

Beyaz tavşan bir insan kaynakları sitesi gibi bence.Hatta onlardan daha iyi d denilebilir..Hadi canım diyenler olabilir.İk sitelerinde hep aynı şeyler.Kopyala yapıştır mantığıyla.Zamanında amcanın biri yazmış bunlarda aa ne güzel yazmış diye gidiyor işte..Oysaki Çağdaş Bey'in özellikle Özgelişim ve iş/kariyer kategorileri benim favorilerim.Herkesin okuması gereken nitelikte yazılar.

Beyaz Tavşan blogunda sadece bu konulara eğilmiyor tabiki.Blogunda toplam 13 kategoride yazılar yazıyor.Diğer kategoriler de belirttiğim 2 kategori kadar güzel ve özgün yazılar.Beyaz Tavşan il yazısını 15 Ocak 2008 tarihinde kaleme almış..Daha ilk yazısından anlayabilirsiniz ne kadar bu konuda birikimli olduğunu...

Bir tanıtımın daha sonuna geldik.Güzel oldu kanımca.Bu yazımızıda her zaman ki gibi bir blogger atasözü ile bitiriyoruz...

"İşini iyi yap veya hiç yapma daha iyi"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Seçim isabetli.Tanıtıldığı gibi Beyaz Tavşan benim de ilk günden beri takip ettiğim bir blog ve kesinlikle profesyonel işi.Tek temennim bu tür blogların ileride hak ettiği değeri ve ilgiyi görmeleri.

    Tanıtım konusunda muadilleri ile kıyaslanınca Abbasinan da süper.

    Bu işi reklam için ticaret için yapanlar utansın.

  2. Teşekkürler orpen..:P

  3. Eleştiri ve yorumlara çok değer veririm. Zaman ayırıp blogumu incelediğin ve buraya koyduğun için çok teşekkürler. Ben de bu blogu eskiden beri takip ediyorum, başarılarının devamını dilerim :)

  4. sn.beyaz tavşan geçen ay yarışma yaptı ve yarışmada bana kitap vermedi.
    tamam kitap hediyesi kazananlara idi ve ben kazanamadım ama olsun insanın içine sinmez :(
    dert oldu içime her yerde söyliyeceğim :)


Leave a Reply