23.7.08

Aydan Atlayan Kedi

Yazan: Ukturk | 23.7.08 | Kategori: , |
Yazı: Aydan Atlayan Kedi

Hehheytt..! Memati topla adamları gidiyoruz..! bazılarınız hatırlamıştır bu başlığı biryerden Hülya'da Buluşalım dün çok güzel bir yazı yazmış.Yazının başlığı süper.Valla ayrı bir zeka gösterisi gibiydi.Okumayan varsa daha hemen gitsin okusun..Bu heyecanlı girişten sonra bugün size blogger ailemizin geveze,sıradışı,önüne gelen yerden atlayan (Aydan bile):D kedisini elimizden geldiğinice tanıtacağız...(Bu kedi birde kendini Akdenizli sanıyor:D)Aynı zamanda bir o kadar sevimli bir kedi...O kedi şu kedi işte o kedi:D:D;

Blogun Adı: Aydan Atlayan Kedi

Son günlerde listeme bazı kaynaklar yapmıştım...Aslında 2 gün önce tanıtcaktım bu sevimli kediyi.Demek ki kısmet bugüneymiş.Kendisi Nisan 08 den beri yazılarıyla bizlerle...Her zaman ki gibi yine isterseniz temadan bir kurcalamaya başlayalım blogu.Blogun teması artık birçok blogcunun vazgeçilmezi olan 3 sütunlu bir tema. Seçilen tema aslında mütevazi bir tema.Ancak Kedi şablona yaptığı çeşitli küçük eklemeler sayesinde temayı biraz renkli bir hale getirmeyi başarmış..Aynı zamanda yaptığı eklemeler faydalı şeyler..

Bunlar Bakınılası,Dinlenesi,İzlenesi ve Okunası şeklinde kategorize edinmiş.Yapılan tercihler isabetli kanımca.Özellikle izlenesi bölümünde dile getirilen eser çok güzel..Herkesin izlemesi yararına bence.Valla yoksa gözünüz açık gidersiniz mazallah:D
Ama blogun teması ne kadar bir iki atraksyonla etkili hale getirilmeye çalışılmasına rağmen birkaç yapılacak değişiklikle daha canlı bir hale getirilebilir..:D

Blogun içeriğine göz atacak olursak çok güzel yazılar,görüşler ve yazılara özenle seçilen fotoğraflar sizi karşılayacak.Seçilen fotoğraflar gerçekten yazının ruhunu yansıtıyor.Bu da bir blogta yazının kadar seçilen fotonunda önmeli olduğunu birkez daha kafamıza dank! ettiriyor..Anlayacağınız Aydan Atlayan Kedi hem gözümüze hem ruhumuza hitap ediyor.Bu zamanda böylesini bulmak gerçekten çok zor..Helal diyoruz burdan:D:D

Aydan Atlayan Kedi yazılarını birçok kategoriye ayırmış.Bunlardan bazılarını size fikir vermesi açısından verelim.Geri kalanı için girip bakın okuyun:D Bazıları;Barış Gelini,Beni kategorize etme:D,Cuma Mektupları,Dünyaya dair,Ruh Halleri,Tuhaf türler,Yol hikayeleri.... Özellikle Cuma Mektuplarık kategorisi içerisinde yer alan yazılar takdir edilesi güzellikte.Bence bu blogun öne çıkan bölümlerinden birisi.

Yazımızı geleneksel blogger atasözü ile bitirmeden önce bu sevimli kediyi ailenizin kedisi olarak kabul etmenizi onu bundan önce tanıttığımız bloglar gibi hertürlü listenize eklemenizi tavsiye ediyoruz.Hayde gülegüle:D:D

"Her usta sadece duvar ve fayans döşemede usta değil aynı zamanda yanık sesli bir türkücü ve bir filozof da olabilir.Unutma." (Vallahi doğru:P)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Süprizlere bayılırım beeen :) Ve bu da enfes bir süpriz oldu. Çok çok teşekkür ederim Sevgili Blog Editörüm :)

  2. Biraz yağ dökecem çekilin :) Blog editörü;çok alçak gönüllü birisi, kendine zaman ayırmaktansa bir çok bloğu gezip insanları tanımaya vakit harcıyor bunu takdir ediyorum sıfır kompleks :) Aydan atlayan kedi blog adı olarak çok yaratıcı, bayıldım içeriğinide okumak istiyorum bakalım cuma mektupları kime yollanmış :)

  3. Siminya teşekkür ederim şekerim:P:P ben 1.5 aydır yoktum ortalıkta.Çeşitli sınav,mülakat ve çalışmalardan dolayı.Eylül ayına kadar hiçbir işim yok.Spare time mı blogla ilgilenerek geçiriyorum.Çok da büyük zevk alıyorum sizler gibi güzel insanlarla muhattap olmaktan:D:D


Leave a Reply