30.7.08

Arzu's Cave

Yazan: Ukturk | 30.7.08 | Kategori: , |
Yazı: Arzu's Cave

Efendim merhaba:D Sonunda beklenen transferimizi gerçekleştirdik.En çok gelecek vaad eden blogcu olarak lanse edilen Siminya başka bloglar daha çok para vermesine rağmen bizi tercih etti:P: Blog olarak çok mesuduz:D Bu pozitif ortama pozitif bir blog yakışır dedim ve bugün size bir mağara! tanıtmaya karar verdim.Mağaranın neresi pozitif diyebilirsiniz.Ancak bu mağara başka mağara.Hayatınızda gördüğünüz en şirin ve güzel mağaraya bir göz atalım isterseniz.Bugünkü;

Blogun Adı: Arzu's Cave

Öncelikle şunu belirtelim.Belki bilmeyenler vardır:P:p Cave demek mağara demek, mağara demek cave demek.OK!:D:D Bu önemli hatırlatmadan sonra isterseniz blogun temasını bir ele alalım...Blogun headerı bence blogun ismiyle birebir örtüşüyor.Bir suluboya çalışmasını andırıyor bana.Çok masum bir mağara portresi çizmiş sevgili Arzu:D:D Mağaranın girişinde bir kız bir oğlan oturmuşlar mehtaba bakıyorlar...Eskileri yaad ediyorlar:D:D:D Sonuç olarak header harika olmuş..Byüküsün diyoruz burdan:D

Temanın geri kalanı bildiğiniz şeyler.Daha değişik atraksyonlar denense daha mı güzel olur acaba bu mağara.Teknolojik bir mağara olsun varsın:D:D Ancak temanın en altında iki tane güzel aplikasyon hoşuma gitti.Daha önce görmemiştim.Biri Human Calander diğeride çeşitli karikatüre benzeyen yaratıklara değişik ruh halleri verilerek birşeyler anlatılmaya çalışılmış.Takdir etmemek elde değil:P:p

İçeriğe bir bakalım dedik.Aman Allah!.Harika çalışmalarla karşılaştık..Arzu Hanım blogunda Felsefe,Kişisel Gelişim,Genel Kültür,Sanat,Edebiyat,Yaşam ,Müzik,Dostluk ve Gündem üzerine yazılar yazıyor.En azından kendisi öyle diyor:D:D Ama biz baktık doğru söylüyor.Arada başka konularada kayıyor::D:D (Bizden Kaçmaz!) Arzu Hanım blogundaki yazılara 13 Temmuz'da başlamış.Daha öncede yazıyormuydu bilmiyoruz valla:D Ama bu kadar yeni bir blog olmasına rağmen çok nitelikli yazılar ortaya koyuyor..Blogunu açtığı bu kısa süre içinde 39 post yayınlamış...Burdan yazılarından bizi mahrum etmediği için teşekkür ediyoruz.:D:D

Arzu Hanımın şu yazısını okuyun.Ufkunuz açılacak.Valla:D:D "Aynı Nehirde iki kez yıkanılmaz" İşte bu sözü açıklamış bu sevimli mağarasından Arzu HAnım:D:D Bir de şunu okuyun "Tequila ve Gringo'lar :-)" Valla ben Gringo değilim.Biz kendi bahçemizde üretiyoruz.İsterseniz sizede vereyim:D:D Evet bir tanıtımı daha tamamladık..Valla zor çalışma şartlarında çalıştık.Arzu Hanım mağaranızda ışıklandırma yetersiz diyerek yazıyı blogger atasözü ile değil bir dize ile bitiriyoruz...

"Sana yüklediğim anlamları
Senmişsin gibi düşünme
Aldanırsın...
Sen o anlamlarla
Sadece bende varsın
Ben seviyorsam
Sen bahanesin." (Özer Bal)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 3 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Sevgili Blog Editoru, oncelikle benim blogu tanitmaniz nedeniyle, nazik hareketiniz icin cok tesekkur ediyorum ! :-) Sasirmadim desem yalan olur. Evet blog yeni ama arastirmalarim ve yazilarim cok da yeni degil, o nedenle bir oturdum mu yaz yaz bitiremiyorum :-) Tum yorum, elestiri ve ovguleriniz icin tekrar tesekkur ediyor ve sevgilerimi iletiyorum ! :-)

  2. ben kaç gündür bu blogu aktifler listesinde görüyordum ismi ilgimi çekmişti.şimdi sen tanıttın ya verdiğin linkden baktım...
    biranda sevgili akıllı iğne nin bloğunu çağrıştırdı header,yok yok yalnış anlaşılmasın aynısı falan değil ama ben bi an için öyle hissettim.gerisi de gayet hoş zaten...
    başarılar...

  3. ha bide "mağara arşivi" de gayet güzel bir başlık...sevdim.


Leave a Reply