4.6.08

Zehirli Örümcek

Yazan: Ukturk | 4.6.08 | Kategori: |
Yazı: Zehirli Örümcek

Salgın bir hastalık gibi blog dünyasına yayılmaya devam ediyoruz..Vücutta patlatılan bir sivilce misaliyiz..:P Bugün size biraz zehirli biraz tehlikeli bir blog tanıtacağız.:D Bu blogta aynı bizim gibi derinden ilerliyor.Şahsi kanaatim bu blog ileride çok iyi yerlere gelecek..Bugünkü;

Blogun Adı: Zehirli Örümcek

Öncelikle ilk olarak blogun temasından bahsetmek istiyorum.Çünkü gözardı edilecek birşey değil....Çok başarılı bir tema olmuş kanımca.Blogun içeriğine de çok uygun düşmüş.Header da çok sade gibi görünse de bence çok başarılı.Zaten blogun logosuna denecek fazla söz yok.Harika, süper ötesi birşey bu:D:D

Bloga girdiğinizde göreceksiniz zaten.Blogun birçok yerinde reklam yerleri var...Bence desteklenmesi gereken başarılı bloglardan biri...Reklam verecek değerli abilerimiz bir buraya baksın derim:D

Blogun başarılı temasından isterseniz başarılı özgün içeriğine geçelim.Zehirli örücek blogunda genellikle internet ve bilgisayar dünyasında ki bilgi,belge ve haberlerle alakalı yazılar yayınlıyor.Gerçekten değişik ve ilginç konulara değiniyor kendileri.Bilgi dağarcınızı ve ufkunuzu geliştirecek bir blog olduğuna inanıyorum.Valla bu zamanda böyle blog bulunmaz...:D:D

Örümcek,sadece haber ve belgelere yer vermiyor blogunda.Çeşitli röportaj ve tanıtımlarda blogta yer alıyor.Mesela şu anda Microsoft Türkiye ile yapılmış bir röportaj yayınlanıyor.Tanıtımlarda da yoktu.com tanıtılıyor..Çok güzel çalışmalar gerçekten.Tanıtımı yapılanlarda değerli kişiler ve kurumlar.Takip edilmesinin faydalı olacağına inanıyorum.

Blogger ilk yazısını 30 ocak 2008 tarihinde yayınlamış ve bu tarihe kadar düzenli olarak birçok yazı yayınlamış.Eğer zamanınız varsa hepsini tek tek okumanızı tavsiye ediyorum.Size bir tavsiye daha bu örümceği rss,link vb..listelere ekleyin.Bence buna değer bir blog.Piyasa da o kadar çiçek böcek yazan blog varken böyle bloglara sahip çıkmak gerekir.(Çiçek böcek derken mesela bu sabah kalktım,ekmek aldım,yüzümü yıkadım..!Ama malesef böyle bloglar daha çok prim yapıyor.!!Örnek çok:D))

Yazımızı örümceğe ait bir söz ile bitirmek istiyordum.Ama öyle bir slogan bulamadım.O yüzden ben uydurdum bir tane.:D:D

Zehirli Örümcek derinden,sessiz ama etkili..Kısaca küçük ama etkili:D:D Biraz ilginç oldu ama idare edin artık:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Toplam 4 Sesime ve fiziğime güveniyorum:

  1. Furkan TURAN dedi ki...

    Zehirli Örümceği sayenizde tanıdım ve çok da beğendim. Tabi bu siteyi de çok beğendim.
    Siteleri çok ayrıntılı bir şekilde incelemeleriniz için teşekkür ederim, (en azından benim için) çok daha yararlı olacağa benziyor.

  2. Arkadaşlar,bende sizlere çok teşekkür ediyorum!Çok mutlu oldum.Çalışmalarınızda başarılar diliyorum.Saygılarımla.OA

  3. şu ana kadar tanıtılan blogların hepsi de seçkin ve kaliteli içerikler sunan bloglardı.. en sonuncusu , zehirli örümcek te bunlardan biri..
    gerçekten isabetli tanıtımlar...

  4. evet ben bu blog takibi konusunda selektiveesi yüksek birisiyimdir.herkesle konusurum ama dostum birkaç tanedir hesabı...zehirli örümcek de benim takip ettiğim bloglardan birisi.
    daha da başarılı olacağına eminim.tıpkı sizin gibi.

    iyi haftalar diliyorum.


Leave a Reply